• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wordt het ooit nog hetzelfde tussen ons? Of komt er überhaupt onze 'ons' weer terug?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik word gewoon gek van mezelf.

    I feel so fat next to you ;c


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat zijn jullie ontzettend achterbaks. Bah.
    In mijn gezicht allemaal zeggen dat ik het wel kan en dit jaar ga halen en achter mijn rug om zeggen dat ik het eerste half jaar waarschijnlijk niet haal. Fijn dat. Wat een vertrouwen, echt dankjewel. En die klote studiebegeleider, ga iemand anders zijn leven verzieken. Zeg dan gewoon eerlijk dat je denkt dat ik dit jaar niet haal. Tegen iedereen waarvan je dit dacht heb je dit gezegd, maar niet tegen mij? Nou waarom niet? Wat ben jij echt een klote vent. Echt ik hoop je na volgend jaar eerste half jaar nooit meer te spreken, wat heb ik echt een hekel aan je. Bah.
    Het voelt echt als een steek in mijn rug, echt fijn. Dank jullie wel.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Grappig hoe ik op school altijd zo vrolijk ben en ook vaak met een glimlach mijn huis binnen kom. Niemand weet wat er werkelijk in mijn hoofd omgaat. En voorlopig hoeven ze dat ook nog niet te weten.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik haat mijn economie lerares! Door haar heb ik 42.5%!


    Life is all about having a good time.

    Ik wou dat het geluk aan mijn zijde was.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb de moed al opgegeven.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Zij verdient een beter leven.
    Zij moet anders gaan denken.
    Zij moet geluk vinden.
    Zij moet zichzelf zien zoals andere haar zien.
    Hij moet weten dat hij geaccepteerd wordt.
    Ik moet weten dat ik niet iedereen gelukkig kan maken door mijn psychologengedrag.


    Intersectional feminist

    Geen zin om tegen jou te praten als je me zo laat staan voor een jongen. Vriendinnen èh toch?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik word knettergek van mezelf.

    Ik verwacht de karma ieder moment.

    Ik kan me zo niet focussen, maar wil wel over :3


    Intersectional feminist

    -

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 9:48 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Why don't you just answer back? You got me frustrated, thank you very much! (cat)