• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Justin

    'Hoi, aangenaam. Jacky. Jacky May White, maar je mag me noemen zoals je wilt,' zei ze. ''Ik hou het bij Jacky,'' glimlachte ik. ''Alles goed? Al wat mensen leren kennen?'' Vroeg ik oprecht geïnteresseerd.


    The universal language of art.

    Jacky
    'Ik hou het bij Jacky,' zei hij glimlachend. 'Alles goed? Al wat mensen leren kennen?' vroeg hij. En hij leek oprecht geïnteresseerd. Het ging niet zo goed met me, maar dat zou ik hem niet vertellen.
    'Ja hoor, het gaat wel goed. Ik heb er echt zin in. Weg van thuis. En ja, ik heb al meerdere mensen leren kennen. Het meisje waar je mee lachtte, Megan. En daar voorin, Lars. En Jane en Finn. En daar, die twee gekken die hard lachen, daar ken ik de rechter van, Jasper. Dus, ja, al aardig wat.' Dammit, nu deed ik het weer. Aan een stuk door praten.
    'Sorry, ' zeg ik verontschuldigend, 'je mag me wel onderbreken als ik weer zo lang praat. Dus vertel eens iets over jezelf, zodat ik op hou met praten.' En ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    Jacky vertelde wie ze allemaal had leren kennen. ''Sorry,'' zei ze daarna verontschuldigend, ''je mag me wel onderbreken als ik weer zo lang praat. Dus vertel eens iets over jezelf, zodat ik op hou met praten.'' Ik glimlachte naar haar. ''Het maakt niet uit hoor, dat je zolang praatte. Ik vroeg er toch naar. Maar oké, over mezelf? Ik ben dus Justin, Justin Jordan, 17 jaar oud, en ben blij dat ik een paar weken weg van huis kan met deze vakantie. Verder ken ik hier nog bijna niemand, maar ja, ik heb er wel zin in.'' Er viel een korte stilte. ''Zie je, nu praat ik ook heel veel,'' zei ik met een klein lachje.


    The universal language of art.

    Finn
    Jane ploft neer op mijn schoot en haalt mijn oortjes uit mijn oren. Ik kijk haar even nep-boos aan, maar mijn lippen plooien zich bijna meteen weer in een glimlach.
    'Iedereen hier regelt onze bruiloft, we hoeven zelf niets te doen.', grijnst ze.
    'Mooi zo, ik ben niet zo regelsmurf,' lach ik, 'Ik hoop alleen op wat inspraak, straks regelt Jacky een roze pak voor me ofzo.'


    The truth may be orange!

    [Finn houdt dus echt nachtmerrie's over van Jacky :3 wees gerust, ze regelt geen roze pak. Ze gaat gewoon regelen dat iedereen in bikini en zwembroek gaat ;D]

    Jacky
    Hij vertelde me over zichzelf.
    'Zie je, nu praat ik ook heel veel,' zei Justin met een klein lachje.
    'Dan praten we dus beide veel,' zeg ik half lachend, 'weet jij trouwens iets over waar we terecht komen? Of het daar goed is ofzo? Wat er allemaal is? Oja, en met wie slaap jij in een tent?'

    [Die laatste vraag slaat erop dat Jacky en Jasper in een tent liggen, en Lars en Jane. Hoewel ik betwijfel of Jane en Lars nog in een tent gaan liggen omdat Jane en Finn close zijn xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [brb]


    The universal language of art.

    Jane
    'Mooi zo, ik ben niet zo regelsmurf,' lacht hij, 'Ik hoop alleen op wat inspraak, straks regelt Jacky een roze pak voor me ofzo.'
    'Dan wordt het een blauw pak, dan wordt je gelijk een smurf! Je brengt me echt op geweldige ideeen!' Ik haal mijn hand door zijn haar. 'Ik zou dit wel de hele dag kunnen doen, zo zacht zijn ze geworden!' lach ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Justin

    'Dan praten we dus beide veel,' zei ze half lachend. 'Weet jij trouwens iets over waar we terecht komen? Of het daar goed is ofzo? Wat er allemaal is? Oja, en met wie slaap jij in een tent?' Ik haalde mijn schouders op. ''Eigenlijk heb ik geen idee waar we terecht komen en wat daar is enzo, maar ja, het zal wel goed zijn toch? En met wie ik in een tent slaap? Uhm, nog geen idee eigenlijk. Jij?''


    The universal language of art.

    Jacky

    'Eigenlijk heb ik geen idee waar we terecht komen en wat daar is enzo, maar ja, het zal wel goed zijn toch? [schmé, het wordt helemaal neit goed hahahah] En met wie ik in een tent slaap? Ughm, nog geen idee eigenlijk. Jij?' zei en vroeg Justin.
    'Ik weet niet waar je precies jij op zegt, maar ik heb ook geen flauw idee hoe het daar zal zijn, maar heus wel acceptabel. En ik lig in een tent met Jasper, dus, die jongen die zo hard lachtte.' ik kijk dromerig even Jasper's kant op, totdat ik ineens weer realiseer dat én Justin naast me zit, én dat ik hem uit mijn hart weg moest laten.

    [Over dat uit het hart weg laten, weet je toevallig waar dat op slaat? Anders leg ik het even uit :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten, bbq'en, dus ik kom zo snel mogelijk terug!! Maar kan niet beloven hoe snel. Sorry Justinnniieee, Finn, je hebt gelijk, namen worden leuker als je er -ie achter zet ahaha.

    Later peepz!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Mensen ik ben er weer en ik ben hyper en een alien, maar dat terzijde.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ben er ook weer ;D so bring it on Justin ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hello hello, ben ik weer. c: ]


    The universal language of art.

    Justin

    Jacky vertelt dat ze samen met Jasper een tent deelt. Vervolgens staart ze dromerig voor zich uit, naar Jasper? ''Waar kijk je naar?'' Vraag ik half lachend. Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar goed.


    The universal language of art.

    Jacky
    'Waar kijk je naar?' vraagt Justin, half lachend. Shit. Oke, eerlijkheid duurt het langst..
    'Ik keek niet ergens naar, ik staarde meer, dromerig.' zo. Nu had ik niet gelogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.