• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ XScaramouche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [Chef Austin. Goede bijnaam x'D]

    [jaja vind ik ook (nerd)]

    [AAAAAH, mijn kat is aan het bevallen (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [AAAAAH, mijn kat is aan het bevallen (:]


    D'awh, wens haar maar veel succes dan (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Summer

    "Niet iedereen is gezegend met nature slimheid of tijd om slim te worden. En ik begrijp je visie volkomen."
    Ik schiet in de lach. Aangevallen.
    "Komt wel goed jongen," grijns ik en ik geef hem een gemoedelijk klopje op zijn rug.
    Wanneer er een derde "Raphael is een medestudent/klasgenoot."
    Raphael steek zijn hand naar me uit.
    "Raphael. En jij bent Summer of Bethany toch?"
    Ik neem zijn hand aan.
    "Summer inderdaad. Bethany is mijn zusje maar is er iets."
    Ik haal mijn schouders op en lach zachtjes.
    "Gaan jullie mee?"
    Ik laat Raphael's hand los en draai me om. Op een rustig tempo loop ik richting de uitgang waar mijn Mustang staat. Één van mijn grote liefdes, naast de zee en mijn surfplak. Ik schuif wat spullen opzij zodat er plek is voor de beide jongers erbij passen.
    "Neem uw plaatsen," grinnik ik terwijl ik zelf achter het stuur plaats neem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damario Da Silva Reyes
    Ik kan nog net een vaag pijngeluidje onderdrukken als ze op mijn rug slaat. Ik weet nu zeker dat me witte shirt vlekken heeft. Ik stap bij Summer in de auto. "Dit lijkt me een geweldig stad om in te hardlopen en dat strand!" Vol verlangen kijk ik uit het raampje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cádiz.

    “Bedankt, nou, laten we juffouw Santora dan maar eens gaan ontmoeten bij Starbucks.”
    Ik knik zachtjes en leg mijn grote tas over mijn schouder.
    “Starbucks,” herhaal ik terwijl ik rond kijk.
    Het zal niet moeilijk te vinden zijn. Starbucks is overal een fenomeen, een hype. En na niet lang zoeken is de Starbucks inderdaad al in zit.
    “We zitten toch met zijn tweeën bij de familie Santora?” vraag ik aan Shane.
    Eerlijk gezegd heb ik me niet ingelezen. Ik heb ingepakt wat ik moest meenemen, weet dat ik bij de Santora’s slaap en naar Perth ga en daar houdt het dan ook wel op. Zo veel zin heb ik er dan ook niet in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rechazame schreef:
    Damario Da Silva Reyes
    Ik kan nog net een vaag pijngeluidje onderdrukken als ze op mijn rug slaat. Ik weet nu zeker dat me witte shirt vlekken heeft. Ik stap bij Summer in de auto. "Dit lijkt me een geweldig stad om in te hardlopen en dat strand!" Vol verlangen kijk ik uit het raampje


    [Meer dan vier regels alsjeblieft.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Trouwens, ik heb mijn rol ingevuld hoor (: ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Who want a sister?]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [Meer dan vier regels alsjeblieft.]

    [Yeh im sorry, op mijn mobiel lijken het er soms meer. Maar ik moet het er mee doen totdat ik weer internet heb sorry]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [Yeh im sorry, op mijn mobiel lijken het er soms meer. Maar ik moet het er mee doen totdat ik weer internet heb sorry]


    [Ow, oke. Goed dat ik dat dan nu weet ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    [Who want a sister?]

    I volunteer! Bethany is nog niet langs gekomen dus dat zou wel gezellig zijn ^^.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oké hoe kan ik dit topic nou gemist hebben? O_O. Mag ik heel even een samenvatting?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shane Welsch

    “We zitten toch met zijn tweeën bij de familie Santora?” vraagt Cádiz plots.
    Ik kijk hem aan en knik glimlachend.
    "Ja," antwoord ik enthousiast.
    Ik schud even mijn hoofd als ik me afvraag waarom ik daar zo tevreden mee ben. Ik mag Cádiz, maar ik mag de andere jongens in mijn klas ook. Daar is niks speciaals mee. En dit is niet anders, maak ik mezelf wijs. Ik ben gewoon blij dat we hier zijn.
    Ondertussen glijden mijn ogen weer rond om te speuren naar het groen-witte bord dat de aanwezigheid van een Starbucks moet aangeven.
    "Daar," wijs ik wanneer ik het gevonden heb. Ik ben zelf niet gek op koffie, of thee, of shakes. Maar het was wel een goed voorstel om hier af te spreken, makkelijk te vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    KolderKat schreef:
    [Oké hoe kan ik dit topic nou gemist hebben? O_O. Mag ik heel even een samenvatting?]


    Alle studenten zijn aangekomen met het vliegtuig en zijn (samen met hun medestudent eventueel) op zoek naar hun gastgezin of hebben dat al gevonden