• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!

    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Hier kun je, je personage invullen, een performer met een unieke gave of iets ‘beest-‘achtigs over zich heen. Elke avond speelt het circus een show voor velen mensen, dus als je snel genoeg bent, kun je voor jezelf een ticket regelen…
    Vul een personage in en wacht op de toestemming om bij het beste Circus ‘Cirque du Freak’ te horen.
    Maar wees gewaarschuwd, als je eenmaal binnen bent, bestaat de kans dat je er niet meer uitkomt…


    Volledige naam:
    Bijnaam/ stage name:
    Leeftijd:
    Circus Act (als je al bij het circus hoort):
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Het idee is dat er tien personages al bij het circus horen en tien personages kunnen niet meer weg bij het circus en moeten daar blijven - het circus houdt ze daar, aangezien hun ook 'gaves' hebben.

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Convincing - Ferrelyn Amoir - Engel
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – jongen – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Chaim, vuur is al bezet :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    Ehm.. zal ik iets met; helderziendheid of elementen of energie/vuur of illusies doen? S;


    Sorry ik zie nu pas dat jij ook energie en vuur wilde doen. Ik had je post niet gezien omdat ik toen mijn personage maakte :$

    Ik ga iets met illusies & helderzienheid doen. Zo'n soort Derek Ogilvie, maar dan op een meer kwaadaardigere manier. ^^

    Illusies & Helderziendheid zijn bezet!

    Pff D: Geen vuur D: Niemand mag vuur D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik maak zo een lijst met welke gaves al bezet zijn.

    En zou iedereen even willen zeggen of hun personage al bij het circus hoort of dat die nieuw wordt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chaim schreef:
    (...)

    Sorry ik zie nu pas dat jij ook energie en vuur wilde doen. Ik had je post niet gezien omdat ik toen mijn personage maakte :$


    Geeft niet, laat maar staan. (:

    Amorphous schreef:
    Ik maak zo een lijst met welke gaves al bezet zijn.

    En zou iedereen even willen zeggen of hun personage al bij het circus hoort of dat die nieuw wordt?

    Maddy hoort al bij het circus ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amorphous schreef:
    @Chaim, vuur is al bezet :/



    Wie heeft er vuur dan? ;$

    Blanche schreef:
    Ik ga iets met illusies & helderzienheid doen. Zo'n soort Derek Ogilvie, maar dan op een meer kwaadaardigere manier. ^^

    Illusies & Helderziendheid zijn bezet!

    Van mij mag je, maar ik had in de eerste instantie ook zoiets, dat ze het verleden en toekomst van iemand kon zien, alleen de ts zei dat het een zichtbaar iets moest zijn ofzo x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dubbel --'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Adam Hayden Ravi Danner.
    Bijnaam/stage name: Ravi da Ilusión.
    Leeftijd: Twintig.
    Circus Act: Adam heeft een bijzondere circus act. Met zijn bovennatuurlijke gave zet hij iedere keer weer een spectaculaire act in elkaar. Hij combineert helderziendheid met illusies. Hij confronteert mensen met hun angsten door middel van illusies. Soms verzint hij enge dingen die gaan gebeuren in het leven van iemand, maar vaak is het echt waar. Tegen de tijd dat zijn 'voorspelling' uitkomt, zijn de mensen hem allang vergeten.
    Gave: Helderziendheid & Illusies. Hij kan de toekomst en het verleden van mensen zien door in hun ogen te kijken. Illusies vormt hij met zijn gedachten en uiterste concentratie.
    Uiterlijk + Foto:




    Innerlijk: -
    Verleden: -
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 14:40 ]

    Chaim schreef:
    (...)


    Wie heeft er vuur dan? ;$


    Ikke :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Muuhh mag vuur nu wel of niet :Y)

    Aragog schreef:
    (...)
    Van mij mag je, maar ik had in de eerste instantie ook zoiets, dat ze het verleden en toekomst van iemand kon zien, alleen de ts zei dat het een zichtbaar iets moest zijn ofzo x'D.


    Grrr.. Ik ga gewoon mijn best doen om haar te overtuigen.

    Chaim schreef:
    Muuhh mag vuur nu wel of niet :Y)


    Van mij wel, als het maar niet te veel op zo'n vuurspuwer lijkt :$
    Of ze kunnen samen werken? Alleen de mijne komt nieuw zeg maar, ik weet niet wat de jouwe word?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you