• "Dit is Tom. Voluit Tomas Gabriel Brown. Tom heeft alles. Een goedlopende carrière, grote vriendengroep, lieve familie en een droomhuis midden in de heuvels van Hollywood. Eigenlijk is er maar één ding wat deze knappe man niet heeft, en dat is een vrouw aan zijn zijde. En daar wilt hij nu verandering in brengen! Brengt deze leuke man jouw hoofd op hol? Denk jij dat jij geschikt bent, om het hart van deze man sneller te laten kloppen? Geef je dan nu op voor (naam programma) en wie weet wat er met jou gaat gebeuren, in de naam der liefde."

    Duizende Amerikaanse, single vrouwen hebben op deze advertentie gereageerd. Nu heeft Tom zijn favorieten uitgekozen en uitgenodigd, om naar hem toe te komen, in California. Dit alles, om hopelijk, zijn toekomstige vrouw te vinden. Zijn zoektocht naar de ware liefde zal op de voet gevolgd worden door de camera's en zal uitgezonden worden als datingprogramma op het veel bekeken televisiekanaal HBO. Aan de hand van een rozenceremonie zal er elke week één vrouw het programma moeten verlaten. Uiteindelijk zal er in de finale nog maar één roos overblijven en hopelijk is die voor de vrouw van Toms dromen.


    Dit is even een snelgemaakte samenvatting, maar ik heb dus zin om een nieuwe story te schrijven. Nu heb ik dus alleen nog heel wat rollen nodig, namelijk voor de vrouwen die meedoen aan het programma.

    A.u.b. dit lijstje in te vullen :
    Naam:
    Leeftijd: Tussen de 20 en 40
    Woonplaats + woonsituatie: een plaats in Amerika dus en het liefst niet alleen standaard plaatsen als New York, Los Angeles, Miami etc.
    Uiterlijk: Bekend persoon + beschrijving
    Opleiding/beroep:
    Liefdesverleden:
    Reden van reageren:
    Extra:
    Eventuele titel voor het programma:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:42 ]


    Tell me about it, stud.

    Wil je me waarschuwen? (: het verhaal lijkt me echt awesome.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Naam: Sierra Genevieve Hastings, haar roepnaam is Sierra, soms wel eens afgekort tot Si.
    Leeftijd: Sierra is momenteel zesentwintig jaar oud en verjaart op vier mei, dit betekend dus dat ze pas jarig is geweest en het nog wel even zal duren voordat ze zevenentwintig zal worden.
    Woonplaats + woonsituatie: Sierra woont momenteel in Houston - Texas, in een klein appartementje, dit omdat ze gewoon weg niets beter kan betalen. Ze woont op zichzelf en heeft een klein hondje, Piper. Al vanaf haar twintigste woont Sierra op zichzelf, dit omdat ze vaak ruzie had met haar ouders. Gelukkig is dat nu een stuk minder en bezoekt ze hen wel eens. Toch gebeurd dit niet heel vaak, omdat Sierra haar ouders in Dallas – Texas wonen en dat dus nog wel een eindje reizen is. Ondanks dat Sierra uit Texas komt heeft ze niet het echte country accent wat veel mensen verwachten. Dit omdat Sierra oorspronkelijk uit Boston komt, maar op haar zevende verhuisd is.
    Uiterlijk:


    Alona Tal
    Sierra is niet een heel erg bijzonder type om te zien, niet iemand die opvalt te minste. Ze heeft een redelijk egale huid met hier en daar wat moedervlekjes, wat littekens en verbrand erg snel in de zon. Ze heeft een slank postuur, maar ondanks dat toch nog wel wat brede schouders. Haar benen nemen een groot bezit in haar lengte, waardoor ze ongeveer 1.78 is. Ze vindt het te lang en heeft er een godsgruwelijke hekel aan, maar ja, niemand is werkelijk perfect. Zeer vrouwelijke rondingen heeft ze ook niet echt, maar dat interesseert haar niet erg veel.
          Sierra heeft blonde stijle haren met ietwat slag erin, soms, uit pure verveling krult ze deze wel eens, maar vaak komt dit niet voor. Van origine zijn Sierra haar haren donkerblond, maar heeft dit geverfd, in de hoop dat haar blanke huid er hiermee beter uit zou komen. Dit valt ook te zien aan haar wenkbrauwen, welke een tint donkerder zijn.
          Sierra heeft zeer mooie opvallende bruine ogen die worden omringd door lange, donkere wimpers. Dit noemt ze zelf het pronkstuk van haar lichaam en is er dan ook zeer trots op. Ze gebruikt hier en daar wat make-up, maar poedert zich zeker niet helemaal onder. Daar is ze het type niet voor. Tevens heeft ze een redelijk spitse neus en best volle lippen, welke roze gekleurd zijn.
          Als Sierra lacht is haar rij witte, rechte tanden zichtbaar. Te danken aan een beugel natuurlijk, maar toch is ze er erg blij mee. Ze heeft een gezonde tint over haar appelwangetjes hangen wanneer ze lacht en oogt vriendelijk.
          Sierra haar kledingstijl is erg simpel en gewoontjes. Ze draagt wat er in haar kast ligt en vindt het leuk om te winkelen waardoor ze zich zeker wel aan de mode van nu houdt. Toch heeft ze het niet zo op rokjes en jurkjes en draagt ze deze enkel als het zeer warm is of met speciale gelegenheden. Ze gaat liever voor simpele broeken dus. De kleur maakt haar niet zoveel uit, ze draagt net zo graaf neonkleuren als pastel. Tevens houdt ze wel van sieraden en ontwijkt ze hakken, dit omdat ze dan nog langer zou zijn.
    Opleiding/beroep: Sierra heeft haar opleiding al een aantal jaar achter haar gelaten en werkt momenteel bij de politie, waar ze het ontzettend naar haar zin heeft. Het betaalt redelijk en ze vind het lekker uitdagend, zegt ze altijd. Ze houdt van de spanning die het soms wel eens met zich meebrengt, maar zeurt ondanks dat ontzettend veel over de sommige, lange kantoordagen die ze moet doorstaan. Haar droom was om forensisch patholoog te worden, helaas had ze daar het geld niet voor en is ze ook niet slim genoeg om dit beroep te kunnen uitoefenen. Ze is er al overheen gegroeid en maakt er nu dus het beste van bij de politie.
    Liefdesverleden: Sierra haar liefdesleven is eigenlijk al haar hele leven nogal standaard en saai te noemen, niet erg veel aan. Het is niet dat Sierra geen relatie’s gehad heeft, want dat is heus niet waar. Op haar zeventiende kreeg Sierra haar eerste, echte vriendje en die relatie is dan ook wel een tijdje aangebleven, totdat Sierra aan haar opleiding begon en de relatie stukliep. Ze wist dat het niet zou uitwerken en heeft er nooit echt veel verdriet van gehad. Het is toen een tijdje stil geweest rondom de liefde voor Sierra, soms een avondje uit en mee met een jongen, maar relatie’s? Nee, geen van allen kwamen ze daarvoor in aanmerking.
          Op haar eenentwintigste leerde Sierra echter iemand anders kennen, John Dixon, een vijfentwintigjarige man en tevens collega. Hier heeft Sierra een aantal goede jaren mee gehad. Totdat Sierra opgebeld werd met het nieuwtje dat John op een leeftijd van zevenentwintig was omgekomen in een auto-ongeluk. Sierra was er kapot van en heeft maanden – jaren in rouw geleefd, maar vind dat ze nu klaar is voor een nieuw en fris leven, ze heeft een nieuw appartement gehuurd in de stad en is klaar om opnieuw te beginnen.
    Jensen Ackles
    Reden van reageren: Zoals net al gezegd werd is Sierra weer klaar om haar leven opnieuw op te pakken en is hier al anderhalf jaar mee bezig. Ze is opzoek naar een nieuwe liefde en een beetje houvast. Ze denkt dat Tom de persoon is die haar dit eventueel zou kunnen bieden en staat te popelen om hem te ontmoeten. Tevens hebben haar collega’s haar gepusht om haar op te geven, omdat ze dit in eerste instantie niet wou doen. Ze vond zichzelf dan overkomen als een zielig persoon. Uiteindelijk hebben haar collega’s dus zo doorgedramd, dat ze zich wél opgegeven heeft.
    Waarschuwen?: Ja. (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:00 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hi hun! Ik vul vanavond ook iets voor je in! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Tinder schreef:
    Hi hun! Ik vul vanavond ook iets voor je in! (:
    -XOXO


    Yeah, thankyou! ^^


    Tell me about it, stud.

    Ik begin zo ook aan één (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Frodo schreef:
    Wil je me waarschuwen? (: het verhaal lijkt me echt awesome.


    Dat is goed! :]


    Tell me about it, stud.

    xBritta schreef:
    Ik begin zo ook aan één (:


    Dankjewel!


    Tell me about it, stud.

    Naam: Alexis Madelyn Ross
    Leeftijd:27 jaar. Ze is jarig op 1 januari.
    Woonplaats + woonsituatie: Alexis woont in Oakland (Net iets ten westen van San Francisco), in een mooi huis . Dit kan ze betalen doordat ze een model is, een gooed model. Het is er bijna altijd mooi weer, en daarom heeft Alexis ook nog maar één keer sneeuw gehad. Dat vond ze maar niks, ze heeft liever het warme weer.
    Alexis woont in stijl, heel erg design. Daarom is haar hele huis zwart-wit.
    Alexis komt oorspronkelijk uit Los Angelos, maar zodra ze genoeg geld had is ze daar weggegaan. Iedereen droomt van haar oorspronkelijke woonplaats, maar Alexis vond het daar veel te druk. In Oakland is het ook heel druk, maar minden. En ze woont aan de buitenkant van de stad, waar het rustiger is.
    Uiterlijk:





    Doutzen Kroes
    Alexis heeft lange goudblonde haren. Ze heeft mooie volle lippen, en een gave huid. Alexis is 1.78 lang, en dat benadrukt ze door hakken te dragen. Ze heeft mooie rondingen, maar een platte buik en strakke benen. De meeste van haar vriendinnen zijn jaloers op haar figuur, en gezicht. Alexis vind dat niet nodig, iedereen is mooi zoals die is, zoals ze dat altijd zegt.
    Opleiding/beroep: ALexis heeft een gewone opleiding gedaan, havo (Ik weet niet hoe dat werkt in Amerika, dus ik doe het op de Nederlandse manier). Op haar 17e haalde ze haar diploma, waar ze heel trots op was, en is. Eerst heeft ze gewerkt als visagiste, waar ze voor geleerd heeft, maar op haar 19e werd ze gescout. Toen mocht ze een paar proefshoots doen, dus dat deed ze. Ze vonden haar zo goed, dat ze fulltime als model mocht gaan werken. Daar heeft Alexis goed over nagedacht, maar uiteindelijk heeft ze besloten het te gaan doen. Nu is ze een succesvol model, waarmee ze goed verdient. Ze werkt voor victoria's secret, en voor de rest doet ze elke aanvraag die ze binnenkrijgt, maar het moet natuurlijk wel goed betalen.
    Liefdesverleden: Alexis heeft altijd op safe gespeeld. Ze ging pas een relatie aan als ze de jongen, of man, goed kende. Op haar 16e had ze voor het eerst een serieuze relatie, met Josh. Dat ging na een half jaar uit, omdat Josh vreemdging. Daarna heeft Alexis heel lang gedate, tot ze Matt (Zac Efron) tegenkwam. Hij was de leider over een modeshow, waar ze toen voor liep. Ze werden verliefd, en ze hebben zelfs samengewoond. Alexis was toen 21, en Matt 26. Die relatie hield redelijk lang stand, drie jaar namelijk. Toen heeft Alexis twee jaar lang genoten van het single-zijn, maar toen kwam ze Max (Robert Pattinson) tegen. Ze hebben een tijdje gedate, en Alexis was tot over haar oren verliefd. Dat is echter overgegaan, toen ze erachter kwam dat Max al een relatie had. Ze heeft hem gedumpt, en toen was ze weer single. Dat is ze nu nog steeds, maar daar wil ze verandering in brengen.
    Reden van reageren: Alexis is al bijna een jaar single, en haar vorige relatie met Max was niet echt serieus. Nu wil ze dus weer een vriend, en ze is wel geiteresseerd in Tom. Ook vindt ze dat ze eens een nieuw avontuur aan moet gaan, wat dit absoluut wel is. Ze heeft er lang over getwijfeld, maar nu wil ze zich er heel graag in storten.
    Extra: Alexis heeft pas een hond en een kat gekocht. Die heeft ze om haar gezelschap te houden. De hond heet Mick en de kat heeft Lizzy.
    Eventuele titel voor het programma: Dating the man.
    Waarschuwen?: Graag! Wil je het dan zeggen als het verhaal is begonnen, en of mijn rol is gekozen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Heb je er nog nodig?


    all I want is the taste that your lips allow

    Arid schreef:
    Heb je er nog nodig?


    Ja! Dus als je wilt mag je nog invullen hoor! :]


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ja! Dus als je wilt mag je nog invullen hoor! :]

    Oke, ik ga juist even geschiedenis en frans leren dan vul ik in. (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Arid schreef:
    (...)
    Oke, ik ga juist even geschiedenis en frans leren dan vul ik in. (:


    Dat is goed, dankjewel!


    Tell me about it, stud.

    A.u.b. dit lijstje in te vullen :
    Naam: Julia Rose Devine
    Leeftijd Julia is amper 20 jaartjes jong en is geboren op 21 April.
    Woonplaats + woonsituatie: Julia is van een niet zo rijke afkomst als de meeste, maar je kan niet zeggen dat ze arm is. Ze woont nog steeds bij haar ouders en broer in een klein gezellig huisje in New Jersey.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Julia heeft prachtige bruine haren die bijna tot haar kont rijken en chocoladebruine ogen.
    Opleiding/beroep: Julia moet van haar ouders, haar studie zelf betalen want daar hebben ze zelf geen geld voor dus al sinds haar vijftiende gaat ze elke weekend gaan werken in een klein gezellig caféetje in New Jersey. De mensen kennen haar daar al goed, dus doet ze het ook graag. Nu ze haar eerste jaar aan het studeren is voor modejournaliste, heeft ze minder tijd om te gaan werken, maar doet ze dat nog steeds op elk vrij moment in dat café’tje. Julia heeft dus weinig vrije tijd want boven haar studies en haar werk is Julia nog Ballerina. Ze danst 7 uur in de week na haar studies.
    Liefdesverleden: Julia heeft van haar vijftien tot haar achttiende verkeerd met Thomas Jackson, maar ze zijn na drie jaar als het perfecte koppel volledig uit elkaar gegroeid. Julia had andere intresses – haar journalistiek en erna haar ballet er nog bij – en hij ging eerder voor een sportopleiding. De twee zagen elkaar amper één keer in de week en dan hebben ze beslist er een eind aan te maken.
    Reden van reageren: Julia heeft zich ingeschreven omdat ze het eigenlijk tijd vind om een nieuwe liefde te vinden en Tom leek daar geschikt voor (:
    Extra: Julia's chihuahua 'Louis' neemt ze overal mee naar toe en betekend alles voor haar.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:03 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vul zo nog in!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Naam: Tulisa Felicia Wells
    Leeftijd: Tulisa is 30 jaar oud.
    Woonplaats + woonsituatie: Tulisa woont in Bridgevil samen met haar beste vriendin Ilona. Het ligt in een van de kleinste staten van Amerika : Delaware. Bridgevil is ook een heel klein dorpje, met zo'n 1500 inwoners.
    Uiterlijk:


    Jessica Szohr
    Tulisa ziet er jonger uit dan ze is. Je zou haar geen 30 geven. Tulisa heeft felblauwe ogen.
    Tulisa is niet heel veel met haar uiterlijk bezig. Ze vindt het wel belangrijk om er leuk uit zien, maar echt ijdel is ze niet, want er zijn belangrijkere dingen vind ze.
    Tulisa gebruikt veel cosmeticaproducten, omdat ze geen rimpels wilt krijgen. Die heeft ze nog helemaal niet, maar ze begint alvast.
    Tulisa heeft een beetje een hippie stijl. Dat vind ze leuk. Maar op feestjes maakt dat meestal plaats voor een wat meer classy stijl.
    Tulisa draagt het liefst shortjes met een leuk topje erop en sneakers eronder. Meestal maakt ze dit af met een grote ketting of een bandana.
    Opleiding/beroep: Tulisa is net klaar met studeren. Na de middelbare school is ze naar een mbo horeca school gegaan. Daarna werkte ze vanaf haar 20e in de horeca, in verschillende restaurants en cafes. Toch bracht dat niet heel veel geld op en op haar 25e besloot ze om verder te leren. Toen is ze naar de hotelschool gegaan en heeft ze stage gelopen in o.a. Dubai en Spanje. Nu is ze klaar met de hotelschool en zoekt ze een baan.
    Liefdesverleden: Tulisa is heel serieus met haar liefdesleven. Ze is heel traditioneel en doet niet aan one-night-stands. Tulisa wilt alleen echte relaties. Ze heeft er tot nu toe drie gehad, waaronder een verloving en een huwelijk. De eerste was met Parker. Met hem kreeg ze iets toen ze naar de universiteit ging. Ze had dus best laat haar eerste vriend. Dat ging voorbij, toen ze beide afgestudeerd waren en andere dingen wilden doen. Al snel nadat het uit was met Parker, ontmoette ze James. Eigenlijk was het stom hoe ze elkaar ontmoet hadden : Tulisa was heel dronken en ging een beetje flirten met de barman. Dit was James. James heeft haar die avond thuisgebracht en wist vanaf toen dus waar Tulisa woonde. Hij is een keer teruggegaan en de twee kregen een relatie. Ze waren al snel verloofd, maar die verloving hebben ze evenlater toch verbroken, omdat Tulisa het niet meer aankon dat James altijd 's nachts moest werken. In Dubai ontmoette Tulisa Mohammed. Met Mohammed kreeg ze al snel een stomende relatie en binnen een jaar getrouwd. Mohammed was een moslim en mocht geen sex voor het huwelijk. Dus zijn ze al heel snel getrouwd. Uiteindelijk is Tulisa verstoten door zijn familie, omdat ze zelf geen moslima was. Nu ze eraan terugdenkt, vind ze het niet eens zo erg, omdat ze het toch nooit had volgehouden om volgens Islamitische tradities te leven.
    Reden van reageren: Tulisa ontmoet allemaal mannen die niks anders willen dan gewoon een nacht sex hebben. Tulisa wilt een serieuze relatie en Tom ook, dus beter kan ze het niet treffen.
    Extra: Tulisa heeft al heel veel gereisd. Voor haar studie is ze dus in Dubai en Spanje geweest, maar ook heeft ze zelf al heel wat gereisd. Met haar eerste vriendje is ze naar Hawai geweest, toen ze net klaar waren met de middelbare school. Met haar tweede vriend is ze ook door heel Zuid-Europa gereisd en met haar derde vriend is ze door Midden-Oosten gereisd op hun huwelijksreis. In de toekomst wilt Tulisa ook nog heel veel reizen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:47 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.