• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I was always there for everyone, pleas have some time for me. I love you, pleas, give me something!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben zo ontzettend opgelucht!


    Life is hard and then we die

    Eindelijk mag het! Ik ben zo blij!


    26 - 02 - '16

    ik hou van hem. Ik hou verdomme nog steeds van hem.


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    wat moet ik doen ):

    Ik ben er altijd voor je <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe zo hard mijn best! Echt waar! Maar ik ben ook maar een mens weet je, een autistisch mens zelfs. Ik zit hier serieus te huilen, omdat ik het allemaal niet meer aan kan en dan doe je dit weet je. Dit is gewoon net iets te veel. Bah ):


    26 - 02 - '16

    i am waiting for you, i hope you come soon.

    Na een tijdje reageer je bij iedereen zo. Je bent die vriendinnen niet eens waard.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Snappen ze het dan niet dat ik geen P meer kan halen. Dat ik die pas volgende jaar kan halen als ik herkansingen doe voor de toetsen van dit jaar. Kap ermee mij telkens onder druk te zetten, dat helpt bij mij alles behalve. Ik kan er gewoon niet meer tegen. En godverredomme, waarom moet je altijd zo vreselijk moeilijk doen over de kleinste dingen hier in huis. Wees niet zo'n vreselijke poetsfreak en ga eens normaal doen. Jezus hey.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stomme ouders! ):


    26 - 02 - '16

    Gosh, you'll never know how much your words mean to me. You raise me up when I'm feeling down, even when you don't know I feel that way. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ze is zo ontzettend kwaad op mij en ze heeft nog gelijk ook. Waarom ben ik er ooit aan begonnen? Nu is er geen weg meer terug.


    Intersectional feminist

    De vakantie is aangebroken, en betekent dat echt helemaal het einde?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Iedereen lacht met hem, omdat hij niet door is.
    maar ik heb zoveel medelijden met hem, vooral toen ik hem op de bus zag en zijn gezicht boekdelen sprak.
    Wat maakt het uit dat hij veranderd is in de meest arrogante klootzak ooit? Ik weet zeker dat die lieve jongen nog ergens in hem zit... Ik hoop alleen dat die snel terug keert. ik mis hem


    Love is louder.