• Een tijdje geleden had minister Bijsterveldt van onderwijs gezegt dat we een week van de zomervakantie zouden moeten missen en dergelijke....
    nou leuk leraren staken en wij een dagje vrij!
    klinkt leuk maar we moeten nu soms extra uren op school zitten om die dag op te halen (we hadden twee tussenuren, de laatste les zou verplaatst kunnen worden en dan zouden we twee uur eerder vrij zijn! maar we moeten onze uren halen dus we moesten met 30 graden met 31 leerlingen en een leraar in een kleine lokaal zitten waar de zon op scheen !!!!!)
    Als je al die uren weer in haalt is het toch niet staken!!!


    ©1998

    Bij ons zijn ze inderdaad ook niet gaan staken maar het is behoorlijk krom als ze gaan staken om vervolgens die uren toch weer in te halen.

    Lavendor schreef:
    Onze school ging niet eens staken, wij hadden gewoon les. En zo erg is af en toe een uurtje extra op een dag toch niet? Als je er toch al bent maakt dat ene uurtje niet veel meer uit en je hebt ten minste wel lekker eens een hele dag vrij gehad.


    Ik weet niet of je vandaag in een klaslokaal zonder airco hebt doorgebracht maar dat is echt geen pretje. Als ik toch al op school moet komen ben ik liever zo snel mogelijk weer weg en heb ik er helemaal geen behoefte aan overbodige uren in oververhitte klaslokalen door te brengen.

    Er gingen bij ons maar een paar leraren staken, die leraren had ik niet die dag, gelukkig :)
    Bij ons was het ook snikheet, in elk lokaal denk ik 25 graden. Gelukkig woon ik in Brabant en heb ik over een week of 3 vakantiee!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sting schreef:
    Wij hebben die uren niet in hoeven halen. Ze zijn toch niet helemaal achterlijk bij ons op school.
    Oh, en ik hoop dat bij de komende verkiezingen Bijsterveldt niet opnieuw minister wordt, ze is niet bepaald een succes. (cat)


    Ze faalt echt hard, wist je dat ze gestuurd heeft in de zorg op een mbo?
    No offence voor het mbo, maar wel voor van Bijsterveldt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hoop toch van ganser harte dat dat mens nooit meer wordt gekozen voor ieder ministerschap dan ook.
    Ze heeft het flink verprutst, terwijl de jeugd de toekomst is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    XScaramouche schreef:
    Bij ons zijn ze inderdaad ook niet gaan staken maar het is behoorlijk krom als ze gaan staken om vervolgens die uren toch weer in te halen.

    (...)

    Ik weet niet of je vandaag in een klaslokaal zonder airco hebt doorgebracht maar dat is echt geen pretje. Als ik toch al op school moet komen ben ik liever zo snel mogelijk weer weg en heb ik er helemaal geen behoefte aan overbodige uren in oververhitte klaslokalen door te brengen.

    We brengen elke dag door in een klaslokaal zonder airco en ja het was bloedheet, maar toch, als ze die inhaaluren verspreiden zou ik liever op een aantal dagen net iets langer moeten en dan een dagje vrij hebben. Maar je hebt wel gelijk! Het is wel nogal krom dat leraren staken en het dan weer inhalen, dat is eigenlijk meer gewoon verplaatsen van uren dan staken.
    Maar ja, helaas doe je er toch niks aan, dus sterkte aan de topicmaakster, ik hoop dat er niet al te heel veel uren meer moeten worden ingehaald?


    “Love is a contradiction.”

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Ja, maar dan hebben wel nog onze ophokuren, Lotte. >.<
    Waarschijnlijk hebben ze gewoon gedacht dat wij al genoeg ophokuren hebben en daarom dat we niet die uren hoeven in te halen :Y)

    True that, maar ik ben blij dat er niet nog meer is bijgekomen.
    En ik heb 'ns met Annelies en een paar anderen bij mentorles berekend hoeveel 40min-uren je moet maken voor de 1040 uur-norm: 39. Ik maak er 41 (cat)
    Fuck die ophokuren, nu maak ik uren tevéél.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    True that, maar ik ben blij dat er niet nog meer is bijgekomen.
    En ik heb 'ns met Annelies en een paar anderen bij mentorles berekend hoeveel 40min-uren je moet maken voor de 1040 uur-norm: 39. Ik maak er 41 (cat)
    Fuck die ophokuren, nu maak ik uren tevéél.

    Hahaha, ik zou het bij de schoolleiding leggen ;]
    Maar we krijgen volgend jaar toch een nieuwe rector, dus... Al zou dat niet veel zin voor jou hebben, aangezien dat jouw laatste jaar is.


    Deep inside, I've never felt alive

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    helaas ik woon in het noorden....
    2 maand



    Ik woon ook in het Noorden:(


    Pretty is just a pretty word.