• is het mogelijk om te gaan zwemmen als je ongesteld bent??
    ik ben het namelijk en ik zou morgen / overmorgen gaan zwemmen met een vriendin.


    if you do it right no one can say that you fail

    Gewoon een tampon gebruiken, ik ben het meestal als we op vakantie gaan en dan zwem ik ook gewoon, wel op tijd een nieuwe doen en eerst even oefenen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het ligt eraan, hoe lang je al ongesteld bent haha. Maar inderdaad, tampons. Ik gebruik ze zelf niet, maar ik zwem dan ook niet als ik ongesteld ben en gebruik gewoon maandverband.
    Ik was ook voor de eerste keer ongesteld toen ik ging zwemmen, dus tja. Ik had gewoon een onderbroek onder mijn zwemspullen aangetrokken en dat ging gewoon goed, maar je eerste keer ongesteld zijn is dan ook 2849783947384973926470x minder erg als nu. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:06 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wacht even, ontgaat mij iets? Is het niet de bedoeling dat je tampons gebruikt als je net ongesteld bent? Aangezien iedereen zegt dat het er vanaf hangt hoe lang je al ongesteld bent. Lool, dan heb ik namelijk een aantal jaar terug iets fout gedaan (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    SmileLullaby schreef:
    een tampon voelt niet fijn in jou.


    Niet aanvallend bedoelt ofzo, maar dat verschilt toch per persoon?

    Volgens mij was ik vrijwel meteen nadat ik voor 't eerst ongesteld was al met tampons begonnen. Maandverband vind ik echt ranzig en voor geen meter zitten x]. Het kan zijn dat je er wel even aan moet wennen. Je moet in de winkels eens zoeken naar zo'n makkelijke inbreng tampon, perfect om mee te beginnen :].


    i put the fun in funeral

    Akarin schreef:
    (...)

    Niet aanvallend bedoelt ofzo, maar dat verschilt toch per persoon?


    Het licht vooral aan de tampon volgens mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Theoretisch gezien kan het wel met een tampon, maar ik heb het nog nooit uitgeprobeerd. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Inderdaad, met een tampon kan het prima.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meanie schreef:
    Inderdaad, met een tampon kan het prima.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Quiescent schreef:
    Wacht even, ontgaat mij iets? Is het niet de bedoeling dat je tampons gebruikt als je net ongesteld bent? Aangezien iedereen zegt dat het er vanaf hangt hoe lang je al ongesteld bent. Lool, dan heb ik namelijk een aantal jaar terug iets fout gedaan (:

    Nee, voor het zwemmen, slimmie ;] In het begin is het namelijk véél erger dan na (ik zeg maar wat) vijf dagen (al verschilt dat per meisje/vrouw). Daarom is, als je op de tweede dag met tampon gaat zwemmen, de kans groter dat je sneller doorlekt, omdat het zo veel is.
    Maar je kunt altijd, als je gewoon normaal rondloopt en niet gaat zwemmen, met een tampon rondlopen hoor.

    OT: Zoals veel mensen zeggen, is de tampon inderdaad een oplossing. Ik ben niet zo'n fan van ze en ik wil daarom ook aan de pil, maar als je de kleinste maat koopt van OB dan moet het goed komen. Er staat daar namelijk een héle duidelijke uitleg bij, en als je die goed doorleest en van te voren oefent, moet het goed komen. Je kunt misschien ook je moeder of oudere zus om hulp vragen, en daar hoef je je natuurlijk niet voor te schamen ;]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Rider schreef:
    (...)

    Het licht vooral aan de tampon volgens mij.

    Nee, hoor. De één (als voorbeeld ik) vind het vreselijk ongemakkelijk om die dingen in te brengen. Ik hou er gewoon niet van. Ik weet dat het gewoon een kwestie van oefenen is, maar ik heb het een aantal keer gehad, en dan ga ik liever aan de pil :Y)
    De ander vindt het weer simpel (zoals jij waarschijnlijk).


    Deep inside, I've never felt alive

    Een vriendin van me was gaan zwemmen mét tampon, maar toen ze eruit kwam liep het bloed langs haar benen af. Ik maak zelf geen gebruik van tampons, ik vind het echt verschrikkelijk D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Gebruik een tampon! Dat is trouwens veel gemakkelijker dan maandverband. Er zit altijd een bijsluiter in het pakje. Als je die leest, kan er niet veel misgaan. Je moet wel niet van de eerste keer grote gebruiken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Zoals iedereen al zegt gewoon een tampon gebruiken. Ik vind ze zelf ook totaal niet fijn, en gebruik ze dus ook alleen maar als ik ga zwemmen. Maar van al de keren dat ik het gedaan heb, ben ik nog geen een keer doorgelekt.


    Creative soul

    Thirlwall schreef:
    Zolang je een tampon indoet kan het ja. Alleen ik vind die dingen echt vreselijk.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”