• Beetje jammer dat ik er nu pas achter kom dat is morgen 3 toetsen heb: Voor wiskunde, duits en frans, en het is niet eens toetsweek ofzo. Die talen moeten wel lukken, maar wiskunde.. Dat gaat lang duren. En dan moet ik ook nog latijn leren en aardrijkskunde maken. -.-

    Hebben jullie ook zoveel huiswerk?


    The universal language of art.

    Zo zien echt heel veel weken er bij mij normaal gesproken uit, nu ronden we alles af om aan de proefwerkweek te beginnen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    'K moet ook nog beginnen aan Duits, dus de hele lernliste nog ff in m'n hoofd proberen te proppen. Arghhh. ><


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jep, ze vonden het nodig om alle praktische opdrachten voor de laatste schoolweek te bewaren, samen met de tussentoetsen en verslagen en daarna moet de toetsweek nog beginnen.


    Take risks and conquer your fears.

    Nope. Ik heb zomervakantie =D.
    Veel succes nog!


    I am an idiot, I move.

    Nee, ik heb examens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, Imma lazy student.
    't Enige wat ik moet doen is een kip bouwen van papier mache.
    Nee ik zit niet op de basisschool, zit op 2HBO *awesome face*
    I love my school! Soms, heel soms dan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa so achter so en proefwerk na proefwerk echt ik word geeekk


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nope. Vakantie. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nee ik heb zomervakantie. :)


    Life is hard and then we die

    Ja altijd gehad met geschiedenis haha.


    SLOAN.

    Ik moet eigenlijk nu huiswerk maken, leren voor biologie en een kleine boekbespreking voor Engels voorbereiden. Ik ben al sinds half twee thuis en dat ik nu geen zin heb om te werken, betekent dus dat ik vanavond waarschijnlijk tot een uur of negen bezig ben met school. Wat een discipline. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb natuurkunde pw morgen maar uhm wij mogen niet eens meer dan 2 pw's per dag hebben..


    Shit happens but pee happens a lot more.