• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl


    Dit is een rpg met zelfverzonnen rollen, dus niet degene uit de serie.
    Meedoen?

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie (en eventueel) geschiedenis:

    Extra:

    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Gereserveerd door Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Je mag beginnen met één rol
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil een meisje, als dat kan? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moet het perse een kind van iemand van de elite zijn of mag je net als bij de originele GG iets hebben als Dan/Jenny ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    Moet het perse een kind van iemand van de elite zijn of mag je net als bij de originele GG iets hebben als Dan/Jenny ?

    Het mag zoals de Humphreys zijn ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Meade schreef:
    Ik wil een meisje, als dat kan? (:

    Omdat jij het bent ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik reserveer een jongen (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    Ik reserveer een jongen (:

    Je bent een held _O_


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)
    Je bent een held _O_


    Haha, had even zin in wat anders.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    nog een klein vraagje, er kan toch eigenlijk per letter maar één naam beginnen? Anders krijg je bijvoorbeeld twee B's a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    nog een klein vraagje, er kan toch eigenlijk per letter maar één naam beginnen? Anders krijg je bijvoorbeeld twee B's a.

    Ach nee hoor, dan gebruik ik wel volledige namen. Of bijnamen die ik naast de gewone naam zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is het trouwens heel erg dat is Gossip Girl niet gezien heb?
    Zijn er nog speciale dingen die ik moet weten?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gezien we niet met de personages uit de reeks spelen, niet echt denk ik.
    Er is heel veel decadentie, iedereen denkt aan zichzelf eerst en wie dat niet doet die hoort er niet bij. Ehm voor de rest weet niemand wie Gossip Girl is, duh :').
    Dat is het wel zo'n beetje denk ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ziet er leuk uit. Ik wil wel een jongen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik reserveer een meisje (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Volledige naam: Joshua Liam Jefferson
    Roepnaam: Josh
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Joshua is een jongen die weet dat hij makkelijk meisjes kan krijgen. Hij neemt alleen maar een meisje mee naar huis om het met haar te doen en is helemaal vol van zichzelf. Joshua kan heel erg kwaad worden als je hem beledigd. Hij heeft niet echt zachte en lieve gevoelens. Hij gebruikt meisjes en na een paar dagen dumpt hij haar. Hij is een echte player en een gevaarlijke jongen om mee om te gaan.
    Uiterlijk:


    Klik
    Familie (en eventueel) geschiedenis: Joshua's vader is een echte zuipscheut en er is bijna geen enkel moment waarop hij helemaal nuchter is. Wat er met zijn moeder en zusje is gebeurd weet hij niet, maar omdat zijn vader er heel geheimzinnig over doet denkt hij dat zijn vader iets met hun gedaan heeft. Zelf zal hij het ook niet echt erg vinden om mensen te vermoorden, dus dat heeft hij waarschijnlijk van zijn vader.
    Extra: Hij heeft al meerdere meisjes zwanger gemaakt.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Volledige naam:Angel Valentine Lovely
    Roepnaam:Angel
    Leeftijd:17
    Innerlijk:Rpg Te zien
    Uiterlijk:


    Familie (en eventueel) geschiedenis:Haar moeder is een jaar geleden dood gegaan aan Leukemie. Haare zusje was daar zo verdrietig van dat ze zichzelf ophangde. Haar vader heeft ze nooit gekend.
    Extra:Ze is niet zo iemand die aan zich zelf denkt. Ookal doe je bitchie tegen haar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,