• Mijn rechteroog doet nu al de hele dag echt vreemd. Mijn ooglid lijkt heel de tijd te trillen en dat is echt irritant, want zo kon ik niet goed mij samenvatting lezen. Nu doet ie het weer. Vervelend ding.

    Aan wat erger jij je voor het moment?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb dat ook wel eens, gewoon van de stress/vermoeidheid.

    Ik erger me echt aan sommige mensen in m'n klas, achterlijke koeien zijn het.

    Persefoneia schreef:
    Toevallig irriteer ik me ook aan mijn ogen.
    En mijn neus.
    Ik heb sinds 3 dagen last van hooikoorts en mijn neus en ogen jeuken gewoon de HELE tijd. Iedere seconde. Erg vervelend(cat)

    The same, alleen heb het al anderhalve week ofzo, en mijn ogen tranen non-stop. -_-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je hoeft het ook niet je hele leven te hebben hoor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat heb ik ook soms, maar het duurt nooit erg lang.
    Ik erger mij aan mezelf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat zenuwtrekje soms ook, maar dat is bij mij van stress of vermoeidheid, wat bij mij hand in hand gaat.

    Ik erger me eraan dat ik nu net 10 min geleden plots ziek voel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aan het cookiemonster die mijn lekkere koekjes steelt. :c


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    omfg, jij ook. Ik heb daar ook ontzettend last van, ik weet niet waar het vandaan komt.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    omfg, jij ook. Ik heb daar ook ontzettend last van, ik weet niet waar het vandaan komt.
    Het was gisteren de eerste keer dat ik dat had en pfff vervelend zeg. Gelukkig heb ik er vandaag nog geen last van gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?