• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Fedea was toch al Cam's getuige?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Fedea was toch al Cam's getuige?]


    [Ja maar wist even niet wie dat anders kon zijn ;$]

    [Jeez, zeg. Hoe verschrikkelijk en conservatief denken jullie dat Cam is? Ze gaat al blij zijn dat Rey nog eens van de grond gekomen is :')]

    Camargue

    "Heel mooi idee Cam. Misschien wil Faye dan wel je bruidmeisje zijn."
    Ik trek mijn wenkbrauw even op. Wie is Faye? Heeft Rey een vriendinnetje waar ik niet van afweet? Ken ik een Faye? Ik pijnig mijn hersenen even om dan tot de conclusie te komen dat zij waarschijnlijk het Floraat-meisje is dat Fedea helpen ontsnappen heeft.
    "Wat heeft zij hier nou mee te maken?" vraag ik verbaasd. "Ik zou het toch al aan Fedea vragen?"

    Irial

    "Ik zeg niets, ik vind mezelf geen vies meisje maar ik krijg het idee dat jij daar anders over denkt."
    Ik moet luidop lachen.
    Om mezelf even wat tijd te geven een antwoord te verzinnen, stop ik een lokje haar achter haar oor.
    "Misschien hou ik wel van een beetje spreekwoordelijke modder," grinnik ik.
    Ik wiebel even op het bed en merk dat het inderdaad goed veert.
    "Wat denk je? King Size?" vraag ik lachend.

    Atreyu

    "Nee, Trey, echt niet. Gewoon, hoe je dat zei. 'Doe je niet'... Het kwam allemaal plots terug. ie jongen zei dat ook, toen ik dreigde er iemand bij te halen."
    Ik knik begrijpend. Het is me niet ontgaan hoe ze de eerste vraag ontwijkt. Ik trek haar troostend wat dichter tegen me aan. Ik kan wel begrijpen dat ze hier liever niet over praat.
    "Je hoeft je niet te schamen," stel ik haar gerust. "Het is niet jouw schuld en ik bekijk je er niet anders door," voeg ik er fluisterend aan toe. "Op het feit dat ik de komende dagen waarschijnlijk wat voorzichtiger met je omspring na," geef ik eerlijk toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik bedoelde ook Fedea alleen ik was zo'n smartass om Faye op te schrijven -_- ']

    Madeline

    "Wat denk je? King Size?" Ik glimlach. 'Klinkt helemaal goed.' antwoord ik op mijn beurt. 'Het ligt lekker dus ik zie geen rede waarom het niet goed zou zijn?'

    Fedea

    "Je hoeft je niet te schamen. Het is niet jouw schuld en ik bekijk je er niet anders door. Op het feit dat ik de komende dagen waarschijnlijk wat voorzichtiger met je omspring na."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Niet doen. Ik wil niet dat zo'n iemand in de weg staat van wat wij hebben."
    Ik druk een kusje op zijn wang.
    "Sorry dat ik het niet eerder verteld heb," fluister ik.

    [Rey maakt maar grapjes hoor :')]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 17:13 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het gaat wel raar doen, Cam is zo een beetje de moederkloek die heel de groep samenhoudt." Glimlachend kijk ik hem aan, als het tot me doordringt dat ze de oudste van hen allen is, hoe raar het wel niet voor hem moet zijn als ze sterft.
    "En misschien zegt ze er niets over en heeft ze wel helemaal niets door vanavond." zie ik de zaak positief en kijk hem glimlachend aan.
    "Wie weet," Ik haal mijn schouders op, maar weet dat het moeilijk zal gaan worden. Vooral omdat ik ongelofelijk slecht in liegen ben.

    [Internet valt constant uit, fuuu]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Laat Liam dan ook gewoon zeggen dat hij zich versprak :')]

    Irial

    "Klinkt helemaal goed. Het ligt lekker dus ik zie geen rede waarom het niet goed zou zijn?"
    Er zijn heel wat redenen die ik kan bedenken waarom een bed niet goed is, ondanks het feit dat het lekker ligt. Ik schud mijn hoofd en lach even.
    "Nou, we mogen er natuurlijk niet doorzakken he," grinnik ik.
    Ik ga van het bed af en help Maddie ook overeind.
    "Keukentafel uitzoeken?"

    Atreyu

    "Niet doen. Ik wil niet dat zo'n iemand in de weg staat van wat wij hebben. Sorry dat ik het niet eerder verteld heb."
    Het is aandoenlijk, ze is zo lief. Ik snap niet dat iemand haar ooit iets zou willen aandoen.
    "Het is ook niet iets dat je er zomaar uitflapt," geef ik toe. "Al had ik het graag eerder geweten. Maar ik begrijp het wel. En ik kan je wel beloven dat ik me geen zorgen zal maken, maar ik lieg niet tegen je, Fé. Ik ben sowieso al bezorgd dat ik je pijn doe."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik schud vluchtig mijn hoofd. 'Sorry ik verspak me.' Ik lach een beetje schaapachtig naar haar. 'Ik bedoelde ook Fedea.' Glimlach ik er achteraan en strijk een verdwaalde lok achter haar oor.

    Madeline

    "Keukentafel uitzoeken?" Ik knik. 'Prima.' Ik neem zijn hand weer vast terwijl we al rondkijkend naar de plaats lopen met keukentafels.

    [Sorry, internet deed echt superirritant]

    Rey

    "En misschien zegt ze er niets over en heeft ze wel helemaal niets door vanavond. Wie weet."
    Ik knik.
    "Maar toch. Als iemand het als eerste moet weten, zou ik het nog het liefst hebben dat het Cam is. Ze is echt geweldig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Het is ook niet iets dat je er zomaar uitflapt. Al had ik het graag eerder geweten. Maar ik begrijp het wel. En ik kan je wel beloven dat ik me geen zorgen zal maken, maar ik lieg niet tegen je, Fé. Ik ben sowieso al bezorgd dat ik je pijn doe."
    Ik glimlach flauwtjes.
    "De enige manier waarop jij me pijn kan doen, is niet meer van me te houden. Ik weet niet waarom, maar dit voelt veel te goed om ooit kapot te laten gaan."
    Ik druk zacht mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Sorry ik versprak me. Ik bedoelde ook Fedea."
    Ik voel mijn hart een slagje overslaan als hij liefdevol een lok haar achter mijn oor stopt. Ik ben dol op hem, in elk opzicht. Ik hou van elk klein trekje.
    "Breng ik je in de war, liefje?" lach ik. Ik druk een kusje op zijn wang om het goed te maken. We vallen wel van het ene uiterste in het ander: huilend in elkaars armen, dolverliefd in elkaar armen. Hoe dan ook, we hebben bekijks. Maar het kan me niet schelen.
    "Oh, we moeten de huwelijksreis ook nog boeken! Nemen we nou iedereen mee?" zeg ik enthousiast als me dat te binnen schiet.

    Irial

    "Prima."
    We lopen tussen de tafels en plots blijf ik staan. Ik barst in lachen uit.
    "Maddie," lach ik. "Wat doe ik nou? Er staat een kookeiland in de keuken waaraan we kunnen ontbijten. We hebben alleen hoge barkrukken nodig."
    Volgens mij leidt ze me een beetje af.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en lach nog een keer om mezelf.

    Atreyu

    "De enige manier waarop jij me pijn kan doen, is niet meer van me te houden. Ik weet niet waarom, maar dit voelt veel te goed om ooit kapot te laten gaan."
    Ik kus haar liefdevol terug als ik haar lippen op de mijne voel. Voorzichtig druk ik haar wat dichter tegen me aan. Ik laat mijn hand losjes op haar rug liggen zodat ze weer weg kan als ze het benauwd krijgt.
    "Dan mag je er zeker van zijn dat ik je nooit zal kwetsen," fluister ik. Volgens mij is het niet mogelijk om op te houden met van haar te houden. Ik kan amper kwaad op haar blijven als ik dat ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dan mag je er zeker van zijn dat ik je nooit zal kwetsen."
    "Braaf."
    Lachend kijk ik hem aan en leg mijn armen om hem heen. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne en wrijf met mijn neus zacht langs de zijne.
    "Wil je nog gaan zwemmen?" fluister ik.
    "Ik heb je volgens mij nog nooit in zwembroek gezien."
    Afkeurend schud ik mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Braaf. Wil je nog gaan zwemmen? Ik heb je volgens mij nog nooit in zwembroek gezien."
    Ik lach zachtjes en schud voorzichtig mijn hoofd. Op dit moment lijk het me niet veilig bij haar in de buurt te zijn als ze enkel een bikini aan heeft. En toch durf ik haar niet rechtstreeks afwijzen.
    "Zullen we eerst voor een nieuwe mobiel gaan kijken? Dan zien we daarna wel of we nog zin hebben," zeg ik zachtjes.
    Ik druk kleine, korte kusjes op haar mooie lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zullen we eerst voor een nieuwe mobiel gaan kijken? Dan zien we daarna wel of we nog zin hebben."
    Ik haal mijn schouders op en giechel wanneer hij kleine kusjes op mijn lippen plaatst.
    "Goed voor mij. Maar ik heb niet al te veel geld meer, denk ik."
    Ik kijk in zijn ogen en druk glimlachend een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Goed voor mij. Maar ik heb niet al te veel geld meer, denk ik."
    Omdat zij glimlacht, en ik glimlach terwijl ze me kust, botsen onze tanden even tegen elkaar. Hoewel het vrij pijnlijk is, moet ik toch lachen. Bewijst dat je zelfs met mijn ervaring nog zulke dingen kan tegen komen.
    "Sorry," lach ik. "Heb je pijn?"
    Ik druk opnieuw kleine kusjes op haar lippen om het goed te maken. Dit keer ben ik voorzichtig zodat ons niet weer hetzelfde overkomt.
    "Als je lief bent, leg ik wel bij," beloof ik haar nog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.