• Ik heb net even mijn abo-lijst opgeruimt, en nu blijkt dat ik negen verhalen volg, waarvan acht van één schrijfster. Daar mogen er best wel een paar bij :Y)

    Wat ik wel lees:

    - Onbekende Personen
    - Harry Potter
    - Sherlock Holmes

    Wat ik niet lees:

    - Twilight
    - Hungergames
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Andere artiesten
    - Fantasy (m.u.v. het Potter-verse)
    - 16+

    Als je iets denkt te weten dat niet onder het eerste kopje valt maar ook niet onder het tweede, en dat me toch zal bevallen, zet 'm er maar tussen.

    Zoals ik dus al in de titel zei ben ik op zoek naar originele verhalen. Hiermee wil ik zeggen dat ik het liefst geen stories krijg met bekendere verhaallijnen of ideeën, zoals een Mudblood meisje die verliefd wordt op Draco Malfoy of iets zoals dat.
    Ik neem overal een kijkje. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    ~ We all meet people we never wanted to meet. People cross our road every day some deserve our love others don't.
    But nevertheless they're all here, here in our life!




    Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit my exhibition of people and write you own story.
    ~ Write your perfect Love Story! ~





    Klik.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.



    Forever and Always (Hp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Haha, ik was al bijna mijn stories aan het dumpen toen ik zag dat jij het was. xD Wel jammer, zag ik eidelijk een topic van iemand die wél leuke eisen had. ^^ En er is nog niemand met een Sherlock story...