• Kortste titel ooit

    Iedereen moet een reactie achter laten anders wordt je vermoord door The Awesome Defender,The Sophisticated Ninja,The Amphibious Liberator,The Invincible Defender,The Fearless Surfer oftewel The One-Vengers en Hawkeye dus denk goed na en verpest het niet.You will die.

    Kopie van Sarah haar tekst->levenloos

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:55 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben even twee crackers maken, tot zo. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Echt? En? Omg.

    Ik heb op dezelfde tumblr waar dat kopietje vandaan komt gelezen dat de boys niet (veel) meer met baby Lux om mogen gaan. Iig niet meer in het openbaar. En dat Zayn haar helemaal niet meer mag zien.
    Maar dat lijkt me dikke onzin, want ze weten zelf ook wel dat de jongens nooit zoiets zouden doen!
    Iig, ze vonden het natuurlijk niet leuk, maar ik weet geen details.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Aero schreef:
    (...)

    Als dat hier gebeurd heb ik een probleem lol, zit ik hier met al die kussen en alles. 8D


    haha mij ga je niet vaak meer buiten zien -> TE WARM!!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melissa, geef jij ook eens je mening over de zuxfanfic?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Aero schreef:
    (...)

    N'aahw, bij ons stinkt lokaal 12 altijd zo erg, en in dat lokaal heb ik het meeste les. D:

    Is good! c:


    Bij ons L38, zit ik het meest. Da's helemaal bovenaan. Tegen dat je daar bent ben je kapot, en dan die hitte nog eens -en de stank niet vergeten natuurlijk- = DOOD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MalikShake schreef:
    Melissa, geef jij ook eens je mening over de zuxfanfic?


    Heb er wel geteld 2 zinnen van gelezen en das gewoon VUIL!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MalikShake schreef:
    (...)
    Ik heb op dezelfde tumblr waar dat kopietje vandaan komt gelezen dat de boys niet (veel) meer met baby Lux om mogen gaan. Iig niet meer in het openbaar. En dat Zayn haar helemaal niet meer mag zien.
    Maar dat lijkt me dikke onzin, want ze weten zelf ook wel dat de jongens nooit zoiets zouden doen!
    Iig, ze vonden het natuurlijk niet leuk, maar ik weet geen details.


    Inderdaad, dat is gewoon dikke onzin! Het zijn gewoon hartstikke lieve jongens. Ulgh ziek persoon. En nee dat begrijp ik!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yail schreef:
    (...)

    haha mij ga je niet vaak meer buiten zien -> TE WARM!!


    Ik ben dus nu ook binnen 8D. Mijn verbrandheid deed te vervelend. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Yail schreef:
    (...)

    Bij ons L38, zit ik het meest. Da's helemaal bovenaan. Tegen dat je daar bent ben je kapot, en dan die hitte nog eens -en de stank niet vergeten natuurlijk- = DOOD


    Oh, dat is inderdaad echt rot want bovenaan is het -het heetst. Gelukkig is onze school gelijkvloers. En zit Economie en Zorg&Welzijn gescheiden.
    Dus ik zit in dat Economie gebouw, en lokaal 12 is gelijk als je binnenkomt aan de linkerkant, en dat is echt een rot lokaal ulgh. :c Gelukkig doen we wel altijd alle ramen open! c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikShake schreef:
    HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR


    Ik heb mijn eerste cracker op, ik heb er nu nog twee. c: En ik heb een uur geleden nog pasta gegeten lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Ik heb mijn eerste cracker op, ik heb er nu nog twee. c: En ik heb een uur geleden nog pasta gegeten lol.

    Twee boterhammen met scrumbled egg ontbeten, 1 crackertje met quacamole(hoe schrijf je dat?) gelunsht en nog niks als avondeten. want dat staat nog in de oven en ruikt verrukkelijk<3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Twee boterhammen met scrumbled egg ontbeten, 1 crackertje met quacamole(hoe schrijf je dat?) gelunsht en nog niks als avondeten. want dat staat nog in de oven en ruikt verrukkelijk<3


    Ik heb pas ontbeten om twaalf uur lol, ik eet nooit iets 's ochtends. En dat was een koekje, daarna heb ik een broodje in de kantine gehaald. En in de derde pauze heb een zak chips gedeeld met twee vrienden. En toen ik thuis kwam avong gegeten en nu dus die 3crackers. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Ik heb pas ontbeten om twaalf uur lol, ik eet nooit iets 's ochtends. En dat was een koekje, daarna heb ik een broodje in de kantine gehaald. En in de derde pauze heb een zak chips gedeeld met twee vrienden. En toen ik thuis kwam avong gegeten en nu dus die 3crackers. c;

    Mijn ontbijt was denk ik ook rond half12. Want toen kwam ik mn bed uit(A)

    Maar Food is finally ready =D
    Dus ik ben gone x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Mijn ontbijt was denk ik ook rond half12. Want toen kwam ik mn bed uit(A)

    Maar Food is finally ready =D
    Dus ik ben gone x


    Was je toen pas je bed uit? O.o jaloers.. Ik stond om 7uur al op. :c
    Is good, eetsmakelijk en tot straks x


    stay safe because I like being alive at the same time as you