• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh, had ik niet door. Was dat tegen hem dan van die speech? Dan pas ik snel even aan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Oh, had ik niet door. Was dat tegen hem dan van die speech? Dan pas ik snel even aan.]

    [Ja, dat was tegen hem, omdat hij ook bier ging halen daarna, etc. Sorry trouwens, ik moest even kamer opruimen >D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Aangepast.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beck Michael Bowen.
    Ik nam een grote slok van mijn bier en grinnikte even toen ik Bas zag schrikken.
    “Geen zorgen, ik ben het maar,” Er kwam een jongensachtige grijns op mijn gezicht en ik nam weer een slok van het glas bier.
    Hij haalde zijn schouders op en keek me lachend aan.
    “Hij kon ermee lachen, en ik heb nog twee broers die hem wat zouden aan doen dus het is wel zo fair dat ik hem een waarschuwing geef.”
    Lachend dronk ik nog wat van mijn biertje en zette het glas toen neer, waarna ik mijn armen over elkaar deed, aangezien ik nou niet bepaald broekzakken in dit kostuum had zitten.
    Hierna ging ik samen met hem bij Skylar en Josh staan, de loverboy dat het is. Ik ben blij dat ik niet zo erg ben.
    Als we daar staan, sla ik vriendschappelijk, zoals jongens soms doen, mijn arm om zijn nek en grijnsde groot, terwijl ik naar Joshua en Skylar wees. “Kijk, ik durf te wedden dat Skylar veel te slim is voor Joshua.” Deelde ik mee met een uitdagende toon in mijn stem, waarna ik grijnzend naar Bas keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain 
    Bas en Beck komen erbij staan.
    'Opletten jij," grinnikt Bas als hij Josh een stomp terug heeft gegeven. Daarna gaat hij naast me staan, slaat een arm om mijn schouder en geeft een kusje op mijn wang.
    'Mooi kostuum, Skye,' zegt Bas.
    Ik glimlach en kijk dan naar zijn kostuum. 'Jij eh, ook,' grinnik ik.
    Beck slaat zijn arm om Bas' nek en wijst naar mij en Joshua. 'Kijk, ik durf te wedden dat Skylar veel te slim is voor Joshua.' zegt hij uitdagend en hij kijk Bas grijnzend aan.
    'Tuurlijk ben ik te slim voor hem,' zeg ik met een lichte grijns rond mijn lippen. 'Ik denk dat zowat alle meisjes wel te slim voor hem worden, misschien moet hij eens een poging wagen bij jou Beck,' voeg ik er plagerig aan toe.
    Niet veel later komt Micah er aangelopen. Hij is net als de meeste jongens shirtloos. 'Hi,' lacht Micah. 'Sorry dat ik laat ben. Er waren wat-,' hij zwijgt eventjes. 'Wat onenigheden.'
    Mijn blik valt op het verband om zijn rechter onderarm en ik frons lichtjes. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik en ik gebaar naar het verband.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Micah is wel shirtloos. Hij heeft alleen zo'n rokje aan :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    [Micah is wel shirtloos. Hij heeft alleen zo'n rokje aan :')]


    [grapje, die niet moest net zijn a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “Tuurlijk ben ik te slim voor hem,” Zei ze met een lichte grijns rond haar lippen, waardoor ik even kort moest lachen. “Ik denk dat zowat alle meisjes wel te slim voor hem worden, misschien moet hij eens een poging wagen bij jou Beck,” Voegde ze er plagerig aan toe.
    “Dat kán hij natuurlijk proberen,” Lachte ik met een grote jongensachtige grijns op mijn gezicht, terwijl ik daarna mijn wenkbrauwen wiebelde, “Nieuwe ervaringen, fun!”
    Toen liet ik Bas weer los en keek naar Micah die aan kwam gelopen. In tegen stelling tot Micah en de rest van de jongens, was ik niet shirtloos, maar kon je wel gemakkelijk mijn spieren zien.
    “Wat heb je gedaan?” Vroeg Skylar aan Micah en ik keek ook even. Verdomd, inderdaad.
    “Ja, dude, wat heb je gedaan? Iemand in elkaar geslagen?” Grinnikte ik even, maar ik voelde aan dat de situatie nogal pijnlijk was, dus zei ik er snel achteraan, “Of niet.. Sorry man, wil je het kwijt?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kan ik Matthew gewoon langs sturen?]

    Bas

    Ik geloof dat ik een hartaanval krijg als Beck op zijn beurt een arm om mijn schouder slaat. Wat moet dat? Uiterlijk probeer ik echter zo rustig mogelijk te blijven en me te concentreren op wat hij zegt.
    Het lukt me niet. Langs geen kanten.
    Gelukkig hoor ik Skylar antwoorden. Dat is goed, dan valt het niet zo op dat ik hier met mijn mond vol tanden sta, nog net niet kwijlend.
    Het is gewoon wreed hoeveel knappe jongens er in deze buurt wonen.
    Ik besluit even rond te kijken zodat ik kan zien of er nog anderen toegekomen zijn. Helaas ben ik snel afgeleid door iemand die ons richting komt uitgelopen. Micah. Hij ziet er echt uit als een Griekse god, met zijn bruine krulletjes. Ik heb nooit geweten dat hij een tatoo had. Sexy. Niet staren.
    Gelukkig is hij snel bij ons.
    “Hi. Sorry dat ik laat ben. Er waren wat- Wat onenigheden.”
    Ik hoor Skylar iets zeggen, maar wat precies ontgaat me.
    "Blij dat je er alsnog bent," antwoord ik oprecht met een glimlach. Ik heb nu wel het perfecte excuus om onder Beck's arm vandaan te komen.
    "Als jullie me kunnen missen, dan zorg ik er even voor dat Micah ook iets te drinken heeft," zeg ik tegen het trio.
    Ik maak een knikje met mijn hoofd naar het biervat, om Micah met me mee te krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Micah

    "Wat heb je gedaan?" hoor ik Skylar vragen.
    Van binnen zucht ik. Ik wist dat deze vragen zouden komen. Ik had gewoon thuis moeten blijven. Mijn laatste Engels essay moeten schrijven en laten corrigeren door mijn vader. Daarna de honden moeten uitlaten en mijn laatste dagelijkse rondjes moeten rijden op Floor zoals elke vakantiedag.
    "Ja, dude, wat heb je gedaan? Iemand in elkaar geslagen?"
    Nijdig kijk ik Beck aan. Die jongen kan nooit, maar dan ook nooit normaal doen. Om gek van te worden. Ik probeer me van buiten rustig te houden maar van binnen brand ik nog steeds van woede. Het komt allemaal door die verschrikkelijke man. Ik was liever nog in zo'n familie als mijn moeders geboren. Geen cent te makken, hard voor elkaar maar wel het familie gevoel. Klaar staan voor elkaar, opkomen voor elkaar.
    "Of niet.. Sorry man, wil je het kwijt?" vervolgt Beck zich.
    En nu ben ik aanbeland bij Docter Phil, dank u allen zeer. Even weeg ik mijn kansen af als ik vertel wat mijn vader mij in zijn vrije tijd aandoe maar ik laat het achterwege. Deels omdat mijn reputatie afhangt van die verschrikkelijke man, deels omdat Bas me weg probeert te slepen.
    "Als jullie me kunnen missen, dan zorg ik er even voor dat Micah ook iets te drinken heeft."
    Dankbaar kijk ik hem aan en ik knik naar de anderen. Braafjes loop ik achter Bas aan mee naar het drinken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amelia
    Na Bas zijn kleine speech, zorg ik ervoor dat ik bij de drank te vinden ben. Ik merk aan hem hoe hij zijn uiterste best probeert te doen om er weer een topfeest van te maken, zoals elk jaar. Mijn ogen richten zich op Josh en Skye, wanneer hij over hen begint. Een grijns siert mijn lippen.
    Ik bekijk de zaal even met het glas wijn in mijn handen, neem een nipje met een grijns van oor tot oor en kijk toe hoe de drukte toeneemt. De muziek zorgt er bijna voor dat ik oorpijn krijg, maar daar maak ik me nu geen zorgen om. Morgen, morgen tijdens school mag ik er van mezelf pas over na denken.
    Misschien dat ik ook maar contact met mensen moest gaan zoeken, maar ergens heb ik toch de hoop dat er iemand op me af komt lopen. Ik ben immers wel Amelia. Dan zie ik tot mijn verbazing dat Micah en Bas naar de drank toe komen lopen en glimlach ik hun tegemoet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Dat kán hij natuurlijk proberen,' lacht Beck met een jongensachtige grijns op zijn gezicht en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. 'Nieuwe ervaringen, fun!'
    'Ja, dude, wat heb je gedaan? Iemand in elkaar geslagen?' grinnikt Beck tegen Micah. 'Of niet.. Sorry man, wil je het kwijt?'
    'Blij dat je er alsnog bent,' zegt Bas met een glimlach.
    'Als jullie me kunnen missen, dan zorg ik er even voor dat Micah ook iets te drinken heeft,' voegt hij er aan toe. Iets laten zijn Bas en Micah al verdwenen.
    Ik kijk van Josh naar Beck met nog steeds een kleine grijns rond mijn lippen. 'Voor dat je gaat experimenteren kan je vast nog wel even met mij dansen of niet?' vraag ik liefjes aan Beck. En dan ben ik van Josh af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Holy... Ik kan nu al niet meer volgen :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beck Michael Bowen.
    Ik miste de nijdige blik van Micah niet. Fun, altijd leuk als je zo aangekeken wordt.
    Bas glipt onder mijn arm vandaan naar Micah en zegt iets over wat drinken halen voor Micah, bla bla bla.
    Nonchalant haal ik mijn schouders op en kijk dan weer naar Skylar, en zij keek met een kleine grijns rond haar lippen van Josh naar mij en daardoor haalde ik verwarrend mijn wenkbrauw op.
    Net als ik wil vragen wat er is, opent zij haar mond al.
    “Voor dat je gaat experimenteren, kan je vast nog wel even met mij dansen of niet?” Vroeg ze liefjes aan mij en ik lachte weer even kort, waarna ik haar hand vastpakte. Ze wilde gewoon van Josh af zijn, but I don’t blame her.
    Soms was het echt een gladjakker die dacht dat hij alles was.
    “Tuurlijk dame, dat kan nog wel even,” Grijnsde ik even en nam haar mee naar een deel waar we konden dansen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.