• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Misschien dat hij het je straks wel zal uitleggen," Glimlachte ik in een poging om hem op te vrolijken. "Jij hebt ook niet meteen iedereen verteld toen er wat er met je vader was gebeurt, toch?"
    Ik herinnerde hem aan wat er vorig jaar was gebeurt en hoopte dat Kurt zou begrijpen wat ik bedoelde, dat hij zich eens in de schoenen van Finn zou moeten plaatsen.


    Mercedes

    Nadat we op de gang werden gezet, had ik er schoon genoeg van en besloot ik om weer naar de school te gaan.
    "Ben onderweg naar school, waar zijn jullie? xxx M." Sms'te ik naar Kurt en stak mijn mobieltje weer weg.
    Met een diepe zucht stapte ik in mijn wagen en reed heel de weg terug.


    [Ik ga snel eventjes eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Umm, zowat de hele Glee club is in het ziekenhuis bij Rachel, maar ze mag weer naar huis. Kurt heeft Mercedes gesmst om te vragen wat er gebeurt is en zo heeft Kurt aan Quinn en Blaine verteld dat Rachel in het ziekenhuis ligt. Hij zit nu bij Quinn en Blaine tegen de boom aan. Ps. Het is uit tussen Kurt en Blaine toch? (Ik speel nu namelijk ook Kurt):]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat kurt erbij was komen zitten en ik groet hem vriendelijk. Ik heb de hele gesprek tussen hun twee meegeluisterd. Ik hoopte inderdaad niet dat Rachel iets ernstigs heeft. Ik kijk weer van kurt naar Quinn en weer terug. Ik deed mijn haar weer goed en luister verder naar het gesprek tussen die twee.

    (Is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    (@Fugde: Laten we het zo doen, ze hadden nooit iets met elkaar. BLaine is bi, dus hij valt op jongens en meisjes. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, is goed (: ]

    Kurt
    'Dat is waar.' beken ik. Quinn heeft gelijk, ik dacht een beetje te veel aan mezelf dan aan Finn. Ik concentreer me even op de zonnestralen die tussen de bladeren doorvallen. Op dat moment krijg ik een sms'je van Mercedes, ik glimlach even en sms snel terug. 'We zijn buiten en zitten tegen een boom aan, zie je zo. x' Ik stop mijn mobiel in mijn tas en rek me daarna even uit. 'Het is een prachtige dag, ondanks dat gedoe met Rachel.' zeg ik.

    Finn
    'Ik bel wel even een taxi.' grinnik ik terwijl ik het nummer intoets voor een taxi waarin Rachels rolstoel ook meegenonen kan worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Het is een prachtige dag, ondanks dat gedoe met Rachel.' zegt kurt. Ik kijk hem aan. 'Ja, ondanks van Rachel, is het inderdaad mooi weer' zeg ik en sluit mijn ogen en geniet van de zon.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kijk even naar Blaine en volg dan zijn voorbeeld. Een paar zonnestralen vallen in mijn gezicht en ik blaas even mijn haren uit mijn ogen. Mijn gedachten gaan uit naar Rachel en waarom ze in het ziekenhuis zou liggen. Misschien is het wel iets met haar stem of zo, ik durf te wedden dat Rachel het ziekenhuis nog zou bellen voor een verkoudheidje of zo wat haar stem betreft. Of misschien is het wel ernstig, ik weet het niet. Ik zucht uiteindelijk weer en open mijn ogen. 'Wat denken jullie dat er met Rachel gebeurt kan zijn?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    De stilte is aangenaam. Niemand zegt wat en iedereen is zeker aan Rachel aan het denken. Ik vind het natuurlijk lullig voor haar, dat ze in het ziekenhuis zit, dat wil natuurlijk niemand. Ik denk dat ze misschien flauw is gevallen of dat ze een keelonsteking heeft, want ze moet iets ernstigs hebben, anders hoeft ze niet naar het ziekenhuis toe. 'Wat denken jullie dat er met Rachel gebeurt kan zijn?' vraagt kurt en breekt de stilte. Ik denk even na, toch die twee optie's. 'Ik denk dat ze een keelonsteking heeft of ze is flauwgevallen met een oorzaak, want je gaat niet zomaar naar het ziekenhuis' zeg ik rustig en kijk kurt aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik zou niets beters kunnen bedenken dan dat,' zeg ik terwijl ik mijn hand even door het gras laat glijden. 'Rachel is niet iemand die snel ruzie heeft, dus een vechtpartij valt al af. Of misschien een ongeluk of zo.' zeg ik terwijl ik Blaine weer aan kijk. 'Ik weet het niet, misschien weet Mercedes zo meteen wel meer.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    Toen ik eindelijk het school had bereikt, zag ik al meteen Blaine, Quinn en Kurt tegen een boom zitten.
    "Dit kan je gewoon niet geloven," Zei ik geërgerd terwijl ik mijn armen met de nodige drama in de lucht gooide en naar het drietal wandelde. "Ze hadden gewoon het lef om me buiten te zetten toen ik bij Rachel was."
    Mijn tas gooide ik in het gras en al snel had ik plaatsgenomen over het drietal.
    Ik zag hoe Quinn haar ogen opende en het niet kon laten om te glimlachen.
    "Misschien wilde de dokter iets persoonlijks tegen haar zeggen?" Ze strekte haar benen en legde haar handen op haar buik.
    "Dan nog, ze kon die man ook zeggen dat we mochten blijven. Ze zal het ons straks waarschijnlijk zelf toch zeggen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Hay Cedes,' glimlach ik als ze uitgeraasd is. Maar dan denk ik na over wat ze als laatste zei. 'Wat bedoel je? Komt ze naar school?' vraag ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik moest moeite doen om niet te lachen tijdens de tirade van Mercedes aangezien ik het ergens best amusant vond om haar zo te zien.
    "Wat bedoel je? Komt ze naar school?" Hoorde ik Kurt vragen, waardoor ik plots alle aandacht vestigde op Mercedes.
    "Weet ik veel," Zei ze met opgetrokken wenkbrauw en pulkte wat aan enkele grassprietjes. "Ik vermoed van wel, ik ben meteen weg gegaan toen ze me buiten hadden gezet."
    Mercedes was al meteen een stukje kalmer, waardoor ik me weer ontspande en tegen de boom leunde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Mercedes kwam er aan en ging vervolgens bij ons uitrazen. Ik keek het drietal aan en luisterde aandachtig wat ze allemaal zeiden. Ik zuchtte en keek Quinn in mijn ooghoeken aan, ze strekte haar benen en leunde tegen de boom. Ik plukte wat grasprietjes uit de boom en sloot even mijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Toen ik merkte dat Blaine naar Quinn keek, stond er een veelbetekenende grijns op mijn gezicht.
    Ik was niet dom, weet je.
    "Kurt, heeft Finn jou dan niets gestuurd?" Vroeg ik om mijn aandacht niet langer op Blaine te houden. "Hij is toch je..eh, stiefbroer ofzoiets."


    [Ik denk dat we moeten wachten tot NightShot weer online is :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik trek mijn knieën op tot hoogte van mijn kin en sla mijn armen er om heen. 'Nee, ik heb niets van hem gehoord,' zeg ik. Dan ineens schieten mijn wenkbrauwen omhoog omdat ik me iets bedenk. Waarom bel ik Finn niet gewoon even op? 'Ik bel hem wel even.' zeg ik terwijl ik zijn nummer in toets en mijn telefoon op luidspreker zet. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Nadat mijn mobiel een paar keer overgaat neemt hij op. 'Hey Kurt,' hoor ik hem zeggen. Ik leg mijn mobiel op het gras zodat iedereen het zou kunnen horen en eventueel ook mee zou kunnen praten. 'What happend?' vraag ik terwijl ik even mijn nagels bekijk. 'Um, ze is flauw gevallen, het komt omdat ze een te lage bloedsuiker had en omdat haar bloeddruk te laag was. We leggen alles wel uit op school, oké?' vraagt hij. Ik kijk iedereen even één of één aan en knik dan, ook al ben ik me er van bewust dat Finn dat niet kan zien. 'Komt Rachel dan ook terug naar school?' vraag ik met een hoge stem, maar Finn heeft al opgehangen en ik zucht. Maar in ieder geval weten we nu wat er ongeveer gebeurt is.

    [Ik denk het ook :[ []


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.