• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Austin

    Ik begon te lachen. "Dude, hoe kan ik dat nu weten ? Ik ben niet helderziend" lachte ik, "Maar om op je eerste vraag te antwoorden, héél simpel, het is hier lekker rustig en ik kan iedereen bekijken wie ik bekijken wil" besloot ik dan, "Oh en ik heb 2 stoelen". Ik trok een trots gezegd en ging met mijn rug tegen het raam aanzitten. "Tja, ik noem je Ryan, weet je direct of ik roep of niet".

    Jane
    Lars kreeg een sms. 'Wie was dat?' Vroeg ik nieuwschierig. Hij stopte het zo snel weg dat het bijna leek alsof hij geheimen had. 'En je mag niet liegen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Jasper, kijk achterom, zie hoe Jacky zielig alleen zit. Trollolol, nee, hij kijkt vast en zeker niet achterom xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Nou zeg, ik ben wel helderziend." Zei ik overdreven en heel overtuigend. "Maar goed, twee stoelen zitten idderdaad leeker." Ik ging languit zitten en pakte mijn Iphone er weer bij voor muziek "En mijn laatste vraag?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    TheRumIsGone schreef:
    Orlando Alex Jhonson

    'Mijn ouders kwamen er op mijn 8ste pas achter nadat ik door toedoen van mijn broer een uur in een kast opgesloten had gezeten' Zeg ik met mijn ogen rollend, alof ik daar voor nooit had laten merken dat ik niet hielt van auto's bussen of treinen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lars:

    Ik keek op naar Jane. "O, dat is gewoon een vriendin van me, niks ernstig." Zeg ik een beetje terughoudend. "Maar goed, gaat die bruloft nou nog door." Vraag ik om van onderwerp te veranderen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    "Laatste vraag ?" herhaalde ik verward, "Bedoel je wat ik denk of waarom ik niet daar zit ?" vroeg ik door. Ik voelde mijn iPhone trillen dus haalde hem boven. Ik rolde met mijn bruine ogen en stak mijn iPhone weer weg. Jup, ik verwijderde het bericht niet, ik ging het later tonen aan de politie zodat ze een straatverbod kreeg. Slim ha ?! Nou eigenlijk niet, maar het gaf wel een gevoel van wraak om een straatverbod aan een meisje te geven die je telkens maar blijft lastigvallen.

    [Ik meot gaan, moet verplicht mee naar de Ikea S: BUT ILL COME BACK, zo snel mogelijk ;D O SHIT, ik moet vanavond ergens mee heen, ik weet niet of ik vandaag nog kan komen ): Jacky zit toch in dr eentje, dus dat is makkelijk.

    Baayyy peepz schmééééé ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Gewoon een vriendin van me niets bijzonders' het klonk terughoudend. 'Gewoon een vriendin uh, jammer dat ik dat niet geloof, je vind haar leuk he?'
    'Maar goed, gaat die bruiloft nu nog door?' Vraagt hij. 'Tuurlijk gaat het door, ik laat me door niets tegenhouden, het wordt harstikke gezellig.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:


    "Ja, ik heb het over Lars." Zei ik vrolijk. Ik was aan het smsén met Misery. Maar ze is echt heel erg lief. stuurde ik voordat ik weer naar Austin keek. Ik had Misery gevraagd wat ze van Jacky vond, nou dat had ik beter niet kunnen doen. "Ik bedoel hij is stil en verlegen. En hij bloost de hele tijd." Zeg ik hal oplettend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lars:

    Ik kijk haar vrolijk aan. "Dan help ik wel hoor. Lijkt me leuk." Ik kijk even om me heen. Zal ik het haar vertellen. Leek me wel handig als iemand het wist. "Jane, Ze kan me vriendin niet zijn. En daar is een hele goede reden voor. Ik ben al verliefd. En wel op...."


    (Lees de PB maar. Het moet nog een verrassing blijven voor de rest)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon te lachen. "So not gay" grinnikte ik, "Verliefd noemen ze dat" ging ik vrolijk verder, "Maar alleen als het iemand is van in de bus" ging ik weer verder, "Anders is hij, hoe zal ik het zeggen, een ander type dan de meeste hier". Ik keek naar buiten en zag een vogel vliegen met een stukje stokbrood in zijn bek. Hij liet los en het viel recht op iemand hoofd. Ik begon te lachen en kreeg zo al rap de slappe lach. "Oh God, ik hou van die vogel !".

    [Oh ik heb trouwens in gedachten voor de extra van Austin dat hij kan drummen en surfen. Tis maar dat je het weet ha]

    [Trouwens even voor dat Lars-gedoe, ik had zijn ding nog niet gelezen dus ik had juist gegokt dat hij verliefd is ;P]

    Jasper:


    "Ja, die vogel is heel schmé." Zei ik droog. ik vond het wel een beetje zielig, maar ach. "Schmé betekend trouwens leuk/schaatig of geweldig." Zei ij er achteraan. Nogsteeds was ik een sms ruzie aan het houden met Misery. Dan maar aan Austin vragen "Wat vind jij van haar." Vroeg ik doelend op Jacky


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    Verbaasd kijk ik van de ene naar de andere. Ik kan het chaotische gesprek niet zo goed volgen, dus steek ik schouderophalend mijn iPod in mijn oren. Toch hoop ik stiekem dat iemand weer tegen me praat...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The truth may be orange!