• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Austin, Skyler, Miare, Cádez en Beaudine zijn richting huis aan het lopen. Ik post weer als ik thuis ben. Ik ben bij een vriendin en we zoeken naar rare topics x'D. Best lachwekkend.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fennila Minté Blueford

    Er komt een jongen de trap afgelopen. Ik kijk heel even onder mijn wimpers door om te zien of hij naar me toe komt. Mijn blik wendt zich naar zijn gezicht en ik kijk hem even aan. Hij loopt glimlachend naar me toe. Hij stelt zichzelf voor. "En dan ben jij toch.." Hij denkt na over mijn naam. Ik zeg niks. Ik ben echt niet van plan om hem te helpen."Eh, Fennie?" zegt hij aarzelend. Ik lach even om zijn poging en zeg dan maar mijn naam. "Fennila." zeg ik met een zuinige glimlach.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Raphael Zach Verville
    Het meisje lacht even. 'Fennila,' zegt ze dan met een zuinige glimlach.
    'Fennie, Fennila, het lijkt op elkaar,' mompel ik waarna ik haar even in me opneem. Gelijk valt me op dat ze klein is. Ik ben zeker twéé koppen groter, hoe belachelijk zou het er wel niet uit zien als wij naast elkaar zouden lopen. Wat me daarna opvalt zijn haar felle blauw/groene ogen. Mijn blik glijdt even naar haar zalmroze lippen maar kijk snel weg.
    'Was je bezig met je huiswerk?' vraag ik als ik een wiskundeboek zie liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Scott staat nog steeds bij Alana en Nathalie. Is er nog iets bijzonders gebeurt?
    Beaudine loopt naar het huis van de Linscott's heeft iemand nog gepost?]

    Blanche schreef:
    [Scott staat nog steeds bij Alana en Nathalie. Is er nog iets bijzonders gebeurt?
    Beaudine loopt naar het huis van de Linscott's heeft iemand nog gepost?]


    [Shane is erbij komen staan en heeft uitgelegd waarom hij bij familie Covin moet overnachten.]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 16:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fennila Minté Blueford

    "Fennie, Fennila, het lijkt op elkaar." mompelt hij. Ik begin wat ongemakkelijk aan mijn shirt te plukken. Ik was niet zo goed in gesprekken te onderhouden. Zijn blik glijd even over me heen waardoor ik nog zenuwachtiger word. "Was je bezig met je huiswerk?" vraagt hij. Ik knik even kort.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Is bethany nog levend? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raphael Zach Verville
    Fennila knikt kort en lijkt een beetje zenuwachtig. Volgens mij is zeggen dat ze verlegen is nog zacht uitgedrukt. Heel anders dan haar zussen dus, maar verschil is juist goed. Het zou maar saai zijn als de hele wereld hetzelfde is.
    Ik werp weer even een blik op het wiskundeboek. 'Heb je misschien hulp nodig?' vraag ik. 'Wiskunde is altijd één van mijn beste vakken geweest,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fennila Minté Blueford

    "Heb je misschien hulp nodig?" vraagt hij. Even twijfel ik. "Wiskunde is altijd één van mijn beste vakken geweest." zegt hij daarna. Ik knik voorzichtig. "Graag." zeg ik zacht. Ik raap mijn tas die op de stoel naast me ligt op en leg hem op de grond. Ik bijt even op mijn lip en schuif mijn stoel wat dichter bij.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 16:54 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Raphael Zach Verville
    Ze knikt voorzichtig. 'Graag,' zegt ze zacht. Ze pakt haar tas van de stoel en legt die op de grond en schuift dan haar stoel wat dichterbij nadat ze even op haar lip heeft gebeten.
    Ik glimlach lichtjes. Ze doet me denken aan mijn eigen jongere zusje, die kan soms ook zo verlegen zijn. 'Ik bijt heus niet hoor,' zeg ik tegen Fennila om vervolgens te gaan zitten. 'Dus, waar gaat het over,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fennila Minté Blueford

    "Ik bijt heus niet hoor." zegt hij tegen me als hij gaat zitten. Ik glimlach even kort om zijn opmerking. "Dus, waar gaat het over?" vraagt hij. Ik verschuif even op mijn stoel. "Stelling van pythagoras." zeg ik kort terwijl ik het boek naar hem toeschuif. Ik strijk een pluk haar achter mijn oren. Het glas water drink ik helemaal leeg en zet het weer op de tafel.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Raphael Zach Verville
    'Stelling van Pythagoras,' antwoordt ze en ze schuift het boek naar me toe waarna ze het glas water leeg drinkt.
    Hmmm, Pythagoras. Eitje. Ik bekijk een van de opgaven in het boek en gebruik die als voorbeeld om aan haar uit te leggen hoe het werkt. Stap voor stap op een langzaam tempo. 'Snap je het?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik ga zo even patat halen, dus misschien zo nog een post (: ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [Shane is erbij komen staan en heeft uitgelegd waarom hij bij familie Covin moet overnachten.]


    [Oh. Oké, dan zal ik even reageren. ;D]

    Scott Louca Covin.
    "Nog nooit zo blij geweest jou te zien," Lacht een jongen die Alana daarna een schouderklopje geeft. Daarna stelt hij zich aan ons voor en legt de situatie uit. Kort samengevat; Door een fout, is hij hier nu ook.
    "Scott," Stel ik me aan hem voor. "Gezellig dat je ook bij ons komt logeren," Voeg ik er met een grijns aan toe. "Zullen we dan maar naar huis gaan?" Zeg ik met een blik op Nathalie. "Of naar het huis waar jullie de komende tijd gaan verblijven," Voeg ik eraan toe voor Shane en Alana.

    [Hoe gaan we dat doen met Manon? Ik denk dat ze niet meer gaat reageren.]



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt