• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!

    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Hier kun je, je personage invullen, een performer met een unieke gave of iets ‘beest-‘achtigs over zich heen. Elke avond speelt het circus een show voor velen mensen, dus als je snel genoeg bent, kun je voor jezelf een ticket regelen…
    Vul een personage in en wacht op de toestemming om bij het beste Circus ‘Cirque du Freak’ te horen.
    Maar wees gewaarschuwd, als je eenmaal binnen bent, bestaat de kans dat je er niet meer uitkomt…


    Volledige naam:
    Bijnaam/ stage name:
    Leeftijd:
    Circus Act (als je al bij het circus hoort):
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Het idee is dat er tien personages al bij het circus horen en tien personages kunnen niet meer weg bij het circus en moeten daar blijven - het circus houdt ze daar, aangezien hun ook 'gaves' hebben.

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Convincing - Ferrelyn Amoir - Engel
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – jongen – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oké, wil je dat we tot die tijd op je wachten?

    Dat zou wel heel lief zijn, haha :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Dat zou wel heel lief zijn, haha :3.

    Oké, dat is goed, I will remember it. (:
    Hoe laat kom je zondag terug? Dan zal ik er een begintijd en datum van maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oké, dat is goed, I will remember it. (:
    Hoe laat kom je zondag terug? Dan zal ik er een begintijd en datum van maken.

    Ik denk rond vieren, maar jullie mogen ook eerder beginnen, als dat beter uikomt ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik denk rond vieren, maar jullie mogen ook eerder beginnen, als dat beter uikomt ^^.

    Nehh. We zien wel, maar eerst wachten we gewoon op jou. De ongeduldige types, en helaas moet ik zeggen dat ik er één van ben, moeten maar even wachten. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ||Volledige naam: Evanna Samantha Butterfly

    Bijnaam/ stage name:
    ze wordt ook wel Wolfgirl of Queen of the rope dancers genoemd

    Leeftijd: ze is negentien jaar oud.

    Circus Act (als je al bij het circus hoort): ze heeft een optreden als wolf, ze is een wolfgirl en doet een soort van ´´dans´´ als wolf, met allemaal soorten trucs erin. Ook heeft ze een koorddans-act op het koord.

    Gave: Ze is ontzettend lenig en kan zich helemaal terugtrekken alsof ze denkt dat ze een wolf is, misschien gebeurd dat soms ook wel.

    Uiterlijk + Foto:




    Evanna ziet er ‘licht’ uit. Het lijkt alsof ze geen gewicht heeft, door haar lenigheid en soepele, zweverige manier van bewegen. Haar haar, zachtblond en lang, lijkt altijd te dansen, op een rustige manier. Haar ogen, zo groen als gras, maar toch rustig, geven haar een lief gezicht, evenals haar kleine neus, onopvallende oren en fijne, zachte lippen. Haar huid is ook een en al kalmte. Ze is rond de 1.70 lang. Alles aan haar lijkt kalm en liefdevol, en dat is het ook.

    Innerlijk: Ze lijkt op het podium altijd heel erg stil en kortaf, maar eigenlijk is ze een heel lief en zachtaardig meisje. Dit verbrergt ze alleen op het podium. Evanna is dromerig en heeft wijze woorden, waar veel geleerden van kunnen leren. Vaak raken mensen hier ook van onder de indruk, vaak ook omdat ze bij de normaalste gesprekken dit soort wijze uitspraken kan zeggen, als niemand ze verwacht en dat komt hard aan. Ze verteld in haar vrije tijd wonderlijke verhalen aan mensen die willen luisteren, ze hebben vaak een moraal waar je later nog over nadenkt. Een meisje als je met haar praat, je niet snel vergeet. Als je haar goed kent, zal je merken dat ze ook drukke kanten heeft, maar snel laat ze die niet zien. Het maakt haar niet zoveel uit wat men van haar denkt, alhoewel ze niet een strange girl is, ze gedraagt zich meestal normaal. Ze is verschrikkelijk nieuwsgierig en wilt alles weten waarvan zij vind dat het nodig is om te weten. Ook eigenwijsheid zit er bij haar in maar ze kan ook best goed luisteren. Een van haar beste punten is behulpzaamheid. Ze gaat voor je door het vuur, ookal ben je onbekend. Ook bij dieren is dit het geval. Vaak raakt ze daardoor zelf in de problemen, maar dat heeft ze er voor over. Samengevat is ze kalm en liefdevol.

    Verleden: Ze werd geboren in Australië. Haar ouders hebben haar altijd met liefde behandeld. Ook had ze nog een oudere zus van nu vierentwintig en een broer van vijfentwintig. Ze is verhuisd naar het circus omdat ze niet meer veilig was in haar eigen omgeving. Ze wilde niet weg maar is er weggestuurd door een wanhopige moeder en Evanna wilde, en wilt nog steeds niet, haar familie teleurstellen. In haar eigen omgeving zou ze opgepakt worden omdat ze de perfecte vrouw was en zou worden verkocht aan rijke mensen. Haar zus zou nooit worden gekozen, omdat haar haar net te donker was. Toch is Evanna nooit bang geweest om terug te keren, ze denkt dat ze het wel aan zou kunnen en de man die haar zou kopen op andere gedachten brengen, maar haar moeder dacht daar heel anders over. Ze is per boot meegereisd met een oom en die heeft haar heel veel geholpen, ook om bij het circus te komen. Haar oom was voor dat ze bij het circus kwam, de enige die wist van haar gave. Daarom kon hij haar aanmelden bij het circus. Daar voelt ze zich nu thuis. Terugkeren naar haar eigen familie en land zou ze willen, maar weg gaan bij het circus...?

    Extra: Ze kan ook mooi zingen maar daar is (nog) geen act mee gemaakt. ||


    En? Hoe vinden jullie haar?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:30 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    En? Hoe vinden jullie haar?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ze is goedgekeurd hoor ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké goed zo, ik maak morgen de volgende.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zit nog steeds na te denken over een gave, ik heb er wel een paar bedacht maar die zijn zo onorgineel en saai :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik zit nog steeds na te denken over een gave, ik heb er wel een paar bedacht maar die zijn zo onorgineel en saai :').


    welke heb je bedacht dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    (...)

    welke heb je bedacht dan?

    Iets met slangen en transformeren :'D. Tsja. Oh en een weerwolf iets, maar dat komt dicht bij die van Pronks ;p.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Iets met slangen en transformeren :'D. Tsja. Oh en een weerwolf iets, maar dat komt dicht bij die van Pronks ;p.

    Dan zou ik die met slangen doen, want het moet wel een beetje origineel blijven en niet op die van een ander lijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan zou ik die met slangen doen, want het moet wel een beetje origineel blijven en niet op die van een ander lijken.

    Ja, daarom juist..
    Meh, weetjewat, ik schrijf mijn rol(len) dit weekend wel op papier als ik bij mijn oma ben, dan heb ik wat meer tijd om na te denken :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xMarvelous --> Amorphous


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje met een circus act reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break