• "Dit is Tom. Voluit Tomas Gabriel Brown. Tom heeft alles. Een goedlopende carrière, grote vriendengroep, lieve familie en een droomhuis midden in de heuvels van Hollywood. Eigenlijk is er maar één ding wat deze knappe man niet heeft, en dat is een vrouw aan zijn zijde. En daar wilt hij nu verandering in brengen! Brengt deze leuke man jouw hoofd op hol? Denk jij dat jij geschikt bent, om het hart van deze man sneller te laten kloppen? Geef je dan nu op voor (naam programma) en wie weet wat er met jou gaat gebeuren, in de naam der liefde."

    Duizende Amerikaanse, single vrouwen hebben op deze advertentie gereageerd. Nu heeft Tom zijn favorieten uitgekozen en uitgenodigd, om naar hem toe te komen, in California. Dit alles, om hopelijk, zijn toekomstige vrouw te vinden. Zijn zoektocht naar de ware liefde zal op de voet gevolgd worden door de camera's en zal uitgezonden worden als datingprogramma op het veel bekeken televisiekanaal HBO. Aan de hand van een rozenceremonie zal er elke week één vrouw het programma moeten verlaten. Uiteindelijk zal er in de finale nog maar één roos overblijven en hopelijk is die voor de vrouw van Toms dromen.


    Dit is even een snelgemaakte samenvatting, maar ik heb dus zin om een nieuwe story te schrijven. Nu heb ik dus alleen nog heel wat rollen nodig, namelijk voor de vrouwen die meedoen aan het programma.

    A.u.b. dit lijstje in te vullen :
    Naam:
    Leeftijd: Tussen de 20 en 40
    Woonplaats + woonsituatie: een plaats in Amerika dus en het liefst niet alleen standaard plaatsen als New York, Los Angeles, Miami etc.
    Uiterlijk: Bekend persoon + beschrijving
    Opleiding/beroep:
    Liefdesverleden:
    Reden van reageren:
    Extra:
    Eventuele titel voor het programma:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:42 ]


    Tell me about it, stud.

    Hij is af! (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Tinder schreef:
    Hij is af! (:


    Gezien, dankje!


    Tell me about it, stud.

    kan ik misschien nog me inschrijven pleas?

    xkimx124 schreef:
    kan ik misschien nog me inschrijven pleas?


    Dit is voor een story he, geen rpg, als je dat bedoelt. :]


    Tell me about it, stud.

    naam: jasmine flora eberson
    leeftijd: 22 jaar
    woonplaats: beverly hills, woon nog bij mijn ouders. jasmine heeft rijke ouders dus wonen ze in een villa.
    uiterlijk:




    hayden panneterie

    jasmine heeft blonde lange haren, van nature krullen, maar meestal stijlt ze het.
    ze heeft blauw groene ogen en een mooie vrolijke glimlach.
    jasmine is 1 meter 66 en slank van postuur
    ze heeft een tattoo op haar rug een kleintje en een navelpiercing
    jasmine vind het leuk om echt vrouwelijke kleding te dragen, die haar rondingen mooi laten uitkomen.
    maar ze vind het ook lekker om als ze gewoon thuis is lekker in een sweater en trainingsbroek te lopen
    meestal als ze weg is loopt ze op pumps
    Als de meeste mensen haar zien denken ze dat jasminde een verwende tuttige vrouw is, maar als je jasmine beter leert kennen merk je dat ze heel lief is.

    opleiding/beroep: jasmine heeft op de middelbare school havo gedaan, daarna is ze naar de hbo gegaan en is ze afgestuurd als kapster

    liefdesverleden: jasmine had vaak jongens achter zich aanlopen op school, al had ze dat vaak niet in de gaten, ze was meer bezig om cariere te maken.
    jasmine had haar eerste vriendje toen ze 15 was, daar heeft ze een jaar mee gehad, toen maakte haar vriendje het uit omdat hij meer vrije tijd wilde.
    jasmine heeft tot nu toe in totaal 3 vriendjes gehad, waarvan er 2 fout waren.
    dat is de rede dat jasmine nu heel erg oppast met mannen, ze wil niet nog een keer gekwets worden. haar ouders zijn heel bezorgd erover of hun dochter uberhaupt nog wel aan een man zal komen.

    reden van reageren: als je hem ziet, dan denk je natuurlijk gelijk wow wat een knappe en stoere man, maar er zit waarschijnlijk nog veel meer achter zijn karakter en daar ben ik benieuwd naar.
    dit is de eerste keer sinds 2 jaar dat jasmine zich weer aan een man zal willen binden, ze vind het wel moeilijk maar ze vind toch dat ze dit echt moet doen, want misschien is dit wel haar droomman.

    extra: jasmine is dan wel kapster maar ze danst ook veel, ze danst al vanaf haar 6e en heeft in een echte dance crew gezeten en is chear leader geweest. Ze heeft een zwak voor kleine kindjes

    titel voor het programma: the bachelor

    waarschuwen: niet nodig

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:44 ]

    wanneer denk je dat we gaan starten?

    xkimx124 schreef:
    wanneer denk je dat we gaan starten?


    Volgensmij denk jij dat dit voor een rpg is?
    Dat is het niet, het is voor een story.
    En die heb ik gisteren online gezet. :]
    Wil je jouw rol erin hebben?


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Volgensmij denk jij dat dit voor een rpg is?
    Dat is het niet, het is voor een story.
    En die heb ik gisteren online gezet. :]
    Wil je jouw rol erin hebben?


    o sorry dan heb ik het verkeerd begrepen
    maar ja dat wil ik wel maar dan bepaal jij dus ook wie wint

    Is mijn rol eigenlijk gekozen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    Is mijn rol eigenlijk gekozen?


    Ja, heb je het eerste hoofdstuk nog niet gelezen dan?
    Jouw rol staat bovenaan namelijk. ;x


    Tell me about it, stud.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    o sorry dan heb ik het verkeerd begrepen
    maar ja dat wil ik wel maar dan bepaal jij dus ook wie wint


    Ja, waarschijnlijk wel. Of ik laat de lezers bepalen, maar dat mogen ze dan zelf kiezen hihi.
    Ik zal je rol toevoegen! Hier is de link naar de story : Klik.


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ja, heb je het eerste hoofdstuk nog niet gelezen dan?
    Jouw rol staat bovenaan namelijk. ;x


    Oh, ik had de story nog niet gezien $:
    Maar nu heb ik een abo, en bedankt dat je mijn rol hebt genomen!
    Ik hoop dat ze wint, haha!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Mijn rol is nog niet toegevoegd:(

    xkimx124 schreef:
    Mijn rol is nog niet toegevoegd:(


    Nu wel!


    Tell me about it, stud.