• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    Degene die hebben ingezonden. Staat je naam er niet bij, laat het me even weten.

    ~ Werewolves
    ~ Moams
    ~ Abyss
    ~ Pronx
    ~ Frodo
    ~ katl1
    ~ Sitara
    ~ AutumnSun
    ~ OntariosHero
    ~ Machelien
    ~ BigFatLiar
    ~ Wiarda
    ~ Show
    ~ Madonna
    ~ Lexus
    ~ BloodRose
    ~ Phantasticae
    ~ Jaimes
    ~ Yoda
    ~ Kreacher
    ~ Liberacorpus
    ~ Memoria
    ~ NewStyle
    ~ Bastard
    ~ Erebus
    ~ Flanaganish
    ~ SweetNiallx


    Opdracht kandidatuur: Words through emotion

    De bedoeling van deze opdracht is dat iedereen zich kandidatuur kan stellen voor de schrijfwedstrijd. Onthou dat er geen uitstel en geen joker mogelijk is!

    Minimum aantal woorden: 350 woorden
    Maximum aantal woorden: 700 woorden
    Aantal dagen de tijd: 14 dagen
    Inleverdatum: 26 December 2012 – 23:59 Gesloten


    Deze opdracht draait om het verwoorden en beschrijven van een emotie. Je bent vrij om zelf te bepalen welke emotie je wilt gebruiken in je verhaal.

    Wat wordt er verwacht? Laat de emotie die jij gekozen hebt, duidelijk naar voren komen in je verhaal. Onthou dat het gaat om één emotie. Hoe je het verder aanpakt is aan jou. Je kan de emotie beschrijven, je kan je hoofdpersoon deze laten ervaren, enzo. Wees zo creatief mogelijk, maar houdt er rekening mee dat die ene emotie het belangrijkste is.

    De titel van je verhaal is de emotie die je gebruikt, let hier dus op!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:03 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik.(:


    De eerste deelnemer (yeah)
    Ik heb je op de lijst gezet (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil (A)


    •*• Lululu •*•

    Ik wil best meedoen!!!

    emotie: verdriet...
    xxx


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    Ik wil ook heeeeeel graag meedoen :)
    Het is echt een leuke opdracht!


    Who wants to live forever?

    Ik heb jullie ook meteen op de lijst gezet :3

    @SachaHoran en ook voor de anderen: Je hoeft niet persé door te geven welke emotie je kiest (; Dus je zit ook niet vast aan een bepaalde emotie, waardoor je nog altijd kan veranderen mocht het niet lukken.

    @Abyss: Thnx :3 Al vind ikzelf deze opdracht de minst leuke :'D

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 11:37 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heck yeah, I'm in!


    Intersectional feminist

    hihi heb er nu al zin in.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kan ik nog meedoen? :)


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Meee (:


    Never forget who you are

    Count me in!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De lijst is weer bijgewerkt :3

    En IamMoon, iedereen kan gewoon meedoen. Na deze opdracht blijven er 20 mensen over die de rest van de wedstrijd meedoen.
    Uiteraard mogen mensen altijd voor spek en bonen nog mee doen aan de rest van de wedstrijd en wil ik die stories ook best beoordelen, maar dat zal zijn wanneer ik tijd ervoor heb tussendoor en wanneer er uberhaupt mensen zijn die dat willen (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 12:24 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil meedoen 8D zal deze week even tijd proberen vrij te maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil wel meedoen, ik maak tijd vrij (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil ook wel meedoen.


    Your make-up is terrible