• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beck
    Er verschijnt een kleine grijns op Bas zijn gezicht en verward trek ik een wenkbrauw op. Waar denkt hij nou weer aan? Echter richtte hij zijn ogen daarna weer op mij en schudde lachend zijn hoofd, waarbij ik niets anders kan doen om mee te lachen. Ook al had ik geen flauw idee wáárom ik überhaupt mee lachte.
    Bas stond op en gaf me een schouderklopje, “Je bent welkom, Beckie,” lachte hij, “De eerste die zichzelf uitnodigt, maar welkom,” grinnikte hij, waardoor er een grote grijns op mijn lippen verscheen en ik deed mijn best niet om deze te verbergen. “Iemand moet de eerste zijn,” Grijnsde ik en ik keek toe hoe hij Skylar omhoog hielp, waarna zij aan Michele vroeg of er misschien iets mis was.
    “Misschien denkt ze wel dingen over, of zit ze ons stiekem te observeren,” Grinnikte ik. “In ieder geval, ik denk dat het handig is haar even met rust te laten Skye. Gezellige meidenklets kunnen jullie later ook wel,”
    En ik wiebelde even plagerig met mijn wenkbrauwen naar haar, voordat ik weer terug naar Bas draaide en zei, “Je komt er nu niet meer onderuit, vanavond heb je last van mij, net zoals Skye zei.” Ik schudde even lachend mijn hoofd en gaf hem een vriendschappelijke schouderklop, waarna ik wegliep en eigenlijk verwachtte dat Skye weer als een braaf ‘hondje’ achter me aan zou lopen. Al wist ik dondersgoed dat ze koppig was en blijkblaar daar zou blijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Colfer --> Miam]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mebarak - Boutella


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bas

    “Je komt er nu niet meer onderuit, vanavond heb je last van mij, net zoals Skye zei.”
    Deze keer doet het schouderkopje me niet veel, het was te vluchtig. Ik rol met mijn ogen en kijk hem na terwijl hij aanstalten maakt om weg te gaan. Niet staren.
    "Mij best, maar als je snurkt schop ik je uit bed, Bowen," roep ik hem lachend na.
    Ik draai me om en ga weer op bed zitten. Ik kijk Michele deze keer indringender aan en gebaar weer dat ze naast me kan komen zitten. Vervolgens richt ik mijn blik op Skye, de uitnodiging is dan wel niet aan haar gericht, ze mag er ook op ingaan. Al heb ik een flauw vermoeden dat ze zo weer achter Beck aan hobbelt.
    Ik laat me opnieuw achterover vallen en wrijf even met mijn handen over mijn gezicht. Ik had het me wel heel anders voorgesteld, voor de eerste keer met een jongen in mijn bed liggen. Avances hoef ik bij Beck niet te maken, die jongen leeft voor de vrouwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Misschien denkt ze wel dingen over, of zit ze ons stiekem te observeren,' grinnikt Beck. 'In ieder geval, ik denk dat het handig is haar even met rust te laten Skye. Gezellige meidenklets kunnen jullie later ook wel'.
    Als hij plagend met zijn wenkbrauwen wiebelt rol ik even met mijn ogen.
    'Je komt er nu niet meer onderuit, vanavond heb je last van mij, net zoals Skye zei,' zegt Beck tegen Bas. Hij geeft hem nog een schouderklopje waarna hij wegloopt.
    'Mij best, maar als je snurkt schop ik je uit bed, Bowen,' roept Bas hem lachend na.
    Oh, ik weet wel zeker dat hij dat moet doen. Ik weet niet waarom maar Beck zit er wel uit als iemand die snurkt.
    Bas gaat weer op het bed zitten en gebaart weer naar Michele dat ze naast hem kan komen zitten waarna hij naar mij kijkt.
    Ik zucht even. Ik snap de hint wel, ze willen alleen zijn. 'Ik laat jullie wel alleen,' mompel ik zacht waarna ik me ook omdraai en wegloop. Op de trap haal ik Beck in maar ik loop hem zonder iets te zeggen voorbij en ga verder richting de keuken. Als ik daar aan kom zie ik Charlene en Björn aan een tafel zitten. Ik tover een glimlach op mijn gezicht, loop naar ze toe en laat me naast Björn op een stoel zakken. 'Wat lief van je dat je wat te drinken voor me hebt gepakt,' zeg ik op een onschuldige toon tegen hem waarna ik het glas uit zijn handen pak en wat slokjes neem. Cola met wat fruitlikeurtjes zo te proeven.
    Ik glimlach naar Charlene terwijl ik het glas ronddraai tussen mijn handen. 'Alles goed?'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 23:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Björn Liam Sanford.
    "Je zult het horen als ik er genoeg van krijg," Grinnikt ze en neemt een slok van haar Baileys.
    Ooit heb ik nog wel eens Baileys gedronken, maar dat is een lange tijd terug. Toch kan ik me de smaak nog herinneren als de dag van gisteren. Het brand in je keel, maar het is wel lekker.
    Ik zucht even en kijk naar buiten, naar het zwembad waar een aantal mensen in lopen te kloten. Mmm.. Nu heb ik ook zin om te gaan zwemmen.

    [Oh, overheen gelezen. Pardon me. :3]
    Charine 'Char'
    Ik volgde zijn blik naar buiten, en keek recht tegen het zwembad aan. Ik grinnikte zachtjes, en nam nog een slok van mijn Baileys. Ik zette het glas neer, en steunde mijn hoofd op mijn hand. Ik keek hem aan. ''Je wilt zwemmen.'' constanteerde ik. Het was overduidelijk van zijn gezicht af te lezen. Ik lachte zachtjes, en keek weer naar de mensen in het zwembad.

    [Ik ga eten, zo terug :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@Aragog, Skye was bij Charline en Bjorn gaan zitten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Björn Liam Sanford.
    Ik kijk op als Skye zich naast me op een stoel laat zakken. Direct grist ze het glas uit mijn handen.
    "Wat lief van je dat je wat te drinken voor me hebt gepakt," Zegt ze met een brede grijns en drinkt het halve glas leeg.
    Ik kijk haar aan en knijp mijn ogen even samen. "Graag gedaan," Mompel ik en buig naar haar toe om het glas uit haar handen te trekken.
    "Alles goed?" Vervolgt ze rustig.
    "Net wel, nu niet meer," Antwoord ik en grinnik zachtjes.
    Blijkbaar heeft Char mijn blik gevolgd, want ze maakt er een opmerking over. "Je wilt zwemmen,"
    "Met kleren en al, als het aan mij ligt," Lach ik.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Björn knijpt zijn ogen even samen. 'Graag gedaan,' mompelt hij waarna hij het glas weer terug pakt.
    'Net wel, nu niet meer,' antwoordt hij grinnikend.
    Ik rol met mijn ogen en por hem tussen zijn ribben. 'Niet zo gemeen doen jij'.
    'Je wilt zwemmen,' zegt Charline dan tegen Björn.
    'Met kleren en al, als het aan mij ligt,' lacht hij.
    'Ik kan het niet echt aanbevelen om met kleren aan te gaan zwemmen,' grinnik ik. 'Ik heb ervaring'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [@Aragog, Skye was bij Charline en Bjorn gaan zitten a.]

    Oops, zag t niet! haha, wacht ik schrijf wel even een post, lol :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Charlene 'Char'
    ''Alles goed?'' vroeg Skye, die bij ons was komen zitten. Ik knikte. ''Met mij wel.'' grinnikte ik nadat Björn antwoord had gegeven. ''Met jou?'' vroeg ik haast automatisch.
    ''Met kleren en al, als het aan mij ligt.'' grinnikte Björn als antwoord op mij, en ik lachte even. ''Ik hou je niet tegen.'' mompelde ik, en nam een nipje van mijn Baileys, die al bijna op was. Ik dronk te snel, alweer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michele

    Na een indringende blik van Bas ga ik snel naast hem zitten en kijk een beetje afwezig toe hoe Skye en Beck de kamer uit lopen. Ik sla mijn ene been over het andere en kijk fronsend naar Bas. Ik besluit niets te zeggen over het gesprek dat we net buiten hadden, maar laat het hem zelf vertellen. Als hij het kwijt wil, komt het heus wel vanzelf. Ik verander mijn fronsende blik in een iets vriendelijkere, ik weet namelijk hoe hij zich moet voelen. Doen alsof je iemand bent die je eigenlijk niet bent, het is niet makkelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas

    Ik voel me even afgeschrikt door Michele's fronsende blik. Al snel verandert hij en daarmee ook mijn humeur. Ik sta op en loop naar de deur om deze te sluiten. Ik hoef geen luistervinken. Ik ga terug op bed zitten en draai even met mijn duimen. Niet wetend waar te beginnen.
    "Wat wilde je nou weer weten?" vraag ik zachtjes aan Michele. "Ik bedoel, wat vroeg je me buiten?"
    Tussen de commotie van bijna betrapt worden en te horen krijgen dat ik vannacht met Beck in mijn bed zal liggen, ben ik de kluts een beetje kwijt geraakt.
    "En jij... Ik bedoel- Wat ik wil vragen... Val je alleen op meisjes?" vraag ik stilletjes. Ik klem mijn lippen op elkaar voor er nog meer vragen uit kunnen stromen. Eentje per keer, Basje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    Ik kijk rustig toe hoe hij de deur sluit.
    "Wat wilde je nou weer weten? Ik bedoel, wat vroeg je me buiten? En jij... Ik bedoel- Wat ik wil vragen... Val je alleen op meisjes?"
    Ik zucht even en staar naar de grond.
    "Ik vroeg buiten of je al lang wist dat je op jongens viel, en verzekerde je er nog van dat als jij zwijgt, ik ook zwijg."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "En ik weet het niet goed. De laatste tijd voel ik me steeds minder aangetrokken tot jongens, en net meer tot meisjes, ik weet niet wat er aan de hand is..."
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.