• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik voel zijn lippen nog op mijn voorhoofd drukken voordat hij iets zegt.
    "Je hebt mijn toestemming het te versturen," Ik grinnik en druk op versturen. Smijt mijn mobiel op het aanrecht en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Nog héél even wachten," geef ik toe en wijs naar het deeg. Ik ben ook zo ongeduldig als wat, wachten is een hel voor me, maar nu valt het nog best mee.
    "Waar waren we gebleven?" vraag ik lachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nog héél even wachten. Waar waren we gebleven?"
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk een kusje op haar lippen.
    "Hier waren we mee bezig, denk ik."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ten-tenzij je niet wil natuurlijk."
    Ik ondersteun haar onderrug als ik merk dat ze wat wankel staat. Ik breng mijn lippen naar haar oor en druk eerst nog een vluchtig kusje op haar wang.
    "Altijd, gelijk wanneer je het vraagt. Maar dan moet je wel op je goddelijke beentjes blijven staan, prinses," fluister ik verleidelijk in haar oor.
    Alles wat we doen, wat ik doe dat met haar te maken heeft, is nog steeds haar beslissing. Zij heeft het roer in handen en het enige dat ik doe is zorgen dat ze niet weg waait als er storm opsteekt.
    "Ik hou van je," voeg ik er nog zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Altijd, gelijk wanneer je het vraagt. Maar dan moet je wel op je goddelijke beentjes blijven staan, prinses."
    Ik knik lachend.
    "Ja, baas."
    Ik hou van je.
    Mijn vier favoriete woorden, en hij zegt ze tegen mij. Ik leg mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne. Ik loop achteruit naar het bed toe, en laat ons erop vallen. Ik trek hem op me, zonder mijn lippen van de zijne te halen.
    "En ik van jou," fluister ik tegen zijn mond aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hier waren we mee bezig, denk ik." Vurig kus ik hem terug en breek na een paar luttele seconden de kus af.
    "Denk je?" vraag ik geamuseerd aan hem en kietel met mijn vingers over zijn rug. Vragend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Denk je?"
    Lachend druk ik ruw mijn lippen weer op de hare. Na de kus doe ik of ik nadenk.
    "Ja, volgens mij wel."
    Ik leg mijn armen om haar heen.
    "Of was het volgens jou iets anders?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen, morgen werken tot 5, blegh.]

    Faye
    "Ja, volgens mij wel of was het volgens jou iets anders?" Grinnikend schud ik direct mijn hoofd.
    "Nee, ik denk dat dit er goed bij in de buurt komt." Zachtjes bijt ik op zijn onderlip en druk hem met mijn benen iets dichter tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, ik denk dat dit er goed bij in de buurt komt."
    Ik grinnik en kus haar zacht terug.
    "Je roept maar wanneer we weer moeten werken," mompel ik tegen haar lippen aan.
    Ik neem haar gezicht weer in mijn handen en lik zacht met mijn tong over haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach. 'Ja je maakt me gek en ik weet niet of je iedereen mee wilt hebben? Ik vind alles goed. ' glimlach ik naar haar en breng mijn gezicht dichterbij om haar te kussen.

    Madeline

    Ik sla mezelf zacht tegen het hoofd. 'Je maakt me in de war. ' grinnik ik en neem zijn hand weer vast. We lopen naar de rij ket krukken.

    Faye
    "Je roept maar wanneer we weer moeten werken," Ik voel zijn tong langs mijn onderlip glijden, waardoor ik hem gewillig terug kus.
    "Pizza kan nog wel even wachten," zeg ik zachtjes, wetend dat we waarschijnlijk nog wel iets van tien à een kwartier tijd hebben. Mijn handen strijken langs de zijne, waarna ze deze beetpakken en ik hem glimlachend aankijk.

    [Weg tot een uurtje of 7. (:]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 8:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Pizza kan nog wel even wachten."
    Ik grinnik en verstrengel onze vingers. Ik plaats mijn lippen weer op de hare. Nog nooit heb ik zoiets lekkers geproefd. Daarbij komt nog eens dat dit zo perfect voelt, en alle twijfels zijn inmiddels weggevallen. We zien wel hoe we eruit geraken.
    Ik lik zacht over haar lippen en kijk haar aan.
    "Het spijt me dat ik zo arogant deed toen ik je net leerde kennen," zeg ik na een tijdje.
    Ik heb het nooit echt gezegd, maar ik meen het wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Burlington --> Colfer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja, baas."
    Ik grinnik als ze knikt en haar armen om me heen slaat. Verliefd kijk ik haar in de ogen terwijl ik merk hoe we in beweging komen. Net op tijd heb ik door dat we richtig bed gaan en als ze me met zich mee achterover trekt, zorg ik ervoor dat ik niet met mijn volle gewicht op haar terecht kom door op tijd mijn armen naast haar lichaam te zetten. Het is moeilijk om hieraan te denken terwijl haar lippen de mijne kussen.
    "En ik van jou," fluistert ze er tegen aan.
    Ik glimlach en haal mijn neus even langs de hare.
    "Dat weet ik, I'm a lucky bastard," lach ik.
    Ik druk mijn lippen weer op de hare en haal een hand door haar zachte haren.

    Camargue

    "Ja, je maakt me gek. En ik weet niet of je iedereen mee wilt hebben? Ik vind alles goed."
    Ik denk even na voor ik antwoord. Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Ik wil van Liam genieten, maar tegelijk wil ik ook nog wat tijd met hen doorbrengen.
    "Nou, liefst van al zou ik iedereen meenemen. We hoeven niet elke dag de hele dag met ze door te brengen, maa als we hen willen zien zijn ze wel in de buurt. En ik denk dat iedereen wel wat ontspanning kan gebruiken na de afgelopen dagen," zeg ik zacht.

    Irial

    "Je maakt me in de war," zegt Maddie grinnikend.
    Ik lach even en laat haar me mee trekken naar de toonzaalmoddelen van de barkrukken die er staan.
    "Ik deed het niet met opzet," lach ik. "En ik ben net zo afgeleid door jou."
    Hand in hand lopen we door de krukken. Veel staat er niet tussen naar mijn zin. Het zijn allemaal van die hypermoderne modellen die er allesbehalve comfortabel uit zien.
    "Zie jij iets moois?" vraag ik Maddie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat weet ik, I'm a lucky bastard."
    Ik giechel zachtjes en kijk hem verliefd aan.
    "Voor altijd," fluister ik zacht.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en laat mijn handen onder zijn shirt glijden. Zacht zuig ik op zijn onderlip, en kreun zacht zijn naam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach en knik. 'Ja dat denk ik ook wel ja. ' geef ikbtoe. 'En waar zou je heen willen dan?' Afwezig streel ik haar gezicht en haren.

    Madeline

    Ik kijk naar een vreemd gevormde barkruk. 'Sorry ik kan me alleen maar afvragen wie dat ding koopt en er ook echt in gaat zitten.'