• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fuck alles, ik wil gewoon dat het vrijdag is of zo.


    26 - 02 - '16

    Hier is zo iemand op het Q-forum dat op zich niets fout doet, maar veel te veel van die '(H)(Y):);)xD' smileys gebruikt. Ik ga natuurlijk geen namen noemen tenzij je het vraagt in pb. Maar serieus, ik wil een geweer. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:47 ]


    Owl you need is love.

    ik moet van players afkomen -.-"


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Wauw, ik kan echt heel erg goed met jou praten!
    Eergisteren van elf uur 's avonds tot half twee 's nachts gepraat, vannacht van half vier 's middags tot twaalf uur en vandaag ook weer de hele dag!
    Me gustaaaaaa! Het gaat echt zo makkelijk!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat je, ik haat je, ik haat je.
    Waarom zijn mannen altijd sukkels? Ze kunnen niet eens simpel vragen hoe het met je gaat, want daar zijn ze zeker 'te goed' voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik haat je, ik haat je, ik haat je.
    Waarom is die man altijd een sukkelmannen altijd sukkels? Ze kunnen niet eens simpel vragen hoe het met je gaat, want daar zijn ze zeker 'te goed' voor.

    Niet generaliseren. Er zijn genoeg mannen die wel vragen hoe het met je gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat ik donderdag alweer één of andere kutsponserloop heb, voor de zoveelste keer dit jaar


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Doe alsjeblieft gewoon even normaal. Ik word er helemaal gek van. De oude jij was veel leuker want nu weet ik niet meer zo goed wat ik van je vindt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Niet generaliseren. Er zijn genoeg mannen die wel vragen hoe het met je gaat.

    Mensen mogen hier zeiken wat ze willen ja, ga hún dan niet af lopen zeiken '--


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Niet generaliseren. Er zijn genoeg mannen die wel vragen hoe het met je gaat.

    Dude, daar heb ik echt even geen zin in, ja. Laat me lekker in mijn hatelijke bui zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm so tired of everything.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je moet is stoppen met dat zogenaamd zielige gedoe van je. Het is gewoon om aandacht vragen. Eerst een beetje zielig doen, en als iemand dan vraagt wat er is je nepglimlach opzetten en zeggen: 'oh, niks bijzonders.' Zit dan ook niet de hele tijd te zeuren jij.


    The universal language of art.



    (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jij bent leu-heuk! (wbw)
    Ik ben blij dat we zo ontzettend goed met elkaar kunnen praten, maakt alles een stuk beter en gemakkelijker!


    "Well, well. Look who we've got here!"




    Ugh..


    26 - 02 - '16