• Halloo, ik was even aan het rondneuzen in een paar topics en het viel me op dat sommigen mensen nogal mysterieuze of rare usernames hebben, dus vandaar mijn vraag; Waar heb jij je username vandaan, wat betekent het, of waarop is het gebaseerd?

    De mijne betekent de gevallene (weet niet meer in welke taal).



    Sorry als dit trouwens in het verkeerde subforum staat. Ik ben hier nogal slecht in.


    The odds are néver in our favor.

    het is een ship naam van Dean en Castiel uit de serie Supernatural


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Omdat tropische wouden en tropische natuur mijn hart heeft gestolen en ik er heel erg geïnteresseerd in ben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cathedral is een kathedraal en dat is "de belangrijkste kerk van elk bisdom".
    Maar ik heb het idee vooral gekregen van het liedje "Wessex Boy" van Frank Turner, waarin hij zingt:
    "Let me tell you all a little story of the things I've found, hanging out and drinking with my friends in the cathedral grounds" en ik vond Cathedral een mooi woord.


    As travars

    Hazel Yewglow is (volgens een genrator) mijn feeennaam :)

    Cheops is de naam van de farao die de de grootste piramide van Gizeh bouwde.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Doitsu is Duitsland in de anime Hetalia. Ik like him :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    I'M A SPIDAAAAH.
    Ja, van Harry Potter. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Barnabas Collins, de vampier uit Dark Shadows die door Johnny Depp wordt gespeeld.
    I fucking love it. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Seeder schreef:
    (...)
    Schrijven in het Spaans is toch escribir?
    (cat)

    Het is indd escribir.
    Maar Escritura staat wel beter dan Escribir. :d
    + die van mij komt van Brit Marling

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 10:22 ]

    Het kwam ineens in me op en het betekent geniaal. Past bij me (cat)


    -

    hij betekent verwaarloosbaar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Savant schreef:
    Savant
    Komt van de meeste über awesome serie in de wereld
    Soulmates
    Dat gaat over mensen met een soort gave's als telephatie en telekinese enzo
    En die mensen worden Savants genoemd


    Not to burst your bubble, maar het woord "savant" wordt ook gebruikt voor mensen met autisme die ergens heel erg goed in zijn, zoals heel snel heel moeilijke rekensommen kunnen maken, of een liedje dat ze voor het eerst horen volledig kunnen naspelen.
    So yeah :').

    OT: Cosette is één van de hoofdpersonages uit Les Misérables.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    van het liedje liqour and love lost van Bring Me The Horizon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Krypton: De planeet waar Superman vandaan komt, Clark Kent, Jor-El etc. Ik hou wel van superhero movies, tv shows, etc, vandaar. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Connor is de hoofdpersoon uit het nieuwe deel van Assassin's Creed, die op 31 oktober dit jaar uitkomt. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel