• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zóo vreselijk moe. Geef me nu een bed en ik ben weg (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    waar is mijn lef gebleven?


    He like girls how eat carrots!

    wanneer verdwijnt de eenzaamheid :x


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Zeg gewoon weer is 'hoi' tegen mij, ik heb genoeg het voortouw genomen. Asdfghjkl. Je frustreert me zo hè.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pleas, you tell me you love me, mean it like I mean it, mean it like you're more than just a friend.
    I know it's not accepted, but I'm not, you're not, why can't we be unaccepted together?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik lieg tegen anderen maar het ergste is dat ik er zelf in begin te geloven... Ik ga echt zakken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik lieg tegen anderen maar het ergste is dat ik er zelf in begin te geloven... Ik ga echt zakken.

    Niet waar!

    OT: Zoooooooo moe. Maar ik slaap slecht en ben altijd supervroeg wakker.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Niet waar!

    OT: Zoooooooo moe. Maar ik slaap slecht en ben altijd supervroeg wakker.
    Ik zeg nu tegen mensen dat ik goed geleerd heb en dat ik waarschijnlijk een zenuwinzinking ga krijgen, maar ik heb helemaal niet goed geleerd voor m'n gevoel, ik zeg het gewoon zodat ze niet raar opkijken als ik echt zak.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zeg nu tegen mensen dat ik goed geleerd heb en dat ik waarschijnlijk een zenuwinzinking ga krijgen, maar ik heb helemaal niet goed geleerd voor m'n gevoel, ik zeg het gewoon zodat ze niet raar opkijken als ik echt zak.

    Voor je gevoel kan je misschien niet goed geleerd hebben, maar dat betekent niet dat het ook echt zo is. Probeer positief te blijven.


    -

    oke, sorry alvast voor al mijn gezeur, maar k moet dit gwn ff kwijt.
    mijn vriendje met wie ik al een half jaar heb, bijna 7 maanden, is de laatste dagen heel depri, en wilt me niet vertellen waarom. Alleen een vriendin van ons beide weet het, maar die mag het niet zeggen. ik vraag me af waarom hij het haar wel verteld heb, en ik het niet mag weten... Daarbij maak k me ook zorgen dat hij haar leuker vind dan mij :$ hij heeft haar een tijdje "half-vriendin" genoemd, tot ik liet merken dat ik dat echt niet leuk vond, en nu verteld hij iets dat ik zo graag zou willen weten zodat k klaar kan staan voor m alleen aan haar... dat was ding 1.

    Iedereen van mijn vrienden zowat, behalve 2 dan en degene die me eigenlijk niet zo goed kennen, zeuren dat k meer moet eten. terwijl ik vind dat ik genoeg eet, en ook juist wat kilo'tjes eraf wil. maar aan de andere kant snap k ze wel, ik ben zelf ook bang om anorexia te krijgen, want ik vind die thinspo modellen zo mooi, eet onbewust steeds minder, let heel erg op calorien, en concentreer me heel erg op afvallen... dat was ding 2

    en als laatste mijn thuissituatie. ik mezelf een tijdje gesneden, maar ben daar ongeveer iets meer dan een half jaar geleden mee gestopt. maar steeds vaker krijg ik de neiging om weer naar het mes te grijpen, haal ik mijn armen open met mn nagels, of kras ligtjes op mijn polsen. daarbij is mijn dorst naar alcohol ook steeds sterker, en ik voel nu al aankomen dat ik alcoholist ga worden. het ergste is, dat ik het niet erg vind. Ik wil gewoon zo graag alcohol, k weet ook niet waarom...

    please help me...

    (ik sta ook altijd klaar om andere te helpen, stuur maar PB als je een keertje wil praten xx)


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Ik wil niet arrogant overkomen of zo, maar sinds ik heb ingezien dat 'jezelf lelijk vinden' en zelfhaat geen zin heeft, ben ik opengebloeid en sta ik 1000x positiever in het leven. Sinds toen ben ik ook meer op mijn uiterlijk gaan letten en mijn geluk krijg je niet kapot.


    Owl you need is love.

    Telkens als mn ex een ander heeft word ik jaloers terwijl ik helemaal niks meer voor hem voel..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik houd gewoon van hem, meer als van gewoon een vriend.
    Zo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hou van hem, zelfs als hij in het einde voor iemand anders kiest, zelfs als ik mijn hele leven heb besteed aan hem zonder het te weten.
    Als de tranen in mijn hart overvloeien en in mijn liederen deze gevoelens weerklinken, kom je me dan halen? Verlos je mij uit mijn onzekerheid? Zal je mij vleugels geven, zodat ik met je mee kan vliegen? Laat me zien dat je ook om me geeft, geef me een teken, alstjeblieft...

    Want ik zal wachten. Wachten tot het einde der tijden, tot de wereld eindigt en alle hoop verloren is. Dan zal ik schijnen, als 'A Light In The Darkness of Destruction'. Want ik zal alles accepteren, het goede en het slechte, en ik hoop dat dat gevoel wederzijds is. 'Even when it looks I'm crushed under the weight of fate, I won't give up.'

    Op dat moment komen de sterren en de maan en de zon en de aarde samen, om te beslissen wie bij wie mag blijven.

    Laat me dan niet weer alleen achter. Laat me bij je zijn. Laat de liefde voortleven na de dood, zodat al die puur zijn, de engelen, een nieuwe wereld kunnen oprichten. Een wereld van vrede, een wereld van wijsheid, een wereld bestemd om het paradijs te zijn. 'Can you dry the tears I left behind?' Of is alle hoop vervlogen? 'Is this a fight we both can't win?'
    Moet ik blijven zoeken? 'Or is this search just neverending? Where do I belong?' Jij bent de enige die mijn pijn kan wegnemen. 'Maybe it is me, who's too blind to see, that it's you? For everything I am, everything I need, lies in you...'


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    xIbiMalik schreef:
    Telkens als mn ex een ander heeft word ik jaloers terwijl ik helemaal niks meer voor hem voel..

    Als je jaloers bent omdat hij een ander heeft dan voel je nog wel iets voor hem. Doe er wat mee.

    Mermaidgirl schreef:
    Ik hou van hem, zelfs als hij in het einde voor iemand anders kiest, zelfs als ik mijn hele leven heb besteed aan hem zonder het te weten.
    Als de tranen in mijn hart overvloeien en in mijn liederen deze gevoelens weerklinken, kom je me dan halen? Verlos je mij uit mijn onzekerheid? Zal je mij vleugels geven, zodat ik met je mee kan vliegen? Laat me zien dat je ook om me geeft, geef me een teken, alstjeblieft...

    Want ik zal wachten. Wachten tot het einde der tijden, tot de wereld eindigt en alle hoop verloren is. Dan zal ik schijnen, als 'A Light In The Darkness of Destruction'. Want ik zal alles accepteren, het goede en het slechte, en ik hoop dat dat gevoel wederzijds is. 'Even when it looks I'm crushed under the weight of fate, I won't give up.'

    Op dat moment komen de sterren en de maan en de zon en de aarde samen, om te beslissen wie bij wie mag blijven.

    Laat me dan niet weer alleen achter. Laat me bij je zijn. Laat de liefde voortleven na de dood, zodat al die puur zijn, de engelen, een nieuwe wereld kunnen oprichten. Een wereld van vrede, een wereld van wijsheid, een wereld bestemd om het paradijs te zijn. 'Can you dry the tears I left behind?' Of is alle hoop vervlogen? 'Is this a fight we both can't win?'
    Moet ik blijven zoeken? 'Or is this search just neverending? Where do I belong?' Jij bent de enige die mijn pijn kan wegnemen. 'Maybe it is me, who's too blind to see, that it's you? For everything I am, everything I need, lies in you...'

    Ik hoop voor hem dat hij van je houdt (cat)
    Want dat is echt mooi gezegd.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 12:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.