• Deze RPG gaat een beetje over de Titanic. Het schip is beladen met 2000 passagiers en het vergaat. Alleen 40 overleven de ramp. Op het schip zat ook 1D. De gestrandde mensen raken bevriend met 1D of gaan ze nog erger haten dan voorheen. Er zijn zelfs vijf meiden die een relatie krijgen met 1D.


    Regels:
    *Reserveringen verlopen na een week
    *Je mag reserveren voor liefde
    *16+ mag
    *Niet schelden, behalve tegen de leden/het lid van 1D dat je haat (is niet bij iedereen zo)
    *Meld je af als je een paar weken niet kan, dan kan ik aan iemand vragen of ze het even overneemt.
    *1D wordt gespeeld door degene die een relatie ermee heeft. Als het nodig is kan er ook een zin vanuit zijn pov. komen. BV. hij gaat om drinken, ziet een dolfijn en blijft even hangen.
    *Gelieve zo te praten IC
    Amy Isabella Styles
    *Gelieve met [], /\, ||, {}, (), --,_ _, **, ++ als je OOC bent.
    Relaties:
    Liam: Amy - Tisiphone
    Louis: Libby - Limmery
    Zayn: Chayenne - NightShot
    Harry: Sharone - ProudxStar
    Niall: Romyelle

    Andere personages :
    - Therry "La Gun" Despromore > Dreuzel

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?
    tid=133566&page=last&message=175]rollentopic[/url]

    Waar beginnen we?

    Het schip vertrekt over een uur en iedereen gaat aan boord

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 6:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mijn topics..]


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chayenne

    Met een Blackberry in mijn ene hand en mijn andere die Zayn's hand vast houd loop ik het schip op. Best mooi, en dat zeg ik. Ik ben veel gewend. 'Dit is toch geweldig.' grijns ik, en kijk Zayn aan.

    [Is het zo goed?]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:43 ]


    El Diablo.

    [Ik zal zo is wat in elkaar flansen. ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NightShot schreef:
    Chayenne

    Met een Blackberry in mijn ene hand en mijn andere die Zayn's hand vast houd loop ik het schip op. Best mooi, en dat zeg ik. Ik ben veel gewend. 'Dit is toch geweldig.' grijns ik, en kijk Zayn aan.

    [Is het zo goed?]

    Ja


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Kweet niet wie Zayn speelt, maar ik kan niet verder zonder.]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    [Kweet niet wie Zayn speelt, maar ik kan niet verder zonder.]

    [staat in de regels.
    Ik citeer: 1D wordt gespeeld door mij of iemand moet vragen of ze een lid van 1D mag doen. Gelieve dit te doen VOORDAT we beginnen met de RPG
    Dus als je het wilt doen, mag je best Zayn doen.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Maar het voelt zo raar om een relatie met me eigen personage te hebben O.O ]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    [Maar het voelt zo raar om een relatie met me eigen personage te hebben O.O ]

    [Ik weet het, maar dan komt er morgen iets van Zayn, heb nu ff een klein writersblock]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Okii]


    El Diablo.

    Zayn

    Nadat ik het schip opgelopen ben met Chayenne, komen mijn vrienden aan. Met de auto, de bus, de fiets of gewoon te voet. Ik zie ook dat ze allemaal iemand meenemen. Hun vriendinnetje, awh wat schattig. 'Kom Chay.' Ik trek haar mee naar een terrasje en we bestellen iets te drinken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Chayenne

    Ik knik, en plof neer op een van de stoeltjes.
    Ik kijk wat rond, en grijns bewonderend.


    El Diablo.

    Libby Eileen Resslyn.

    Hand in hand loop ik samen met Louis de boot op, er strijkt een koud briesje langs mijn armen en er ontstaat kippenvel op mijn armen. Als Louis het merkt slaat hij zijn arm om me heen en glimlacht welgemeend naar me, dit gaat geweldig worden.

    [Is dit een beetje goed? Nhihi. Btw ik had 'm 1juni al beloofd, maar dankzij mijn stage duurt het allemaal wat langer. ;s]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xEques schreef:
    (...)
    [Ik weet het, maar dan komt er morgen iets van Zayn, heb nu ff een klein writersblock]


    {Kun je niet gewoon beter doen dat 1D dingen doet/zegt en dat de anderen dat 'zien'?

    Voorbeeld

    Sharone

    Ik liep het schip op met Harry aan mijn rechter hand. 'Is dit niet geweldig?' vroeg ik aan Harry. 'Ja echt super.' zei hij terwijl hij even de hele kade rondkeek.

    Dit is echt maar een voorbeeld en dit ga ik niet gebruiken (denk ik) maar dat is toch veel handiger?

    X}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Script schreef:
    Libby Eileen Resslyn.

    Hand in hand loop ik samen met Louis de boot op, er strijkt een koud briesje langs mijn armen en er ontstaat kippenvel op mijn armen. Als Louis het merkt slaat hij zijn arm om me heen en glimlacht welgemeend naar me, dit gaat geweldig worden.

    [Is dit een beetje goed? Nhihi. Btw ik had 'm 1juni al beloofd, maar dankzij mijn stage duurt het allemaal wat langer. ;s]


    {Das wat ik bedoel... zoals ^ doet is toch veel handiger?}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.