• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sorry dat ik ineens weg was gisteren, maar mijn ouders deden moeilijk en nu moet ik naar school.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clint schreef:
    [Ben ik weer^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hello hello (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [BOEM Sjakalaka]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Yaaay, people *O*

    *gaat laatste Myla post zoeken*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Guerra schreef:
    Myla Aldene Lachesis
    Zijn stem klonk afwezig. Onwillekeurig vroeg ik me af waar hij aan dacht. Of aan wie, misschien voelde hij zich ergens wel schuldig bij het uitspreken van die woorden. Maar die kans schatte ik erg klein in.
    Hoewel, misschien was hij wel verliefd op iemand. Een vrouw in Panem. Hij kon me in ieder geval niet meer wijsmaken dat hij niet uit Panem kwam. Ik kon deze kans alleen grijpen om hem af te leiden, maar wat er met de gegeven tijd moest doen wist ik ook niet. Ik kon zelf ook niet naar de dossiers gaan, hij zou er eerder zijn.
    En wat zou er gebeuren als hij erachter zou komen? Zou hij wraak willen nemen omdat mijn vader zich tegen president Snow had gekeerd en hem had vermoord, waardoor Nathaniel zijn plek in moest nemen?
    "Mijn kamer is dichtbij." Daarna liep ik naar de deur, en raapte zijn shirt op. M'n blik gleed weer naar hem, waarna ik de deur opende en de gang op verdween.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wie vindt aardijkskunde net zo'n heerlijk, prachtig, inspirerend, levensveranderend vak? (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Guerra schreef:
    Wie vindt aardijkskunde net zo'n heerlijk, prachtig, inspirerend, levensveranderend vak? (no_chears)

    Ahhh, geweldig, het ei van Columbus(cat)
    Dit plaatje is trouwens geniaal.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    - Jay
    Zonder aarzelen volgde ik Myla. De bewakers waren nog altijd niet teruggekeerd en dat kwam me goed uit, want ik had niet zoveel zin om een verklaring te moeten afleggen waarom ik halfnaakt uit de Archiefkamer kwam.

    [Waar is haar kamer eigenlijk? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ik even blij dat ik geen AK meer heb. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Volgend jaar ben ik er ook vanaf. Na 4 jaar weet ik nog steeds niet wat "erosie" is u__u]

    Myla Aldene Lachesis
    Met een hand streek ik mijn lange, donkere haren uit mijn gezicht, om vervolgens een trap naar beneden te gaan.
    Nog dieper de grond in, erg fijn. Ze hadden geen betere plek uit kunnen kiezen voor mijn kamer.
    Eenmaal beneden, was het de eerste deur links. Ik duwde hem open, en liet hem voor het gemak zo staan. Het shirt gooide ik over één van de stoelen, waarna ik mijn schoenen uitschopte en op het bed ging zitten.
    Met mijn donkergroene ogen op de deuropening gericht wachtte ik af. Eigenlijk duurde het me ook veel te lang.
    Ik pakte de randen van mijn shirt vast, en trok die over mijn hoofd. Mijn broek volgde, waarna ik alleen nog in mijn lingerie op het bed zat.

    [Etage -12 of zo? (cat)]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:17 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Lauwra, je bent sloompjes (joehoe)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [And she is gone, again.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sorry D: I was busy. *starts writing*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.