• Deze RPG gaat een beetje over de Titanic. Het schip is beladen met 2000 passagiers en het vergaat. Alleen 40 overleven de ramp. Op het schip zat ook 1D. De gestrandde mensen raken bevriend met 1D of gaan ze nog erger haten dan voorheen. Er zijn zelfs vijf meiden die een relatie krijgen met 1D.


    Regels:
    *Reserveringen verlopen na een week
    *Je mag reserveren voor liefde
    *16+ mag
    *Niet schelden, behalve tegen de leden/het lid van 1D dat je haat (is niet bij iedereen zo)
    *Meld je af als je een paar weken niet kan, dan kan ik aan iemand vragen of ze het even overneemt.
    *1D wordt gespeeld door degene die een relatie ermee heeft. Als het nodig is kan er ook een zin vanuit zijn pov. komen. BV. hij gaat om drinken, ziet een dolfijn en blijft even hangen.
    *Gelieve zo te praten IC
    Amy Isabella Styles
    *Gelieve met [], /\, ||, {}, (), --,_ _, **, ++ als je OOC bent.
    Relaties:
    Liam: Amy - Tisiphone
    Louis: Libby - Limmery
    Zayn: Chayenne - NightShot
    Harry: Sharone - ProudxStar
    Niall: Romyelle

    Andere personages :
    - Therry "La Gun" Despromore > Dreuzel

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?
    tid=133566&page=last&message=175]rollentopic[/url]

    Waar beginnen we?

    Het schip vertrekt over een uur en iedereen gaat aan boord

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 6:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {Ik doe maar gewoon even wat hoarr.. }

    Sharone Aria Tomlinson

    'Running through the Monsoon, beyond the... ah kom op!' Nog steeds dat lied in me hoofd, ik werd er helemaal gek van. Ik tuitte mijn lippen en schoof mijn zonnebril beter op mijn neus. Ik gaf even een klein kneepje in Harry's hand. 'Heb je er zin in?' vroeg hij. 'Ja, lekker cruisen.' zei ik tevreden. Ik sloeg mijn arm om hem heen en leunde een beetje tegen hem aan. Een koele bries kwam de hoek om die mijn kleren deed wapperen, heerlijk met dit warme weer. Wie liepen over de 'loopplank' het schip binnen. Daar rondkijkend waar we heenmoesten


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [Script -> Limerry.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you