• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dankzij mijn werk gaat mijn sociale leven met sprongen vooruit! Wat ben ik blij dat ik de sollicitatiebrief heb ingevuld! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als jij nou toch eens verantwoordelijkheid zou nemen voor je daden, hè. Dan zou het een stuk simpeler zijn, en dan zou je ook niet je vriendinnetje en je beste vriendin in een klap kwijt zijn. En ik vind het jammer dat je me voor leugenaar uitmaakt, want ik spreek wél de waarheid.

    En lieverd, bedankt dat je me zo steunt en er altijd voor me bent. Dat ik je altijd mag bellen mocht ik je nodig hebben is echt zo lief, ik kan mijn geluk niet op dat ik jou gevonden heb. Ik zal er ook voor jou zijn <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    En dan dringt het ineens tot je door dat er een dikke kans is dat je blijft zitten. Tralala.


    Intersectional feminist

    Nu maar hopen dat ik verander en dat ik eindelijk, voor het eerst in mijn leven, een vriendin krijg. Één die er wel voor me is, één die me nooit zou laten vallen en met wie ik altijd kan praten.

    Those silly conversations that only make sense when you're in love... <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik voel me best wel klote, maar zij zien dat gewoon niet.


    26 - 02 - '16

    BUH. Ik haat mezelf. Waarom ben ik zo'n stom persoon?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    BUH. Ik haat mezelf. Waarom ben ik zo'n stom persoon?

    Ben je niet Lieke!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sandera schreef:
    (...)
    Ben je niet Lieke!


    Ben ik wel. Meh. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ben ik wel. Meh. :c

    Niet en ik heb gelijk. Wat is er dan meid?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sandera schreef:
    (...)
    Niet en ik heb gelijk. Wat is er dan meid?


    Je kan het vinden in het awesome mensen topic c: geen zin om het hier neer te zetten 8D.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik baal.


    26 - 02 - '16

    Fijn voor je dat je weer gevoelens voor me hebt, misschien wordt het dan eens tijd om wat moeite te doen voor me ipv te denken dat je weer terug op me kan vallen, omdat het kan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Morgen naar de Red Hot Chili Peppers! Ik ben zo blij dat ik toch heb besloten om te gaan ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet het allemaal niet meer, ik flip hier en ik kan het gewoon nergens kwijt.