• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    TheRumIsGone schreef:
    {Is de bus al gaan rijden/zijn ze al aangekomen?}


    [Nee nog niet, Lars, Jasper en Jacky staan buiten de bus. Een hond moet worden opgehaald. En er staan nog meer mensen buiten de bus.

    Maar als de rest het ermee eens is, zullen we dan (als het vandaag nog niet gebeurd is) morgen in het algemeen zeggen dat:

    waarna iedereen is ingestapt, vertrekken we eindelik naar Spanje.

    Zodat we daar verder kunnen gaan. Want we hebben al een heel topic vol met alleen nog voor de busreis hahahah.

    Maar ja,alleen als mensen het er mee eens zijn.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Orlando Alex Jhonson

    'Hmm.. Niet heel erg, ik moest me van mijn ouders inschrijven, en tot hun genoegen en mijn afgunst werd ik uitgekozen' Zeg ik eerlijk, veel zin had ik er niet in en hoopte dat er in iedergeval een goed strand was en een surfbord verhuur, want ik kon mijn eigen surfbord niet mee kunnen nemen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper:

    "Jij ook." Die is bijdehand zeg. Lars komt aangelopen en gebaart of we de bus weer in gaan. "Ik wel, straks gaan ze zonder me." Zeg ik nep bang. Hij schud zijn hoofd en loopt samen met mij de bus in. "Kom je?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Kom je?' vraagt Jasper aan me. En even twijfel ik, of ik wel mee moet gaan. Ik ben bang dat ik Jasper in mijn hart zou sluiten, als vriend. En je hoopt op meer zei een klein stemmetje in me hoofd. Moet ik wel of niet meegaan, ik weet het niet. Maar ik besluit, na een minuut om mee te gaan. Mama zou gewild hebben dat ik gewoon verder ging met mijn leven. En dat is wat ik dus zal doen.
    'Ja, ik kom.' zei ik met een lichte brok in me keel. Stom van me, ik had nou juist net niet nu moeten denken aan mama.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Heb je nu al heimwee." Vraag ik bezorgt en sla me armen om haar heen.
    "Arme jij. Weet je als je niet meer wilt moet je thuis blijven." Zeg ik bezorgt.
    "Wil je dat?" Ik was een beetje bang dat ze ja ging zeggen. Ik had liever dat ze
    bij me bleef. Ik wist alleen niet waarom.


    We've lived in the shadows for far too long.

    -> Mijn Topic's.

    (Ik ga eten, vertrek niet zonder mij. Jullie mogen wel vertrekken, maar neem Jasper mee. Lars zit toch al in de bus. Ow, ik ratel weer xD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky [ik deed bijna weer Jasper xD]

    'Heb je nu al heimwee?' vraagt Jasper bezorgd en hij slaat zijn armen om me heen. 'Arme jij. Weet je als je niet meer wilt moet je thuis blijven.' zegt hij lief. 'Wil je dat?' Het enige wat ik wilde is dat hij me voor altijd zou omhelsen. Ik zei tegen hem, met een brok in me keel.
    'Ik kan het je niet hier vertellen,' en ik trok hem mee uit het zicht van de andere, bang dat anders de rest zou zien dat ik zou huilen, als ik zou gaan huilen.
    'Ik heb geen heimwee, en ik wil niet thuisblijven. Het is.. het is..' ik wilde het hem vertellen, het voelde gewoon goed, in zijn omhelsing, even rustig, geen andere om ons heen,'het is met mijn moeder.. Ik ben tegenwoordig bang om mensen bij me in de buurt te laten.' En ik voelde dat er een traan weg liep. Het eerste wat ik dacht was of hij hem weg zou kussen. Shit, nee Jacky, sprak ik mezelf toe, dit kan je niet laten gebeuren. Maar ik wist al dat het te laat was, ik had Jasper in mijn hart toegelaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Emma Hydering

    'Hmm.. Niet heel erg, ik moest me van mijn ouders inschrijven, en tot hun genoegen en mijn afgunst werd ik uitgekozen' Ik sla mijn ogen ten hemel. 'Ja stom zijn die ouders he?' zeg ik medelevend. 'Geluk dat we er nu van af zijn...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MyMisery schreef:
    (Ik ga eten, vertrek niet zonder mij. Jullie mogen wel vertrekken, maar neem Jasper mee. Lars zit toch al in de bus. Ow, ik ratel weer xD)


    [Nee, er wordt sws gewacht tot morgen, en wellicht nog wel langer xD. En anders gaat Jacky ook niet mee met de bus ;p kom je nog terug vanavond?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Muhaha, Ik kijk house, hij echt doodleuk vertellen tegen iemand dat zijn vrouw waarschijnlijk vreemd gaat xD}

    Orlando Alex Jhonson

    'Inderdaad, en als de bus niet snel gaat rijden krijg ik ook nog een beroerte' Zeg ik, ik had het niet op auto's of bussen, ik loop of fiets liever, veel beter voor jezelf en in auto's en bussen heb ik het gevoel dat ik opgesloten zit.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 18:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma Hydering

    'Inderdaad, en als de bus niet snel gaat rijden krijg ik ook nog een beroerte.´ zegt hij. Dat was grappig, dat herkende ik van mezelf. 'Kan jij ook niet tegen auto's, treinen bussen en dat soort gedoe?' vraag ik geinteresserd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga ook eventjes eten. Tooooott zooo (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Orlando Alex Jhonson

    'Ik loop liever anders fieten, in auto's, treinen bussen enzovoord krijg ik het gevoel dat ik opgesloten zit' Geef ik toe, het was gewoon zo, er zaten deuren in maar verder was het net één groot hol zonder zuurstof.


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma Hydering

    'Ik loop liever anders fietsen, in auto's, treinen en bussen enzovoorts krijg ik het gevoel dat ik opgesloten zit.' zegt hij. 'Heb jij ook claustrofobie?' flap ik er uit. Ik sla mij ogen neer. 'Ik wel namelijk. Ook in auto's en zo.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel