• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom ben ik mensen tegenwoordig toch altijd na twee dagen al zat? (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als ik een ijsbeer was deed ik dit:



    Ugh. Je kan mij wel opvegen.


    26 - 02 - '16

    Waarom ben je zo lief tegen mij? Liever dan S. Ik raak helemaal in de war door jou. I like you.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Ik ben zóooo dom. Echt ongelooflijk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tranen die niemand ziet. Eenzaamheid die me vanbinnen verteert. Pijn die niemand voelt, behalve ik. Waarom ben ik onzichtbaar?


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Hoe durf jij mij arrogant te noemen? Jij bent de enige die arrogant is hier. Ik ben niet voor niets het lokaal uit gelopen. Stop nou eens met alleen maar te zeggen wat ik fout doe.


    The universal language of art.

    Wat zal ik ongelofelijk blij zijn, als mijn stage erop zit vrijdag. Je was geen goede stagebegeleider en liet me aan mijn lot over. Vervolgens stuur je me naar een andere plek, zie ik je nooit en hoor ik ook amper iets van je. Ik dacht dat je me moest begeleiden.
    Maar gelukkig ben ik na volgende week donderdag, het eindgesprek, van je af.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    waarom altijd ik?


    ailoveejoee.

    Leerkrachten, waarom lijkt het er zo donders vaak op dat het jullie werkelijk geen fuck interesseert wat ik denk?


    26 - 02 - '16

    Stagebedrijf: Y U No take me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maybe I’m scared because you mean more to me than any other person. You are everything I think about, everything I want.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    If you'd just believe me...


    Life is hard and then we die

    Waaaarom ben ik zo eigenwijs en wil ik zulke dingen van je lezen? Volgende keer moet je het weigeren, alsjeblieft. Ik wil niet verdrietig worden om niets, het hoeft niet. Ik kan het niet aan, wat ik ook zeg of je probeer wijs te maken. Zover ben ik nog niet...


    Your make-up is terrible

    Ik kan dit niet langer zo.. Ik moet nu bij je zijn, waarom ben je zo ver weg? Waarom jij daar en ik hier? Ik kan het niet meer..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Wat een puinhoop momenteel; de slechte begeleiding vanuit school waardoor ik nu een studievertraging heb... Mijn gedachtes die alle kanten opvliegen en me zo op een enorme wegensprong zetten, ik weet niet meer wat ik wil in mijn leven... WAT WIL IK !!!


    Credendo Vides