• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!

    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Hier kun je, je personage invullen, een performer met een unieke gave of iets ‘beest-‘achtigs over zich heen. Elke avond speelt het circus een show voor velen mensen, dus als je snel genoeg bent, kun je voor jezelf een ticket regelen…
    Vul een personage in en wacht op de toestemming om bij het beste Circus ‘Cirque du Freak’ te horen.
    Maar wees gewaarschuwd, als je eenmaal binnen bent, bestaat de kans dat je er niet meer uitkomt…


    Volledige naam:
    Bijnaam/ stage name:
    Leeftijd:
    Circus Act (als je al bij het circus hoort):
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Het idee is dat er tien personages al bij het circus horen en tien personages kunnen niet meer weg bij het circus en moeten daar blijven - het circus houdt ze daar, aangezien hun ook 'gaves' hebben.

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Convincing - Ferrelyn Amoir - Engel
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – jongen – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ;3

    Chaim schreef:
    (...)

    foto even veranderd!


    Kom hier D:
    Moet.. Knuffelen.. Al is het fictie..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hihi ik hou van die jongen :D

    Chaim schreef:
    (...)

    foto even veranderd!


    Ik heb van die jongen nog zo'n 5, 6 plaatjes. ;p

    Constantine schreef:
    Kan ik nog een meisje reserveren, die al bij het circus hoort? [a]

    Als ik thuis ben van school, zal ik het (waarschijnlijk) invullen, ik moet namelijk nog eventjes nadenken of ik wel écht mee wil doen, want ik heb nog nooit met een rpg meegedaan, vandaar [a]


    Dat moet ik even met Morticia overleggen aangezien de circusmensen al in de meerderheid zijn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Iheartmusicc & Blanche: Volgens mij had Aragog één van deze gaves ook al eerst gedaan, ik weet niet meer precies welke, maar ik had het toen niet goed gekeurd. En het zou nogal lullig zijn als ik deze dus wel goed zou keuren… Je kunt er niet echt een act mee opzetten.
    Denk aan personages, zoals: Degenslikkers, vuurspuwers, slangenmannen, wolfmensen, buitengewoon sterke mensen, een reus op juist een dwerg. Of je daar een gave (wat daarbij past natuurlijk) bij hebt, maakt mij dan niets uit.
    Dat er dus ook iets raars met jóu is, en ik denk niet dat veel mensen snappen wat ik daarmee bedoel. Ander is ’t toch geen Circus met ‘Freaks’? De meeste hebben nu alleen een gave, en niet iets ‘beest-achtigs’ over hun heen. Use your imagination! (;
    Wel zal ik ze er alvast bij neerzetten.


    Oh.. je kan mijn rol nog doorlezen, maar als ik echt iets anders moet doen moet ik diep nadenken.. ;/

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 14:42 ]

    Volledige naam: Adam Hayden Ravi Danner.
    Bijnaam/stage name: Ravi da Ilusión.
    Leeftijd: Twintig.
    Circus Act: Adam heeft een bijzondere circus act. Met zijn bovennatuurlijke gave zet hij iedere keer weer een spectaculaire act in elkaar. Hij combineert helderziendheid met illusies. Hij confronteert mensen met hun angsten door middel van illusies. Soms verzint hij enge dingen die gaan gebeuren in het leven van iemand, maar vaak is het echt waar. Tegen de tijd dat zijn 'voorspelling' uitkomt, zijn de mensen hem allang vergeten.
    Gave: Helderziendheid & Illusies. Hij kan de toekomst en het verleden van mensen zien door in hun ogen te kijken. Illusies vormt hij met zijn gedachten en uiterste concentratie.
    Ook is hij een verwant van de katachtigen. Denk daarbij aan tijgers, luipaarden en hyena's. Hij kan bijvoorbeeld scherpe nagels uit zijn vingers laten komen, hij is snel en kan veranderen in een tijger.
    Uiterlijk + Foto:




    Adam heeft pikzwart haar dat vaak alle kanten op steekt. Meestal probeert hij het te fatsoeneren met gel, maar hij is niet erg ijdel, dus eigenlijk maakt het hem ook niet veel uit. Zijn wenkbrauwen zijn dik en hebben dezelfde donkere kleur. Hij kan daardoor met bepaalde gezichtsuitdrukkingen nog wel eens dreigend of boos overkomen, terwijl hij dat niet zo bedoelt.
    Zijn ogen zijn blauw/grijs. Het klinkt vrij apart, maar die kleur past wel bij zijn uiterlijk.
    Vaak draagt hij oorbellen. En dan geen ringetjes, maar van die dopjes. Hij vind het wel stoer staan.
    Verder heeft hij bleke lippen en een strakke kaaklijn.
    Adam's lichaam is niet overdreven gespierd, maar doordat hij af en toe aan sport doet is hij wel sterk.
    Op zijn armen en rug zijn verschillende tatoeage's te vinden.
    Zijn kleding stijl is netjes, maar soms ook casueel. Vaak draagt hij een jasje of een blouse. Dat past ook bij hem. Af en toe draagt hij een t-shirt.
    Innerlijk: Adam is een apart geval. Zoals de meeste jongens verbergt hij zijn gevoelens. Ook moet je hem op het juiste moment treffen. Af en toe is hij chagrijnig of heeft hij een rot humeur. Als je hem dan probeert aan te spreken of op te vrolijken kan hij nog wel eens lelijk uit de hoek komen. Daarmee wordt bedoelt dat hij af en toe zichzelf niet kan beheersen en klappen uit kan delen.
    Hij is vaak chagrijnig, omdat hij last heeft van zijn gaven. Ook 's nachts kan hij plotseling overvallen worden door een blik in de toekomst of een blik uit het verleden. Dat sloopt hem geestelijk, maar ook lichamelijk. Verder is het feit dat hij verwant is van de katachtigen nog steeds moeilijk te begrijpen. Hij weet dat hij sneller is en scherpe nagels uit zijn vingertoppen kunnen groeien, maar hij is nog nooit in een katachtige veranderd.
    Verder probeert Adem wel sociaal te zijn in de tijden dat het beter met hem gaat. En hij is ook een levensgenieter. Op z'n tijd een sigaretje of een flinke borrel vind hij niet erg, integendeel zelfs.
    Verleden: -
    Extra: Eerst was Adem een popcorn- en drankjongen. Hij stond bij de bar, schonk drankjes in en maakte popcorn. Hij wist toen al dat hij anders was, dat hij helderziend is en verwant is van de katachtigen. Ook wist hij dat alle circusmensen allemaal anders zijn dan de rest, maar hij wilde niet bij het circus, dat leek hem totaal geen leuke baan.
    Maar hoe wil je de blikken in de toekomst of het verleden verbergen? Het ging een lange tijd goed, maar op een geven moment stond hij met de eigenaar te praten. Plotseling zij die meneer wat dingen die Adam niet waardeerde. Hij werd kwaad en de scherpe klauwen schoten uit zijn vingertoppen. De circus-baas reageerde er redelijk normaal op. Hij pakte Adam vast en sleurde hem naar de coulissen van het circus, daar hebben ze toen een goed gesprek gehad en uiteindelijk heeft Adem besloten om ook bij het circus te gaan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 15:14 ]

    Blanche schreef:
    (...)

    Dit heb ik tot nu toe, maar mijn gave moet waarschijnlijk veranderd worden.


    I like him ^^ Dat van illusies is wat mij betreft goed, want daar kan je wel een leuke act mee maken (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    Dat moet ik even met Morticia overleggen aangezien de circusmensen al in de meerderheid zijn

    Ik wil dan liever dat ze een jongen aanmaakt die bij het circus gaat horen, dus niet die er al bij zit, want daar hebben we al zoveel van. En ook mogen er wel wat jongens komen, i.p.v. meisjes. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Morticia had je me PB gelezen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    @Morticia had je me PB gelezen?

    Ja, ik heb het er toch allemaal goed bij neergezet, of heb ik wat fout gedaan? :') Ik weet eigenlijk niet wat ik van de personages van Iheartmusicc moet denken, en om eerlijk te zijn wil ik liever dat de mensen die een personage hebben aangemaakt met alleen een 'kracht' (zoals energie, helderziendheid, illusies, whatever, bedenk het maar.) nog iets 'beestachtigs', zoals in mijn eerdere post beschreven is, krijgt. Dat is eigenlijk ook mijn bedoeling van deze RPG en dat heb ik ook gedaan bij mijn personage (spinnen) dus ik vind het oneerlijk als ik wel gezegd heb tegen Aragog ook dat ze die van haar moet veranderen (of bij moet werken) maar niet tegen anderen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, ik heb het er toch allemaal goed bij neergezet, of heb ik wat fout gedaan? :') Ik weet eigenlijk niet wat ik van de personages van Iheartmusicc moet denken, en om eerlijk te zijn wil ik liever dat de mensen die een personage hebben aangemaakt met alleen een 'kracht' (zoals energie, helderziendheid, illusies, whatever, bedenk het maar.) nog iets 'beestachtigs', zoals in mijn eerdere post beschreven is, krijgt. Dat is eigenlijk ook mijn bedoeling van deze RPG en dat heb ik ook gedaan bij mijn personage (spinnen) dus ik vind het oneerlijk als ik wel gezegd heb tegen Aragog ook dat ze die van haar moet veranderen (of bij moet werken) maar niet tegen anderen.


    Moet ik die van mij ook veranderen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh is die van 'Pijn' goed, of moet het ook nog een kenmerk hebben aan haar uiterlijk oid?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabumon schreef:
    (...)

    Moet ik die van mij ook veranderen?

    Jij had vuur toch? Nee, dan hoeft het niet, want jij bent een vuurspuwer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, ik heb het er toch allemaal goed bij neergezet, of heb ik wat fout gedaan? :') Ik weet eigenlijk niet wat ik van de personages van Iheartmusicc moet denken, en om eerlijk te zijn wil ik liever dat de mensen die een personage hebben aangemaakt met alleen een 'kracht' (zoals energie, helderziendheid, illusies, whatever, bedenk het maar.) nog iets 'beestachtigs', zoals in mijn eerdere post beschreven is, krijgt. Dat is eigenlijk ook mijn bedoeling van deze RPG en dat heb ik ook gedaan bij mijn personage (spinnen) dus ik vind het oneerlijk als ik wel gezegd heb tegen Aragog ook dat ze die van haar moet veranderen (of bij moet werken) maar niet tegen anderen.


    oeps had ik niet gezien :/ En mijn rollen komen echt morgen I promise!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered