• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Sorry, heb je pijn?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, het was wel grappig."
    "Als je lief bent, leg ik wel bij."
    Weer schud ik mijn hoofd.
    "Nee, dat kan ik niet accepteren, Trey."
    Ik kijk hem aan.
    "Je hebt al al die kleren voor me gekocht. Ik zal me wel stellen met iets goedkoops."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, dat kan ik niet accepteren, Trey. Je hebt al al die kleren voor me gekocht. Ik zal me wel stellen met iets goedkoops."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar met een no-nonsense blik aan.
    "Ik zie het probleem niet," zeg ik eerlijk.
    Het is niet zo dat ik haar liefde probeer te kopen, die heb ik al. En het is zeker niet zo dat ik haar betaal voor bewezen diensten, want die zijn ten eerste onbetaalbaar en ten tweede betekent ze zoveel meer voor me.
    Ik streel met mijn vingertoppen over haar rug terwijl ik haar blijf aankijken.
    "Ik zie het echt niet," herhaal ik nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik zie het probleem niet. Ik zie het echt niet."
    Ik grinnik zachtjes en blijf mijn hoofd schudden.
    "Nee, ik neem het gewoon niet aan. Accepteer het maar."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "En ik heb zo'n ding toch amper nodig, want ik ben praktisch toch altijd bij jou."
    Ik grinnik even en druk mijn lippen iets langer op de zijne. Mijn hand gaat op zoek naar de zijne en ik verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, ik neem het gewoon niet aan. Accepteer het maar. En ik heb zo'n ding toch amper nodig, want ik ben praktisch toch altijd bij jou."
    Ik schud koppig mijn hoofd. Geld is voor mij geen probleem, dan heb ik liever dat Fedea dat van haar spaart zodat ze er over enkele jaren mee kan doen wat ze wil. Misschien wil ze nog studeren, misschien wil ze zelf investeren in een huis of flat, misschien wil ze haar ouders veilig zetten voor hun oude dag.
    "Ik laat het niet vallen als je me geen goede reden geeft," zeg ik vastberaden.
    Ondertussen zijn haar vingers tussen de mijne gegleden. Ik hou haar hand stevig in de mijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik laat het niet vallen als je me geen goede reden geeft."
    Ik denk even na.
    "Nou, je hebt al genoeg voor me gekocht, zoals ik net zei, en ik kan heus wel eens zelf een gsm kopen."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Wat is jouw argument, dan? Als je het echt zo graag wil betalen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nou, je hebt al genoeg voor me gekocht, zoals ik net zei, en ik kan heus wel eens zelf een gsm kopen. Wat is jouw argument, dan? Als je het echt zo graag wil betalen."
    Ik grinnik even. Als ze mijn argumenten wil, dan geef ik die haar. Met plezier.
    "Ik heb het geld nu beschikbaar en een nieuwe gsm is niet eens een muizenhapje uit mijn buget. Jij, aan de andere kant, kan je geld beter besteden dan aan zulke dingen. Wil je niet studeren? Sparen voor je eigen auto? Als ik je ken dan ben je te koppig om die kosten volledig aan je ouders over te laten. Of je bent op z'n minst van plan hen alles netjes terug te betalen. En ik hou van je, en ik wil je verwennen. Moet ik verder gaan?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan met de schaduw van een aankomende triomf op mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea


    "Ik heb het geld nu beschikbaar en een nieuwe gsm is niet eens een muizenhapje uit mijn buget. Jij, aan de andere kant, kan je geld beter besteden dan aan zulke dingen. Wil je niet studeren? Sparen voor je eigen auto? Als ik je ken dan ben je te koppig om die kosten volledig aan je ouders over te laten. Of je bent op z'n minst van plan hen alles netjes terug te betalen. En ik hou van je, en ik wil je verwennen. Moet ik verder gaan?"
    Ik grinnik even en denk na over tegenargumenten.
    "Ik heb tijd zat om te studeren, en dus ook nog geld te verdienen," begin ik en steek mijn tong even uit.
    "En ik heb een eigen privechauffeur, dus een auto is ook niet nodig."
    Ik por in zijn buik.
    "Ik hou ook van je, maar een gsm is nou niet bepaald iets wat je vriendje voor je moet kopen. Er zijn leukere dingen die jij me kan geven."
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ga dan maar verder, ja."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Maar toch. Als iemand het als eerste moet weten, zou ik het nog het liefst hebben dat het Cam is. Ze is echt geweldig." Ik bijt nerveus op mijn onderlip, maar druk mijn lippen dan op de zijne. Aangezien Fedea over een aantal weken gekroond zou worden, zou Cam er ook niet lang meer zijn.
    "Afgesproken," zeg ik zachtjes, nadat ik de kus afbreek en knijp hem in zijn hand.
    "Ze zal de eerste zijn die het weet, maar nu nog niet, eerst nog even afwachten." vragend kijk ik hem aan, hopend dat hij mijn voorstel goedkeurt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik heb tijd zat om te studeren, en dus ook nog geld te verdienen. En ik heb een eigen privechauffeur, dus een auto is ook niet nodig. Ik hou ook van je, maar een gsm is nou niet bepaald iets wat je vriendje voor je moet kopen. Er zijn leukere dingen die jij me kan geven. Ga dan maar verder, ja."
    Knip. Daar heeft ze me toch even. Opwindend hoe zelfstandig ze wil zijn. Niet op de sexuele manier. Ik bewonder het echt.
    "Oké dan," zeg ik geamuseerd. Ik laat mijn vingertoppen op en neer gaan over de zachte huid van haar arm. "Ik koop jou geen nieuwe mobiel, als jij me vertelt wat ik je dan wel mag geven..." Ik denk even na en besluit dat deze deal nog altijd in haar voordeel kan spelen. "En het met dan ook toestaat te doen," voeg ik er snel aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik zie haar blik veranderen.
    "Afgesproken. Ze zal de eerste zijn die het weet, maar nu nog niet, eerst nog even afwachten."
    Ik knik en druk een kusje op haar lippen.
    "Is er iets?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Oké dan. Ik koop jou geen nieuwe mobiel, als jij me vertelt wat ik je dan wel mag geven... En het me dan ook toestaat te doen."
    Ik kijk hem aan en het duurt even voordat ik doorheb wat hij bedoelt.
    "Wat ik eigenlijk al had," zeg ik na een tijdje.
    "De rest van mijn leven met jou doorbrengen. Meer heb ik niet nodig."
    Glimlachend kijk ik hem aan. Uiteraard zou ik, zoals elk meisje, dolgelukkig zijn als we konden trouwen, maar ik weet echt niet of hij daartoe in staat is. Hij is een lieve jongen, en alles wat ik wil, maar ik zie hem nog niet snel op de knie gaan. Daar is hij volgens mij te trots voor, niet dat het iets negatiefs is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Is er iets?" Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Wat zou er moeten zijn?" vraag ik aan hem terug en druk een kusje op zijn neus. Grinnikend kijk ik hem nog en kantel nieuwsgierig mijn hoofd naar wat hij te zeggen heeft.

    [Ben even douchen (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat zou er moeten zijn?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Gewoon, je keek een beetje raar."
    Ik lach even en druk een kusje op haar lippen.
    "Ach, ik beeld het me vast gewoon in."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat ik eigenlijk al had. De rest van mijn leven met jou doorbrengen. Meer heb ik niet nodig."
    Ik glimlach en strijk een lok van haar zachte haren naar achter.
    "Weet je, dat kan ik je volgens mij wel geven," fluister ik liefdevol. "En weet je wat, ik gooi er nog een hoop waardering en liefde bovenop, omdat je zo lief bent," voeg ik er geamuseerd aan toe.
    Ik neem haar kin zacht in mijn handen en druk mijn lippen op die van haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Gewoon, je keek een beetje raar. Ach, ik beeld het me vast gewoon in." Ik kijk even naar de keukenvloer en kijk dan glimlachend op.
    "Raar?" vraag ik aan hem en knijp mijn ogen even samen. Ik haal mijn schouders onzeker op.
    "Ach, weet je, ik weet gewoon niet wat ik zo ga aantreffen. Ergens ben ik toch deels schuldig voor de verwondingen die Cam gisteren heeft opgelopen." geef ik eerlijk toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.