• Ja, normaal doet mijn moeder dit dus nooit, maar vandaag kwam ze met het geweldige idee om het dit jaar wel te doen en ik weet dus echt helemaal niets. Ik heb echt totaal geen ideeën of zo en ik weet dat m'n ma het niet heel groot wilt doen of zo, dus geen dertig euro per cadeau of zo, maar wel redelijk.

    Weten jullie dus iets? Niet aankomen met een dvd of een cd, maar geef dan ook echt een titel van een cd of dvd, want anders kom ik ook niet ver, hihihi. Thank youuuuu. We doen trouwens ook niet aan cadeaubonnen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hehe (:
    Ik ben zo inspiratieloos als het maar kan :')
    En daarbij ben ik nog eens jarig waardoor iederen mijn kop erap zeurt door te vragen wat ik wil hebben (krul)


    •*• Lululu •*•

    Een boek van de serie Eindeloos Verliefd.




    26 - 02 - '16

    Ik denk dat je Stad van Beenderen van Cassandra Clare wel een leuk boek zou vinden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Opera schreef:
    Een boek van de serie Eindeloos Verliefd.




    Even de inhoud gelezen, aangezien ik de kaft nogal kinderlijk vond, maar ziet er nog best leuk uit, hihi. Thank youuu.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Even de inhoud gelezen, aangezien ik de kaft nogal kinderlijk vond, maar ziet er nog best leuk uit, hihi. Thank youuu.


    Ze zijn echt aan te raden, ik heb ze zelf ook. Het gaat over tijdreizen en verliefdheid.


    26 - 02 - '16

    vraag alle boeken van Lauren Weisberger (duivel draagt prada, gossip en gucci, chanel chique, champagne in chateau marmont)
    Een luchtje (de puma is heel lekker (: )
    idk


    Miep