• Smos kom ik van die rekendingetjes tegen op bijvoorbeeld facebook, echt heel simpele en toch zijn er altijd mensen die fout gaan antwoorden en dan vol blijven houden dat ze het goed hebben! -facepalm-

    Wat voorbeelden:
    - Rond 3.48 af naar een heel getal.
    - 32: 2 x 4 - 3 = ?
    - 1 + 1 + 1 - 1 + 1 - 1 + 1 + 1 x 4 = ?

    Zo gauw ken ik geen anderen hoor _O_ Gelukkig is die rekensommen-polls-rage voorbij op facebook en al die eindeloze, nutteloze discussies dus ook ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind dat zo dom. En dan mensen die het fout hebben, blijven doorzeuren dat ze gelijk hebben. :')

    Drie, één en zestien, toch?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lol, ik heb gen facebook maar ik kan het me voorstellen dat zulke mensen zwaar irritant zijn.(cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Haha das altijd simpel:
    3
    61
    Ahnee 7 (had het streeptje eerste als een min gerekend.)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 15:57 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soms is heel simpel voor jou moeilijk voor iemand anders. :'D Just saying.
    Maar als ze ongelijk hebben moeten ze niet blijven doorzagen, daar heb ik wel een hekel aan.


    Your make-up is terrible

    Ik snap het niet, haha. Hoe doet iemand dit fout dan?


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    Soms is heel simpel voor jou moeilijk voor iemand anders. :'D Just saying.
    Maar als ze ongelijk hebben moeten ze niet blijven doorzagen, daar heb ik wel een hekel aan.


    Nou, dit soort dingen krijg je toch al vrij vroeg en die mensen zijn dan vaak al ouder en dan zeggen mensen dat ze er naast zitten en dan blijven ze nog glashard volhouden dat ze het goed hebben. ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meanie schreef:
    Drie, één en zestien, toch?


    Die laatste is toch echt 7 hoor :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nou, dit soort dingen krijg je toch al vrij vroeg en die mensen zijn dan vaak al ouder en dan zeggen mensen dat ze er naast zitten en dan blijven ze nog glashard volhouden dat ze het goed hebben. ;p


    Dat komt omdat je het vergeet als je ouder word. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hutchie schreef:
    Ik snap het niet, haha. Hoe doet iemand dit fout dan?

    De rekenregels zijn dat delen door en keer vóór min en plus moet. Mensen houden daar niet altijd rekening mee en dan gaat het mis :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    De rekenregels zijn dat delen door en keer vóór min en plus moet. Mensen houden daar niet altijd rekening mee en dan gaat het mis :')


    Je hebt het Meneer van Dale gevalletje :P
    Al las ik net ergens dat dat niet meer telt D:
    Als vermenigvuldigen, worteltrekken, machten etc. in eenzelfde som voorkomen moet je het gewoon van links naar rechts uitrekenen :S Al blijven ze wel voor optellen en aftrekken gaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je hebt het Meneer van Dale gevalletje :P
    Al las ik net ergens dat dat niet meer telt D:
    Als vermenigvuldigen, worteltrekken, machten etc. in eenzelfde som voorkomen moet je het gewoon van links naar rechts uitrekenen :S Al blijven ze wel voor optellen en aftrekken gaan.

    I know, I know. Ik ging er gewoon van uit dat mensen automatisch links beginnen met rekenen en rechts eindigen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb dat onderste anders nooit geleerd op school :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Ik heb dat onderste anders nooit geleerd op school :')


    Echt waar niet? Dat is best wel slecht D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol, ik heb al sinds groep zes [5 jaar terug of zo] Facebook en doe er bijna niks mee, LANG LEVE MIJ!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife