• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charline 'Char'
    ''Ben jij niet zo'n type dan?'' klonk het sarcastisch van Björn, en ik keek hem grijnzend aan. ''Niet onder invloed van drank.'' grinnikte ik.
    Hij had gelijk; ik deed zulke dingen wel, je leeft toch maar één keer? Maar ik ben niet zo'n persoon dat snel dronken wordt.
    Ik nam een laatste trekje van mijn sigaret, blies de rook langzaam uit en boog voorover om de sigaret uit te drukken in het asbakje op de tafel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beck
    Bas liet zich achterover vallen, voordat ik hem zei dat hij mij als kamergenoot erbij kreeg. Mijn moeder zal zich niet ongerust maken, want die heeft haar nieuwe vriend. Mijn vader geeft niets om me, dus hem boeit het niet, en Joshua kan wel voor Hayley zorgen.
    “Beck, dat kan je Bas niet aan doen. Ik denk niet dat er ook maar iemand is die het een week met jou op een kamer uithoudt. Alleen hele wanhopige typetjes misschien.” Ik kijk verward naar Skylar die naast me staat, maar laat dan een charmante glimlach op mijn lippen en grinnik een beetje.
    “Skylar, Skylar toch…” Zei ik, terwijl ik mijn hoofd schudde, maar toen ik op het moment was dat ik het wilde vervolgen, zei Bas al: “Prima voor mij hoor. Je ruimt wel zelf je rommel op hé Beckie,” Grinnikte hij, waarop ik antwoordde, “Oh, doe je dat niet voor mij dan?” Ik zei het met een plagende stem en keek hem nep-verrast aan.
    “En tenzij je bij mij in bed wilt slapen, breng je best een luchtmatras ofzo mee,” voegde hij er daarna met een klein lachje aan toe, waarop ik een wenkbrauw optrok. “Bij jou in bed slapen?” Ik keek even naar het grote bed, waardoor er een kleine stilte ontstond.
    “Man, in dat bed van jou passen wij alle vier!” Lachte ik, terwijl ik weer naar Bas keek met een klein lachje, “En we zijn vrienden, dus wat maakt het uit? Ik beloof dat je geen last van me zult hebben, je zult geen eens merken dat ik er ben!” Grijns ik groot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bas

    “Man, in dat bed van jou passen wij alle vier! En we zijn vrienden, dus wat maakt het uit? Ik beloof dat je geen last van me zult hebben, je zult geen eens merken dat ik er ben!”
    Ik val even stil van dat antwoord. Hoewel ik dolgraag naast Beck zou slapen, had ik niet verwacht dat hij dat zelf zou zeggen. Ook al zou het dan maar als grapje bedoeld zijn. Ja, dat is het. Hij maakt een grapje.
    Ik duw mezelf wat overeind en steun op mijn ellebogen. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    "Beck, ben je nou serieus of hou je me voor de gek met dat kamergenoot idee?"
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe de Graaf hierop zou reageren. Daarbij komt dat hij niet eens in mijn kamer zou hoeven slapen, gezien mijn oudste broer en zus al het huis uit zijn. Volgens mij ligt er al een aardig laagje stof in hun kamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck kijkt me even verward aan maar iets later verschijnt er een charmante glimlach rond zijn lippen en grinnikt hij even.
    'Skylar, Skylar toch…' zegt hij hoofdschuddend.
    'Prima voor mij hoor. Je ruimt wel zelf je rommel op hé Beckie,' grinnikt Bas voordat Beck verder kan praten.
    'Oh, doe je dat niet voor mij dan?' vraagt Beck plagend.
    'En tenzij je bij mij in bed wilt slapen, breng je best een luchtmatras ofzo mee,' zegt Bas dan met een lachje.
    Beck trekt een wenkbrauw op. 'Bij jou in bed slapen?' Het is even stil terwijl hij naar het bed kijkt.
    'Man, in dat bed van jou passen wij alle vier! En we zijn vrienden, dus wat maakt het uit? Ik beloof dat je geen last van me zult hebben, je zult geen eens merken dat ik er ben!' lacht hij dan.
    'Beck, ben je nou serieus of hou je me voor de gek met dat kamergenoot idee?' vraagt Bas met opgetrokken wenkbrauwen.
    Ik zucht even en laat me op de grond vallen waar ik languit op ga liggen.
    'Je weet maar nooit met die gek,' mompel ik.
    'En ik heb trouwens iets bedacht voor als ik beter ben,' zeg ik daarna op een luidere toon tegen Beck.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck
    “Beck, ben je nou serieus of hou je me voor de gek met dat kamergenoot idee?” Hij steunde op zijn ellebogen en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. Had ik wat fout gezegd, of zo?
    “Je weet maar nooit met die gek,” mompelde Skylar, die zich met een zucht op de grond liet vallen en languit ging liggen. Even rolde ik mijn ogen, maar keek toen weer naar Bas. Had hij een grapje gemaakt en was ik erin getuimeld?
    “En ik heb trouwens iets bedacht voor als ik beter ben,” zei Skylar opeens tegen me, waardoor ik me geïrriteerd omdraaide. “Zeg maar?”
    Even beet ik op de binnenkant van mijn wang, terwijl ik me nog steeds afvroeg waarom Bas opeens zo deed, alsof hij me niet vertrouwde of zelf een grapje maakte. Ik draaide me dus weer terug naar Bas met een verwarde blik op mijn gezicht. “Ik dacht toch echt dat je het meende?” Zuchtend haalde ik mijn schouders toen op.
    “Maar goed, klaarblijkelijk ben ik in je grapje gelopen,” Het kwam er een beetje nors uit, omdat ik het wel meende, maar zette toen snel een glimlach op. “Dan maar niet, hé?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bas

    Ondertussen erger ik me kapot aan Skylar. Ze is een aardige meid, maar ik word er langzamerhand een beetje gek van dat ze het gesprek met Beck steeds onderbreekt.
    “Ik dacht toch echt dat je het meende? Maar goed, klaarblijkelijk ben ik in je grapje gelopen. Dan maar niet, hé?”
    Als ik nog niet in de war was, dan ben ik het nu wel. Hij meent het? Ik kijk vluchtig even naar Michele, met een smekende blik. Hoe ben ik hier nou in verzeild geraakt? Ik ga volledig rechtop zitten en haal een hand door mijn haren.
    "Eerlijk gezegd dacht ik dat jij een grapje maakte. Daarom ging ik er ook in mee. Het is niet dat ik je hier niet wil, ik vraag me alleen af waarom jij in godsnaam bij mij zou willen wonen."
    Met ietwat van bezorgdheid in mijn blik kijk ik hem aan. Ik begin me af te vragen of het wel goed gaat bij hem thuis. Zoiets stel je namelijk niet zomaar voor, om het dan ook effectief nog eens te menen ook. Mochten Michele en Skye er niet bij zijn, dan had ik ook die vraag gesteld. Maar Beck kennende hangt hij het niet aan de grote klok als er wat scheef zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Amorphous, Colfer?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Evelien is er niet. Maar die heeft momenteel niet zoveel inspiratie voor deze rpg]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Evelien is er niet. Maar die heeft momenteel niet zoveel inspiratie voor deze rpg]

    (Wachten op Cheryl dus? Wait, ik stuur haar wel even berichtje.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck draait zich geïrriteerd om. 'Zeg maar?'
    Voordat ik nog kan antwoorden draait hij zich alweer naar Bas.
    'Laat ook maar,' mompel ik.
    'Ik dacht toch echt dat je het meende?' zegt Beck tegen Bas.
    'Maar goed, klaarblijkelijk ben ik in je grapje gelopen,' het klinkt een beetje nors maar hij glimlacht al. 'Dan maar niet, hé'.
    'Eerlijk gezegd dacht ik dat jij een grapje maakte. Daarom ging ik er ook in mee. Het is niet dat ik je hier niet wil, ik vraag me alleen af waarom jij in godsnaam bij mij zou willen wonen,' zegt Bas.
    Verveeld draai ik me op mijn buik en maak ik met mijn vingers figuurtjes op het tapijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck
    Bas keek even vluchtig naar Michele en ik fronste, waarom zou hij in hemelsnaam naar haar kijken als ik degene ben die tegen hem praat?
    Hij ging volledig rechtop zitten en haalt een hand door zijn haren. “Eerlijk gezegd dacht ik dat jij een grapje maakte. Daarom ging ik er ook in mee. Het is niet dat ik je hier niet wil, ik vraag me alleen af waarom jij in godsnaam bij mij zou willen wonen.” Hij keek me met een lichtelijke bezorgdheid in zijn ogen aan en ik snap er nu al helemaal niets meer van.
    “Het gaat goed, Bas,” mompel ik geïrriteerd en draai mijn hoofd van hem weg. Waarom kijkt hij me zo aan? Het gaat heus wel goed thuis, behalve de maandelijkse fikse ruzie tussen mijn ouders, en de vriend die er nu tussen staat, maar verder niets, hoor. Dat is normaal bij ons.
    En mooi niet dat ik dit aan Bas zijn neus ga hangen, daar heb ik geen zin in en dat gaat hem nu ook niets aan. Misschien dat ik het hem later zou zeggen, misschien, héél misschien.
    “Laten we het er maar gewoon even op houden dat ik vanavond al bij jou ga slapen en daar kun je niets aan veranderen, want dan zal je me weg moeten slepen. Ik tape me anders aan het bed vast.” Grinnikte ik erachter aan, om de sfeer een beetje te verlichten, maar kwam er al snel achter dat het een beetje wanhopig klonk, dus zei ik, “Nee, maar echt… Vanavond alleen blijf ik hier en morgen ben je van me af, ik beloof het…” Ik zei het met een zachtere stem, die bijna helemaal niemand van me gewend was en keek Bas dit keer bijna verwachtingsvol aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Björn Liam Sanford.
    "Niet onder invloed van drank," Grinnikt ze.
    Ik lach zachtjes. "Ik wilde al zeggen. Volgens mij ben jij ook niet altijd even braaf," Zeg ik met een grijns en streel haar schouder eventjes. Een manier om haar te versieren? Nee. Een manier om gewoon gezellig over te komen? Ja.
    Hoewel.. ik zou nog best wel 'n wijfie willen scoren voor vanavond. En een lekker biertje is ook niet mis.

    Charline 'Char'
    ''Ik wilde al zeggen. Volgens mij ben jij ook niet altijd even braaf.'' grijnsde hij, en ik lachte zachtjes.
    ''Waarom zou ik?'' vroeg ik hem, en haalde lichtjes mijn schouders op.
    ''Zullen we wat drinken halen?'' stelde ik hem voor, en ik draaide mijn hoofd zodat ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Reactie komt zo. =)]

    Micah

    Verveeld pluk ik stukje gras uit de grond. Helaas, deze groene dingetjes moeten aan mijn woede geloven. Zachtjes zucht ik en kijk om me heen. Het liefste pakte ik nu een fles Wiskey en dronk hem in één keer leeg, helemaal tot en met de laatste druppel. Heerlijk. Maar de stem in mijn achterhoofd is deze keer overheersend. Als ik dat doe dan blijf ik dat doen. Ik ken mezelf, verslavingsgevoelig. De sigaret gooi ik in het gras waar het dingentje rustig uitbrand. Wat doe ik hier überhaupt nog? Echt in een feeststemming ben ik momenteel niet, of ik daar in zal komen ligt aan de anderen. Ik hijs mezelf iets wat rechterop en fatsoeneer mijn 'rokje'. Wat een gedoe zo'n ding. Ik snap niet dat vrouwen hier vrijwillig in gaan lopen. Dat ik in zo'n ding rondloop. Iets wat wankelend sta ik rechtop, trap ik mijn smeulende sigaret goed uit en loop weer richting de drankjes. Dan mezelf maar volgooien met Icetea.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."