• Zoals de titel al zegt, Heb je een cover nodig dan wil ik hem graag voor je maken !!
    Natuurlijk worden niet alle covers even mooi, maar ik doe mijn best !

    Wat voor info wil ik ! :

    * Titel :
    * Korte Samenvatting:
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    * Sfeer die het weer moet geven :
    * Eventuele Exta's:


    Hier een paar voorbeelden:
    *klik*
    *klik*
    *klik*
    *klik*
    *klik
    *klik*
    *klik8



    Al (eerder) gemaakte covers

    Dreuzel
    Foreverniall
    Foreverniall
    Imperfecta
    Lovingxoox
    Lovingxoox
    McConaughey
    Nightshot
    Ocresta
    OokamiXx
    Reaping
    Santos
    Sotjeex
    Tridant
    MrsStyles
    xSunshineee
    xSunshineee

    Amused
    Cadentium
    AngelxBitch
    xVintage
    AngelxBitch
    Warcraft
    Bradfordd
    Pronks
    Myrnaaaaa
    Eliga
    Eliga
    Penelopy
    ForeverNiall
    StarWarsGirl
    xBritta
    Scarstories
    YOLOForever
    Lillith
    Acadia
    xEques
    Blue
    Confused
    Spotgaai
    BlueRiver
    Lostdreamz
    PopRocket
    xSunshineee
    Lwhockey
    xEques
    ZaynLove10
    ZaynLove10
    Beverly
    MyLovefor1D
    Broekiezz
    ZaynLove10
    Prejudices
    Sakura1993
    Alladin
    ThoseWords
    Constantine
    DamonsSBitch
    DSalvatorex
    Crocker
    xEques
    DayLight
    Eenhoornpoep
    [url=LeonieLorena
    Frodo
    Frodo
    dracoluvvv
    Knife
    Perdu
    Soldiery
    Feline
    Mockingjays
    Croire
    Mockingjays
    Clonmel
    [url=https://lh5.googleusercontent.com/-se7UkDSO1oY/UDu8EX0wvxI/AAAAAAAACaM/0Fm7hQyr3cE/s558/Cover%2520for%2520Pookiebear%2520-%2520Dear%2520Diary.jpg[]Pookiebear[/url]
    Eyes
    1DBitch
    Rider
    Lacrosse 12.
    MrsTommo


    Laatst gemaakt :

    Voor DecemberRain:





    Hopelijk kan ik jullie allen goed helpen :]




    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:00 ]


    Credendo Vides

    Titel: Hidden Snake
    Korte Samenvatting: Draco Malfidus is gelukkig getrouwd met Astoria Goedleers, als hij een brief krijgt van Zweinstein. Er is een reunie op komst waarbij oud-leerlingen kunnen zien hoe de school nu geworden is. Draco besluit naar de reünie te gaan en daar ontmoet hij Chione, een sneeuwheks die nu les geeft op Zweinstein. Draco is perplex van haar uitzonderlijke schoonheid en lijkt een obessie voor haar te tonen die wel heel ver lijkt te gaan. Maar dan komen een aantal schrikbarende feiten boven water, waar zelfs de jongeman Draco van schrikt.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Draco - Chione - Achtergrond
    Sfeer die het weer moet geven: Duister, mysterieus, romantisch.
    Eventuele Exta's: Geen usernames erop. Zou je het me willen melden als 'ie af is? En ik vraag ook bij anderen. En kun je de cover misschien verticaal maken?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 17:42 ]


    Chaos is a ladder.

    Covers Please

    Heeey ik zag je maakt gratis cover.

    Drm wil ik vragen of je ook eentje voor mij wilt maken.

    Ik ben artiest en ik ga een mixtape uitbrengen en wilt graag ene music cover. En ik zag dat jou cover geweldig zijn en ik zou graag ook eentje willen
    hebben maar dan in muziek vorm. Voor en achter kant

    ik zeg alvast wat ik erop wilt hebben.

    Achterkant : wil ik tracklist:
    01. , mooi weer
    02. Barz 4 days
    03. Plannen
    04. hoe je zo beweegt is ( ft drama)
    05. Te ye fassi mi
    06. Real badman
    07. Laat me los
    08. Tek mi money
    09. Hoe ze doet
    10. Een idee ( ft. Dj Darkshot)
    11. Bootycall Remix
    12. Slowly

    Prod by. DjDarkshot ( moet erop)

    jou naam ook klein erop voor de design zodat je beetje publicatie krijg van je werk

    EN zet URProduction erook op klein



    voorkant zoiets.

    heb je fotos nodig hoe kan ik ze sturen ?

    http://www.google.nl/imgres?num=10&hl=nl&tbo=d&biw=1280&bih=841&tbm=isch&tbnid=J0qUbf8kRfgI-M:&imgrefurl=http://gyantunplugged.com/industry-bits/flop-early-estimates-arent-promising-for-mainos-debut-album/attachment/maino-album-cover-pa-large-1/&docid=CIG32IR5xp78vM&imgurl=http://gyantunplugged.com/wp-content/uploads/2009/07/maino-album-cover-pa-large-1.jpg&w=768&h=768&ei=DvsAUevjDaTG0QWeoYDwDA&zoom=1&iact=hc&vpx=412&vpy=109&dur=1563&hovh=225&hovw=225&tx=116&ty=109&sig=107249648805023899662&page=1&tbnh=139&tbnw=135&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:3,s:0,i:91

    * Titel : To live or die
    * Korte Samenvatting: Amethyst Hayes is een zeventienjarig meisje, levend in het hedendaags Brooklyn. Hoewel ze niet meer dan mens is, heeft zij de aangeboren gave om de dood te kunnen zien. Het is geen prettige bijkomstigheid, maar ze heeft er al die tijd mee te weten leven. Tot de Demetri Caliver naast haar komt wonen. Vanaf zijn aanwezigheid lijken de doden zich meer dan te verdubbelen en Amethyst beseft langzaam dat de jongen - die niet meer dan een hartendief leek - achter al deze doden zit. Om de doden te redden moet zij met Demetri mee naar zijn wereld, het dodenrijk dat eerst niets meer dan een vage gloed leek. Amethyst komt terecht in een web van leugens, liefde, passie, lust en bedrog. Angst en dapperheid strijden om voorrang en deze wereld waar geen kloppend hart meer bestaat.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Achtergrond links, Hij het liefste ook links, kleiner, Deze ook links, kleiner, Deze rechts, mag ook een andere foto van een moderne stad zijn., Rechts, mag ook een soortgelijke foto zijn, en als laatste Ook rechts.
    * Sfeer die het weer moet geven : Kil, met een hele lichte liefdesteint.
    * Eventuele Exta's: Niets. =)


    I meant to love you