• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    [woww, jullie spammen dit hele ding vol. xd But i'm back. ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 7:48 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ben er ook ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacky
    Jasper keek even naar zijn mobiel. 'Oke, ik ben niet echt verliefd-verliefd op haar. Meer soulmates-verliefd.' Legde hij uit. 'Je weet wel, close genoeg om verliefd te lijken, maar in werkelijkheid gewoon hele goede vrienden.' Hij lachte en liet een foto zien.
    'Maar je bent wel verliefd op haar?' vroeg ik. 'Kan het ook zijn dat iemand verliefd is, en hele goede vrienden. Zelfs als je elkaar pas kort kent?' ik dacht even na. 'Daar zal wel het soulmatestuk erin komen, dat zelfs wanneer je elkaar pas kort kent, je weet dat het goed zit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zijn er belangrijke dingen gebeurd vanaf pagina 10?]


    The truth may be orange!

    [Nope, not really. Jasper en Jacky gingen het nummer Marry Me zingen van Train. Het was echt schaaaattig, heel het stuk. En ze hebben beide gezegd dat ze verliefd zijn. Alleen, ze hebben niet gezegd dat ze op elkaar verliefd zijn. Lastig uit te leggen, daar moet je het voor lezen xD Maar goed, Lars ging met Felicia praten, en zij zit nu ook bij ons. En Finn en Janiebanie zitten nog naast elkaar. En jullie zijn geloof ik beide online ;D']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xMockingjayy schreef:
    Jane
    'En ja, ik vind je ontzettend leuk, lief, aardig, knap en grappig. Wil je met me trouwen?' vraagt hij breed grijnzend aan me. 'Nee mopje!'Zegt hij erachteraan.
    'Wil je niet met me trouwen?' Vraag ik met een pruillip. 'Het leek me wel een leuk idee, in het buitenland, aan het strand. De bruiloft zou dan zo in een blad kunnen komen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [wat kan Emma doen bij Orlando? Weet niet wat hij als laatste zei...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik weet niet of Orlando online is, en het is óf wachten tot ze online is, of gewoon zelf even een eind aan het gesprek maken en dat je tegen iemand anders gaat praten die wel online is :)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ach, omdat je het zo lief vraagt zal ik voor jou maar weer eens een uitzondering maken, Janie.', zeg ik lachend. 'Welke datum komt jou het beste uit? Morgen of overmorgen?'


    The truth may be orange!

    [Ik moet zeggen, ik vind Finn en Jane heel schattig samen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ahw, ik ben weer een uitzondering, overmorgen, ik moet natuurlijk wel de perfecte jurk hebben,' zeg ik.
    'Ik moet natuurlijk ook een belofte schrijven, of hoe dat dan ook heet. Wat vind je van: Lieve Finnie, ik ken je pas twee dagen, maar in die dagen ben je heel belangrijk voor me geworden,' Ik denk na. 'Nehh, dat is te klef. Iemand ideeen?' Ik kijk vragend om me heen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik reageer straks, moet even eten)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Yay! Sav/Jasper is er weer ;D ik ga ook even eten, maar dan multitaskend. En Anne/Jane, ik kom zooooo met ideeën, eerst wil ik nog antwoord van Jasper :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ahw, ik ben weer een uitzondering, overmorgen, ik moet natuurlijk wel de perfecte jurk hebben,' zegt Jane.
    'Ach nee, je kan perfect trouwen in je bikini. Ik doe ook geen pak aan hoor, moet je niet denken!' Ik vraag me af hoeveel van dit trouwen-stukje ze eigenlijk serieus meent. Waarschijnlijk totaal niks...


    The truth may be orange!

    Jane
    'Dat is nog eens een leuk idee. Zou er een progamma zijn met my super sweet wedding? Deze zou dan zeker op tv komen. Dan worden we ook nog eens beroemd,' Ik kijk hem aaan. 'Waar is mijn ring eigenlijk? Die wil ik wel krijgen hoor.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”