• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jasper:

    "Jep, dit is Blaze." Zei ik zuchtend. "Wat doet u hier." Vraag ik aan mvr. Purdge. "Doe hond vsn jouw piep en blaft de hele boel bij elkaar." Zeg ze. "Ik kan dat niet gebruiken." Ik kijk even om me heen en haal mijn neus op. "Ik kan hem moeilijk meenemen." Lars kijkt op. "Ik kan mijn vader om een gunst vragen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Jep, dit is Blaze,' zegt Jasper zuchtend. 'Wat doet u hier?' vraagt hij aan de vrouw.
    'Die hond van jou piept en blaft de hele boel bij elkaar. Ik kan dat niet gebruiken.' zegt ze.
    'Ik kan hem moeilijk meenemen.' zegt Jasper.
    'Ik kan mijn vader om een gunst vragen,' zegt Lars dan.
    'Hoe bedoel je?' vraag ik aan Lars.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    "Mijn vader kan hem wel ophalen." Maak ik duidelijk en kijk naar Jasper.
    "Hij heeft een punt, Blaze kan niet mee." Zeg ik nadenkend. Hoe graag hij
    Blaze ook mee wou, het mocht vast niet en dat wist hij ook. ik zucht weer. "Oke."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    'Jammer dat hij niet mee kan, ik ben een hondenmens. En Blaze ziet er echt heel lief uit, ik snap waarom je hem zal missen.' zeg ik tegen Jasper.
    'En het is dan inderdaad handig als hij naar jouw vader kan, Lars.' zeg ik glimlachend tegen hem. Hij kwam al meer los, zijn verlegenheid was aan het verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Ik kan Blaze niet bij een vreemde laten." Zeg ik geschrokken. "Iemand
    Please. Zeg dat honden daar mogen." Roep ik wanhopig. Mvr. Purdge
    was de enige die ik vertrouwde met Blaze. Ze was immers de moeder
    van Mary...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    Ik pak Jasper bij zijn schouder, nog even en hij wordt wanhopig. Ik kijk hem recht in zijn gezicht aan en zeg:
    'Jasper, je hebt mevrouw gehoord. En je weet dat honden daar niet zijn toegestaan. Soms dan moet je iemand in vertrouwen nemen.' zeg ik tegen Jasper. En ik blijf hem recht in zijn ogen aankijken. Bijna verlies ik mijn concentratie met kijken, want zijn ogen, die blijven wonderlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Je vader zorgt beter heel goed voor hem." Zeg ik en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Wilt u dan wel wachten tot zijn vader hier is." Vraag ik heel lief. Mvr. Purdge knikt. "Dan bel ik mijn vader." Zeg Lars en loopt weg. "Waarom belt hij niet gewoon hier?" "Sommigen mensen willen niet dat iedereen alles weet, Ferdinand." Zeg mvr. Purdge zuchtend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [AHHAHAHHAA, noemt ze je nou Ferdinand? xD]

    Jacky
    Hij geeft zich over en Lars loopt weg om te bellen.
    'Sommige mensen willen niet dat iedereen alles weet, Ferdinand.' zegt de mevrouw. Ik proest het uit:
    'Sorry dat ik lach, noemde u hem nunet Ferdinand?' Jasperos, Jappie, Jasper, Ferdinand. Het kon niet meer stuk. Ik pakte Jasper zijn hand en trok hem even bij de groep vandaan.
    'Waarom vertrouw je alleen haar met Blaze? En ik weet dat je alleen haar vertrouwt, anders was Blaze wel bij je ouders gebleven.' vroeg ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Het is allemaal een beetje moeilijk." Zeg ik onduidelijk. "Mijn ouders zijn
    nu niet de perecte oppassen en Mvr. Purdge hier is de moeder van Mary."
    Ik slikte even. "Vraag alsjeblieft niet wie mary is. En noem me al helemaal
    geen Ferdinand." Smeek ik haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Vraag alsjeblieft niet wie Mary is. En noem me al helemaal geen Ferdinand,' smeekte hij me. Ik had gelijk door wat er met Mary was, ze was dood. Net zoals mijn moeder.
    'Ik had toch al gezegd dat ik Jasper een mooie naam vind, ik zal je geen Ferdinand noemen.' zei ik, terwijl we een beetje afgezonderd van de rest stonden, en keek hem weer recht aan. Het was alsof wanneer ik naar hem keek, ik niet meer van zijn ogen wilde wegkijken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Snds wanneer ben jij Jasper?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [HAHAHHAH, FAIL XD, ik pas het aan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ze keek me weer aan. Ik wou haar vertellen wat er met Mary was, wat er met
    mijn ouders was. Alles, ik wou haar alles vertellen maar kon niet. Deels omdat het niet mocht, deels omdat ik haar niet in gevaar wou brengen. "Je staart."
    Zeg ik zacht. Maar wend mijn blik niet af.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Het enige wat Jasper zegt is;
    'Je staart,' maar ook hij went zijn blik niet af. Ik vroeg me af of hij me nog zou vertellen over Mary. Maar als hij dat niet deed, snapte ik dat ook, zelf zag ik er ook niet echt iets in om hem te vertellen over mijn moeder.
    'Jij ook,' zeg ik, en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is de bus al gaan rijden/zijn ze al aangekomen?}


    Don't be like the rest of them, darling