• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    [AAHHH, fantasie. Het zou zooooo uberschattig zijn als Finnie een snoepring geeft :3 sorry, fantasie xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Gelukkig ben ik op alles voorbereid.', grijns ik en ik geef Jane de ring in hartjesvorm die ik ooit van mijn kleine zusje cadeau kreeg. 'Wees er voorzichtig mee, want het is een echt familiestuk.', waarschuw ik haar lachend.


    The truth may be orange!

    Jane
    Ik doe de ring om mijn vinger. Het is een klein ringetje, gelukkig heb ik dunne vingers anders zou hij niet passen. Ik zwaai mijn benen over de leuning en leg mijn hoofd ik zijn schoot. 'De bruiloft wordt vast super,' grijns ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [God, nu beginnen er zeker al koppeltjes te ontstaan en bleeft Megan Forever Alone]

    Finn
    Ze legt haar hoofd in mijn schoot en afwezig strelen mijn vingers door haar lange haren. Ik kijk uit het raampje en vraag me af wanneer we eindelijk zullen vertrekken.


    The truth may be orange!

    Jane
    Finn zijn vingers strelen door mijn haren. 'Ze zijn zacht he?' Zeg ik blij. 'Jij krijgt ook zachte haren.' Ik spring op en doorzoek mijn tas todat ik een flesje spray heb gevonden. Ik spring op de stoel zodat ik bij zijn haren kom. Ik druk een paar keer en spuit het spul in zizijn haren. Je ruikt de zoete geur al snel. 'Nu ruik je lekker en zijn je haren zacht,' zeg ik en ga weer op de stoel zitten.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 12:08 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Anne, je weet wel dat Lars naast Felicia zit ;p dat meisje is er sinds gisteravond C: unnndddd,, ze raakten een beetje aan de praat. Ofzoiets ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh echt? Hahah. *past post aan*]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ja, echt wel)

    Lars:


    Ik kijk nog even naar het meisje voor ik me omdraai. "Zo er is nu al een bruiloft?" Vraag ik nep verrast. "Ik ben wel een getuige hoor." Zeg ik rustug en ga wat achterover zitten. Ik moet helaas wel mededelen dat ik de bruiloft dan zou moeten verpesten.Maar Ik was toch niet gemeen....


    Jasper:

    "Ja, soulmates zijn allang bepaald. Vana je geboorte weet je al wie je soulmate is, Mar je heb ook maar 1 soulmate." Ik kijk even naar de rest omdat ik iets over de bruiloft hoor, fijn, maar ik ging niet in pak. "Dat zijn de 3 belangerijke mensen uit een jongen zijn leven. Zijn soulmate, beste vriend en zijn vriendin." Zeg ik Met een grijns op mijn gezicht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Post is aangepast. :')]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Hij heeft een grijns op zijn gezicht nadat hij had gezegd:
    'Dat zijn de 3 belangrijkste mensen uit een jongen zijn leven. Zijn soulmate, beste vriend en zijn vriendin.' Maar toch snapte ik het nog niet helemaal, ik dacht veels te veel na altijd.
    'Maar, je soulmate kan dus je beste vriend zijn en je vriendin. En stel dat je nou een vriendin hebt. Wacht, ik neem jou als voorbeeld. Je bent verliefd op Misery, en stel dat ze niet je soulmate is. Zou je het dan met haar uitmaken, voor je soulmate?' ik bracht zelfs mezelf in verwarring, maar ik hoopte dat hij het zou snappen. Ik hoorde Jane, Lars en Finn over de bruiloft praten. Het zou een leuk grapje zijn, en dan met iedereen van de groep, zodat het ijs gelijk in de groep gebroken is. Tot nu toe ken ik eigenlijk alleen Jane, Jasper en Lars goed. Hoewel ik Finn ook beter leer kennen, en dat meisje naast Lars, Felicia. Mijn gedachten dwaalde weer af, en ik keek Jasper aan, afwachtend op zijn antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Met mijn hand ga ik door mijn haren, die na Jane's actie inderdaad ontzettend zacht aanvoelen. 'Aw, ik heb altijd al een vrouw gewild die goed voor me zorgt. Wij zijn voor elkaar gemaakt, Janie.', zeg ik lachend, terwijl ik even door haar haren woel.


    The truth may be orange!

    Jasper:

    Ik begon te lachen. Het was echt zo een schattig gezicht dat ratelen van haar. "Kijk, je hebt een soulmate, je soulmate is altijd van het andere geslacht. Je denk dat je verliefd bent, maar dat is niet echt." Leg ik uit en nu de volgende. "Dan heb je je beste vriend, voor meisjes hun beste vriendin." Ik dacht na over de laatste. Er was geen manier aarop ik dit echt goed zou kunnen zeggen. "En dan heb je je vriend of vriendin en dat is de persoon waar je echt verliefd op bent." Ik dacht even na. Deze uitleg had wel wat, toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik verveelde me stierlijk hierbuiten, maar ik vertikte het om naar binnen te gaan. Véél te warm daarzo. Ik rekte me even uit en ging op mijn handen staan. Acrobatische Gymnastiek, afgekort Acrogym, was nog altijd 1 van mijn lievelinsbezigheden. Man, ik was echt zielig. Forever Alone. Ik begon te lachen om mijn eigen gedachtes en viel op de grond. Vrolijk lachte ik verder. Uiteindelijk had ik de kracht teruggevonden om mijn BB uit mijn zak te halen en een foto door te sturen van mij naar mijn vriendinnen. Ik liep de bus in en zag hoe ongelooflijk saai het hier was. Ik begon te lachen en rolde me mijn ogen. "JANE, waar blijft de champagne ?" vroeg ik grijnsend. Ik keek naar de jongen en zag gewoon direct dat het haar vriendje geworden was. "Jup, dat wordt een dubbele tractatie Babe,".

    Jacky
    Hij begon te lachen en gaf uitleg op mijn vragen.
    'Dus,' zei ik,'ik snap wel wat je bedoelt.' in werkelijk dacht ik alleen dat ik het snapte, het kon makkelijk zo zijn van niet, het drong dan alleen nog niet tot me door.
    'Zeg je hier ook mee dat een jongen en meisje niet elkaars beste vrienden kunnen zijn? En, als een jongen en een meisje wel elkaars beste vrienden kunnen zijn, dan kan het wel zo zijn dat het meisje en je beste vriendin kan zijn, en je vriendin? Maar iemand kan dus niet je soulmate en je vriendin zijn?' ik had gewoon veel vragen, en ik hoorde hem graag praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.