• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jasper:


    Jengel, jengel. "Nee, ik ken haar net 4 uur, ik kan niet verliefd zijn. Dat kan pas als je iemand goed kent, anders niet. En trouwens wi zegt dat zij niet al verliefd is, nee, ik ben niet verliefd." Ratelde ik aan 1 stuk door. "Zeg eens gassie, ben jij verliefd?"

    (Ik mag mijn naam pas over een maand veranderen, maar wat zal ik dan doen
    JasperosRyan of VincentRyan ???????????????)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Er zijn meer meiden dan jongens, wil je dan zeggen dat hij tog gay is of dat hij gewoon geen kans heeft voor haar omdat de jongens allemaal iemand willen en dan toevallig zij er gaat bij zitten ?]

    (Dat wil zeggen dat elke jongen wel met een vriendin eindigt behalve hij.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [hihi, maakt niet uit, als er maar iemand tegen me praat ;p. Best cool eigenlijk hoe wij altijd bovenaan staan bij de actieve topics, ghehe.]


    The universal language of art.

    (Komt vast en zeker omdat ik online benxD oke, dat was weer genoeg ego)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik zuchtte verveeld en begin Justin op zijn arm te porren. "Justin, ik verveel me" zei ik op een kinderlijk stemmetje, "Vermaak me eens Jussie, kan je dansen of zingen ? Of goochelen, Alsjeblieft zeg me dat je kan goochelen !". Ik bleef hem porren tot hij antwoord gaf.

    Austin

    "Dat is een goeie, je kan wel verliefd zijn, liefde op het eerste zicht, hallo !" grinnikte ik, "Ik zeg wel niet dat dat altijd even goed is die liefde op het eerste zicht maar goed". Ik keek even naar buiten. "Ik ben op de bus gesprongen, letterlijk, dus ik heb nog niemand ontmoet behalve jou, dus nee".

    Justin

    Ineens begint Megan me te porren en zegt dat ze zich verveelt. Vervolgens vraagt ze of ik kan goochelen. Ik draai me om en schud lachend mijn hoofd. ''Goochelen niet nee, maar ik kan fantastisch zingen, geloof me.'' Dat slaat helemaal nergens op, want ik zing vreselijk, maar wat maakt het ook uit. ''Dus, welk liedje zal ik voor je zingen?''


    The universal language of art.

    jasper:


    "Gesprongen, ik zie het al voor me." Ik schud mijn hoofd even. "Ze zijn wel aardig hoor." Glimlach ik, volgens mij had ik bijna iedereen wel aangesproken hier. "Je bent hier erg in trek als je gitaar kan spelen." Merk ik op en kijk even naar mijn gitaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik klapte vrolijk in mijn handen en begon te lachen. Puur om mijn leuke plannetje. "Dat liedje van de Titanic, van Celine dingske !" riep ik vrolijk. Ik begon te lachen omdat ik perfect weet dat hij dat liedje niet zou kunnen zingen, "Moest dat te moeilijk zijn, doe dan maar I'm a Bird". Puur omdat dat het liedje was dat ik daarnet gehoord had via mijn iPod.

    Austin

    Ik sloeg mijn hand voor mijn gezicht en begon te snikken. "Ah nee he !" riep ik boos, "Ik kan alleen maar drummen en surfen, is dat even pech hebben". Ik legde mijn hoofd in mijn nek zodat ik naar het plafond keek. "Oh God, nu heb ik een trauma voor heel mijn leven" zei ik toen ik het plafond zag. Mijn God, niet beschrijflijk gewoon, oh god. Kotszakje alsjeblieft.

    Justin

    ''Dat liedje van de Titanic, van Celine dingske!'' Riep ze blij en lachend uit. ''Moest dat te moeilijk zijn, doe dan maar I'm a Bird.'' Ik begon te lachen. ''Te moeilijk? Ik kan alles zingen, geloof me. Je zal verbaasd zijn van mijn talent.'' Oké, nu begon ik wel erg te overdrijven. Nou ja, het was toch maar voor de lol. Ik moest even nadenken hoe dat liedje ook al weer begon, maar toen ik dat weer wist ging ik rechtop zitten en begon zogenaamd 'heel mooi' te zingen.


    The universal language of art.

    [Ik ben er weer!!!!!! Ik ga even teruglezen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik kan echt niet meer bijkomen, dit was geniaal. "Ja, nou ik kan gelukkig wel gitaar spelen en blijkbaar zingen maar goed." Ik zuchtte en zet een overdreven stem op.. "Voor de rest kan ik ook niets. Alleen boogschieten, surfen en tekenen." Bracht ik nep-huilend uit. "Nu, zijn wij gewoon heel zielig met zijn tweeen."
    En ik zakte weer terug op mijn stoel. Ik was geoon in ademnood van het lachen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik begon heel hard te lachen en sprong toen op. Zo rap ik kon legde ik mijn hand voor zijn mond. "Jij gaat me mij mee om een gehoorapparaatje te kopen straks" lachte ik. Ik ging weer zitten en sloeg hem. "Serieus, dat andere liedje was ook goed geweest hoor" grinnikte ik.

    Austin

    Ik liet het nep-snikken dramatischer worden. "Heeft iemand een zakdoekje ?" vroeg ik gebroken. Ik zag dat Ryan bijna aan het stikken was. "Dude, ik ga je niet reanimeren hoor, vergeet het !". Ik moest lachen aangezien tekenen een héél klein talent van me was. Ik kon het niet overdreven goed, maar beter dan anderen zeg maar. Origineel was ik ook altijd. "Ik heb humorzakdoekjes op zak" begon ik serieus, "Moet je wenen van het lachen, gebruik ze 1 voor 1" zei ik plechtig, "Plas je in je broek van het lachen, gebruik ze allemaal" zei ik toen met een grijns.