• Ik zag net een filmpje op hyves over dat een man hardhandig van zijn fiets werd gesleurd en op de grond werd duwt enzo, omdat hij niet op het juiste fietspad reed terwijl het daar heel ingewikkeld word aangegeven en het was een tourist, ik snap dat echt niet van de politie , ze zouden is echt boeven moeten gaan vangen. en een vriend van mij werd laatst aangereden door een auto (beengebroken) en er kwam politie langs en die reed gewoon door terwijl ze het zagen, sorry ik moest het gewoon ff kwijt..
    wat vinden jullie van de politie in Nederland?


    ailoveejoee.

    Ik oordeel niet omdat ik niet veel heb meegrekegn. Je hebt kans dat ze net op weg waren naar iets anders. Ik twijfel niet 123 aan de Nederlandse politie, er komt meer bij kijken. Jouw ervaringen zijn misschien slecht, maar zo hoeft het niet te zijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Dit zijn twee erg extreme gevallen, terwijl de politie over het algemeen fantastisch werk doet om ons allemaal veilig te houden. Daar mag je best wat meer respect voor opbrengen.

    Dan vraag ik me toch af waarom er altijd zo veel rotzooi hier is. Gister nog waren er geluiden te horen(ben er nog niet echter of het vuurwerk of geweren ware), ze dealen hier zowat waar je bij staat en als je de politie belt komen ze niet eens opdagen. Jaja, ze doen goed werk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cloelia schreef:
    Dit zijn twee erg extreme gevallen, terwijl de politie over het algemeen fantastisch werk doet om ons allemaal veilig te houden. Daar mag je best wat meer respect voor opbrengen.


    Ho ho, respect? voor mensen die dat niet voor jou hebben? als je tegen de bosjes pist dan word je opgepakt en als je een overval pleegt dan loop je vrij rond... respect pfff.


    ailoveejoee.

    Savant schreef:
    Ik ben een keer om drie uur in de nacht aangehouden
    Ik was met een vriendin naar een festival net buiten de stad geweest en blijkbaar was het batterijtje van mijn achterlamp onderweg leeg gegaan en dus had ik geen licht
    En toen geloofde die politie agenten niet dat ik nog geen 14 was (ik was 11)
    En toen moest ik dus nog 3 kilometer naar huis lopen, maar ik ben gaan fietsen zodra de polite weg was

    Dus ja, Politie suckt

    haha dat is wel even een geniale actie xD
    Ik ben ook wel eens aangehouden omdat mijn licht het niet meer deed maar toen mocht ik gewoon verder fietsen. Maar het is best genant als je wordt aangehouden op straat..


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik heb geen hoog beeld van de politie hier, echt niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    police sucks.
    hard but it's true.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    haha dat is wel even een geniale actie xD
    Ik ben ook wel eens aangehouden omdat mijn licht het niet meer deed maar toen mocht ik gewoon verder fietsen. Maar het is best genant als je wordt aangehouden op straat..

    Indd, dat heb ik ook al eens gehad.

    Yail schreef:
    Geen idee, want ik woon in België :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien