• is het mogelijk om te gaan zwemmen als je ongesteld bent??
    ik ben het namelijk en ik zou morgen / overmorgen gaan zwemmen met een vriendin.


    if you do it right no one can say that you fail

    Symphonia schreef:
    (...)

    De eerste keer was van een Zwitsers merk, of van Libresse of zo, kleinste maat. Maar ik vond het ook niet fijn, ik moet gewoon zorgen dat ik niet ongesteld word als ik in la Suisse ben. :'D


    Nou, ik raad dus OB aan. Die zijn ook het best uit de test van kassa gekomen en vind ik zelf ook het fijnst. (Ik weiger het om andere te gebruiken :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nou, ik raad dus OB aan. Die zijn ook het best uit de test van kassa gekomen en vind ik zelf ook het fijnst. (Ik weiger het om andere te gebruiken :Y))


    Ik weiger sowieso tampons te gebruiken:Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    De eerste keer was van een Zwitsers merk, of van Libresse of zo, kleinste maat. Maar ik vond het ook niet fijn, ik moet gewoon zorgen dat ik niet ongesteld word als ik in la Suisse ben. :'D


    Ik heb ook eens Libresse en kruidvat merk gebruikt maar je merkt het verschil gelijk met OB, dat is gewoon zoveel beter. Ik vind het ook makkelijker en lekkerder zitten. Daarna wilde ik nooit meer maandverband haha.


    Your make-up is terrible

    een tampon voelt niet fijn in jou. Dus ga gewoon met een maandverband en als je gaat zwemmen haal je die uit je zwempak en blijf zoveel mogelijk in het water. als je toch eruit moet blijf je op een handdoek zitten en rondlopen.
    en natuurlijk zal niemand zo dom zijn om een met een kleur zoals wit te gaan zwemmen als je geen tampon gaat zitten gebruiken. neem een donkere kleur mee, liefts zwart.


    -

    Tampons zijn best makkelijk en dat vind ik een stuk praktischer dan een maandverband. Misschien, als het je eerste keer is, zou je best zo'n tampon met inbrenghuls nemen, dat gaat ook stukken beter dan een tampon zonder inbrenghuls.
    Maar de tampon zwelt wel op door het water, waardoor het misschien pijnlijker is om hem er uit te trekken.

    Als je al een tijdje ongesteld bent en het niet meer zo hevig is, zou ik gewoon gaan zwemmen en zoveel mogelijk in 't water blijven en na afloop meteen je kleren aantrekken en een maandverband te gebruiken. (:

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik weiger sowieso tampons te gebruiken:Y)


    Uhh, oké? Als ik jou was zou ik wel een keer gewoon leren. Het lijkt mij heel vervelend om nooit te kunnen zwemmen als je ongesteld bent, maar dat moet je zelf weten (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rider schreef:
    Trouwens, de eerste keer dat ik er eentje gebruikte dacht ik echt van: Waarom gebruikt iedereen maandverband! Dit is echt stukken beter. Dus het komt vast goed ;)


    dacht ik dus ook. ik gebruik allebei tegelijk, gewoon voor de zekerheid, maar ik hou echt van tampons. je kan echt alles!


    Miep

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb ook eens Libresse en kruidvat merk gebruikt maar je merkt het verschil gelijk met OB, dat is gewoon zoveel beter. Ik vind het ook makkelijker en lekkerder zitten. Daarna wilde ik nooit meer maandverband haha.


    Je krijgt mij niet aan die dingen, van mijn leven niet. Het allerergste nog wel was dat ik in dat stomme zwembad nauwelijks heb gezwommen, omdat ik me ongemakkelijk voelde met dat stomme stuk papier in mijn buik. De hele vakantie van totaal 3 weken bijna in lange broeken gelopen, het regende, het sneeuwde [ja, ik heb in de sneeuw gestaan, lol], het was de eerste verjaardag zonder beppe en oma erbij en het was er ijskoud, en juist uitgerekend om zwembaddag was ik ongesteld. -.-''


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quiescent schreef:
    (...)

    Uhh, oké? Als ik jou was zou ik wel een keer gewoon leren. Het lijkt mij heel vervelend om nooit te kunnen zwemmen als je ongesteld bent, maar dat moet je zelf weten (:


    Ik zwem bijna nooit. (: Dit jaar nog niet gedaan en vorig jaar alleen in Zwitserland, en dit jaar dus ook weinig.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    SmileLullaby schreef:
    een tampon voelt niet fijn in jou. Dus ga gewoon met een maandverband en als je gaat zwemmen haal je die uit je zwempak en blijf zoveel mogelijk in het water. als je toch eruit moet blijf je op een handdoek zitten en rondlopen.
    en natuurlijk zal niemand zo dom zijn om een met een kleur zoals wit te gaan zwemmen als je geen tampon gaat zitten gebruiken. neem een donkere kleur mee, liefts zwart.


    Dat vind ik dan weer onhygiënisch... Tenminste, als je erna weer in het water gaat, kom alles zo lekker in het water terecht. D: Sowieso vind ik dat water al goor haha.


    Your make-up is terrible

    SmileLullaby schreef:
    een tampon voelt niet fijn in jou. Dus ga gewoon met een maandverband en als je gaat zwemmen haal je die uit je zwempak en blijf zoveel mogelijk in het water. als je toch eruit moet blijf je op een handdoek zitten en rondlopen.
    en natuurlijk zal niemand zo dom zijn om een met een kleur zoals wit te gaan zwemmen als je geen tampon gaat zitten gebruiken. neem een donkere kleur mee, liefts zwart.


    No offence, maar dit is echt geen goed advies. Bij mij op zwemmen deed een meisje dat en dat ging niet goed. Ik raad je echt aan om OB te proberen. Het is echt stukken beter.


    Happy Birthday my Potter!

    SmileLullaby schreef:
    een tampon voelt niet fijn in jou. Dus ga gewoon met een maandverband en als je gaat zwemmen haal je die uit je zwempak en blijf zoveel mogelijk in het water. als je toch eruit moet blijf je op een handdoek zitten en rondlopen.
    en natuurlijk zal niemand zo dom zijn om een met een kleur zoals wit te gaan zwemmen als je geen tampon gaat zitten gebruiken. neem een donkere kleur mee, liefts zwart.


    Dat is het allersmerigste op het punt van ongesteldheid met zwemmen, ik ga dan nog liever een tampon in mijn buik douwen dan dat ik zonder enig middel het water in ga.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh joepie, nu vind ik mijn salamiworstje ineens niet meer zo lekker...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh joepie, nu vind ik mijn salamiworstje ineens niet meer zo lekker...


    AHAHAHHAHAHAHHA.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zwem gewoon niet als ik ongesteld ben. Ik vind tampons eng (no_chears) Gewoon mooi de pil doorslikken in de zomer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.