• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Myla Aldene Lachesis
    Ik liet hem mijn lichaam naar zich toetrekken, beantwoordde hongerig de kus. Mijn hand streek over zijn sterke rug, ik pakte zijn pols terwijl ik mijn lippen van de zijne haalde.
    Met mijn ogen op zijn gezicht gepind liep ik achteruit, en trok hem zo mee naar het bed. Ik liet hem erop zitten, ging wijdbeens op zijn schoot zitten met onze gezichten naar elkaar toe en legde mijn handen op zijn schouders.
    Daarna kuste ik hem weer, drukte mijn lichaam tegen de zijne. Mijn lippen weken van elkaar en ik zocht zijn tong op met de mijne.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    M'n vader zegt "Ga even een tukkie doen", en loopt de badkamer in..... :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    En iedereen is weer weg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben er nog o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    - Jay
    Mijn handen begonnen een eigen leven te leiden. Ze gleden over haar rug, door haar haren en uiteindelijk naar voren. Ze sloten zich om haar borsten, die niet lang meer opgesloten zouden zitten in het dunne stukje stof wat er tussen zat.
    Haar onderlijf was dicht tegen de mijne aangedrukt, wat behoorlijk wat teweeg bracht daar beneden. En dat kon onmogelijk onopgemerkt blijven.

    -Ik moet even verhuizen en eten maken, dus reageer iets later-

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:30 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aha, that explains.

    Myla Aldene Lachesis
    Een aangename rilling ging over mijn rug toen ik de plotselinge hardheid tegen mijn onderlichaam aan voelde drukken, mijn mondhoeken krulden wat omhoog in een glimlach.
    Ik duwde hem naar achteren, zodat hij met zijn rug op het matras lag. Mijn lippen kusten zijn hals, zijn borst en zijn onderbuik. Maar net voor ik aankwam bij zijn broek, ging ik weer omhoog, vonden mijn lippen die van hem weer en daagden hem uit voor een opwindende kus.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    - Jay
    Het was bijna niet voor te stellen dat ik een halfuur geleden nog met die rookbom in mijn hand stond en dat ik nu op een bed lag, ergens op de onderste verdiepingen van 12, met een woest aantrekkelijke jonge meid bovenop me.
    Ze duwde me achterover, daalde af met haar mond waardoor mijn lichaam zich automatisch tegen haar lippen aanduwde.
    Echter ging ze niet verder dan mijn onderbuik en kwam ze al gauw weer omhoog om te kussen. Veel tijd daarvoor gaf ik d'r niet. Ik haakte mijn vingers achter de sluiting van de bh, prutste even en had hem toen los. Het stukje stof belandde ergens op de grond.
    Ik duwde haar lijf een stukje omhoog en liet mijn lippen en handen de zachte huid van haar borsten en tepels verkennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eten:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myla Aldene Lachesis
    Ik voelde zijn vingers op mijn rug kietelen, waarna hij de sluiting los had gekregen. Hij wierp hem ergens op de grond, waarschijnlijk veel meer geïnteresseerd in wat er onder de beha zat.
    Met een hoge, tevreden zucht liet ik hem begaan. Mijn groene ogen sloten zich, mijn slanke vingers verwikkelden zich in zijn haar terwijl ik zijn lippen onwillekeurig dichterbij trok.
    Ik vroeg me af of dit anders zou zijn. Het begin was al anders. Ik wilde hem ook, en dat gevoel kende ik nog niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    - Jay
    Ik bleef nog een paar seconden kusjes drukken op de huid, voor ik Myla bij haar heupen vastpakte en ons in één snelle beweging omdraaide. Myla's lange, slanke benen waren om mijn middel geklemd en vlug ging ik overeind zetten om mezelf te verlossen van mijn broek die plotseling veel te strak zat.
    Terwijl ik zo rechtop zat en met gehaaste vingers bezig was met mijn riem en knoop, had ik een perfect uitzicht. Myla lag uitgestrekt voor me en met ondeugende ogen keek ik haar aan. Oh, ik ging haar laten genieten. Zéker wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Myla Aldene Lachesis
    Mijn donkergroene ogen gleden over zijn lichaam terwijl hij ongeduldig bezig was met zijn riem en broek. Toen ik bij zijn ondeugende blik aan was gekomen, beet ik zacht op mijn onderlip.
    Op het moment dat zijn broek met riem en al op de grond was gevallen, trok ik hem weer naar me toe. Doordat onze lichamen weer contact maakten, voelde ik zijn harde erectie door zijn onderbroek door tussen mijn benen drukken. Onwillekeurig hapte ik naar adem, een zacht geluidje glipte over mijn lippen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    - Jay
    Opnieuw drukte ik mijn lippen op de hare en begon daarmee een vurige tongkus. Onze onderlichamen maakten volledig contact en ik merkte hoe mijn heupen licht bewogen en ik mezelf daarmee nog meer naar haar liet verlangen. Het was zeer, zeer moeilijk om me in te houden. Maar waarom zou ik ook?
    Mijn vingers daalde af naar onderen, streelden over het superdunne stukje stof tussen haar benen. Met mijn mond kuste ik haar nek, hals en sleutelbeenderen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ik weer 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myla Aldene Lachesis
    Een rilling schoot door mijn lichaam toen ik zijn vingers tussen mijn benen voelde, mijn vingers grepen het laken vast dat over het matras lag.
    Zijn lippen gingen over mijn nek, hals, sleutelbenen. Onbewust krulde ik mijn rug omhoog, maakte een geluid dat tussen een zachte kreun en een zucht inzat.
    Met een hand tilde ik zijn gezicht op, hervatte de vurige kus die hij net had onderbroken en duwde mijn onderlichaam gewillig tegen zijn hand aan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    bambambaaaaaaaaaam.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.