• Ik ben alleen heel erg daarin. Uit pure verveling lees ik meestal elke dag een boek uit, en uit pure verveling - mede gepaard met luiheid om mij niet te begeven naar een bibliotheek - weer de Twilight-saga te lezen. Ik heb dus vandaag ruim 1000 bladzijdes gelezen, wat volgens mij tot mijn record behoort. [: Lol, maar mijn grootste record is denk ik toch wel de complete Harry Potter serie in precies 1 week. De films, die ik in mijn zeer gewaardeerde en speciaal gefabriceerde box bewaar [en tevens mijn trots], heb gekocht kijk ik ook regelmatig. [:
    Nog meer mensen met absurde, niet aflatende en zij het met buiten maatstaven begevende hobby's?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cloelia schreef:
    Ook het lezen van boeken. Er is een tijd geweest dat ik elk weekend naar de bieb ging voor nieuwe boeken.


    Alleen is die tijd voor mij voorbij gevlogen toen ik naar het middelbare ging, maar het begint weer heerlijk op te komen. (: En jeej, binnenkort ga ik naar Zweden met de trein en dan zit ik twee hele dagen in de trein dus dan kan ik lekker lezen! (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, de goede oude tijd dat ik dat nog kon doen.. Heb het er nu helaas veel te druk voor, maar het is bijna vakantie en dan kan ik weer lezen _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    you´re not the only one


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Msn :3 En dat ligt niet aan mij, maar aan veel mensen die mij graag iedere dag willen spreken. Anders zou ik ook wel meer lezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hobbiton schreef:
    Msn :3 En dat ligt niet aan mij, maar aan veel mensen die mij graag iedere dag willen spreken. Anders zou ik ook wel meer lezen.


    Als mensen mij willen spreken, ga ik daarvoor niet op msn lol. Niet dat ik veel mensen heb en zie er ook van af, ze bellen, sms'en [lol, bijna niemand heeft mijn nummer], twitteren, mailen of sturen een rooksignaal, maar ik ga niet omdat ze mij broodnodig moet spreken ook elke avond klaar zitten om terug een rooksignaal te sturen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Schrijven. Toen ik mijn eerste verhaal begon dacht ik dat ik het waarschijnlijk niet eens vol zou houden tot het einde, maar inmiddels heb ik zesentwintig stories op Q staan en nog een heleboel half begonnen dingen in Word. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg, ik lees eh... eigenlijk nooit tenzij het moet.

    OT: Muziek. 24/7, 365.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Square schreef:
    Schrijven. Toen ik mijn eerste verhaal begon dacht ik dat ik het waarschijnlijk niet eens vol zou houden tot het einde, maar inmiddels heb ik zesentwintig stories op Q staan en nog een heleboel half begonnen dingen in Word. :'D


    Woow, maar wel vet, lol! Ik schrijf ook veel in schriften en shit op school, en het komt nooit af. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Andante schreef:
    Omg, ik lees eh... eigenlijk nooit tenzij het moet.

    OT: Muziek. 24/7, 365.

    Haha eindelijk iemand met net zo een grote muziekverslaving als ik(A)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hehe I share the love with you for books. (: Al heb ik al een hele tijd niet meer gelezen.

    Ik ben nogal verslaafd aan MMORPG's en muziek, voor zover dat kan. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Met ruim 220 stenen en een aantal boeken over stenen en mineralen kan je dat wel zeggen ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Met ruim 220 stenen en een aantal boeken over stenen en mineralen kan je dat wel zeggen ja.


    Vet! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb laatst presies hetzelfde gedaan.. XD Ik verveelde me en er was niets te doen en begon twilight te lezen (A)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik heb laatst presies hetzelfde gedaan.. XD Ik verveelde me en er was niets te doen en begon twilight te lezen (A)


    Ik lees weer opnieuw, haha! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Konayuki schreef:
    (...)
    Haha eindelijk iemand met net zo een grote muziekverslaving als ik(A)

    Muaha, zeker. High five!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo