• Ik had dus in een andere topic gepost dat mijn stage me een baan had aangeboden in hun winkel op de beverwijkse bazaar. in de weekenden.
    Vandaag heb ik het dus geprobeert...
    EN het was zo leuk!!!
    Ik heb zo veel plezier gehad en het was een stuk minder zwaar dan ik verwacht had. Het begon al met dat ik aan kwam en bleek dat ik een vét lekkere collega heb. toen kwamen twee die ik al van stage kwam die waren en vet blij en verbaast me te zien en die vonden het vet leuk dat ik mee kwam doen. toen heb ik vet veel andere collega's leren kennen en kreeg ik gelijk een afdeling toegewezen waar ik dus altijd kom te staan; de vrouwen afdeling is een hoekje zegmaar.
    Nou de hele dag was dat lekkere ding me een beetje aan het plagen, nou ik dus terug plagen. De andere collega's waren ook gewoon gezellig en sociaal doen.
    en op een gegeven moment aan het eind sprak ik met me baas en die zei van; de bedoeling hier is dat je echt leert prijzen stickeren, sorteren, bijhouden aanvullen enzo, op jou deel. En ik denk dat je dat kan dus daarom heb ik je gevraagt. Daar moet je je voorlopig op focussen en houd ik je op 40 euro per dag. En als je het onder de knie hebt dan ga ik je verhogen. En vervolgens kreeg ik meteen me geld.

    Hij heeft niet gezegt tot hoeveel hij me gaat verhogen maar ik vond het best leuk nieuws en ik vind het zulk leuk werk want ik moet gewoon de hele dag ook mensen helpen en als ik ergens anders sta te helpen dan daar komen ze ook gwn naar me toe en zeggen van he je hebt klanten ipv het zelf te doen zoals op me stage. Heb het echt naar me zin daar!

    haha een keer een leuk nieuwtje om te delen^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 20:30 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oooh superleuk!
    Ik had ook zoiets gisteren! Ik werk namelijk bij een ijssalon en ik werd dus gevraagd om bij zo'n ijskraampje te gaan staan, op een kunstmarkt ergens. Dat was ook echt heel leuk om te doen! :'D

    Awesome klinkt als een leuke en goed betaalde baan :3


    Shoganai i ne~

    Ja. mijn moeder vond het een beetje weinig voor de hele dag staan. maar het was meer dan ik verwacht had! vooral omdat ik meer krijg als ik het beter doe. Maar het is daar ook super druk dusja logisch


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]