• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!

    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Hier kun je, je personage invullen, een performer met een unieke gave of iets ‘beest-‘achtigs over zich heen. Elke avond speelt het circus een show voor velen mensen, dus als je snel genoeg bent, kun je voor jezelf een ticket regelen…
    Vul een personage in en wacht op de toestemming om bij het beste Circus ‘Cirque du Freak’ te horen.
    Maar wees gewaarschuwd, als je eenmaal binnen bent, bestaat de kans dat je er niet meer uitkomt…


    Volledige naam:
    Bijnaam/ stage name:
    Leeftijd:
    Circus Act (als je al bij het circus hoort):
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Het idee is dat er tien personages al bij het circus horen en tien personages kunnen niet meer weg bij het circus en moeten daar blijven - het circus houdt ze daar, aangezien hun ook 'gaves' hebben.

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Convincing - Ferrelyn Amoir - Engel
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – jongen – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blanche schreef:
    (...)

    Zijn ze origineel? Dat wist ik niet.. Ik dacht dat al mijn personage altijd hetzelfde waren.. Vooral omdat ik allen maar jongens speel.


    Ik vind ze wel origineel ^^ Sws een stuk origineler dan sommige van anderen ik noem geen namen maar je weet wel wie ik bedoel


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    Ik vind ze wel origineel ^^ Sws een stuk origineler dan sommige van anderen ik noem geen namen maar je weet wel wie ik bedoel


    Nou voel ik me aangesproken haha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Nou voel ik me aangesproken haha XD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik bedoel jullie niet hoor xD Ik bedoel andere bepaalde personen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    Ik bedoel jullie niet hoor xD Ik bedoel andere bepaalde personen a.


    I know who you mean. ;p
    Maar ik zal mijn best doen om nog 'n rol in te vullen.
    Heb nep-nagels en kan daar niet mee typen.. $;

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren? Allebij horen ze bij 't circus. Denk dat ik maar een broer en zus ga maken ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik maak zo een perso aan denk ik, nu eerst ff eten ...


    I only miss you when I'm breathing

    Volledige naam: Amare Cecilia Jackson
    Bijnaam/ stage name:
    Leeftijd: 18
    Circus Act (als je al bij het circus hoort): Samen met haar tweelingbroer heeft ze een act. Ze beinvloeden de stemming en gedachte van mensen, ook kunnen ze voorwerpen en mensen laten bevriezen in tijd, laten bewegen en ontploffen.
    Gave: Ze kan de stemming van mensen beinvloeden doormiddel van haar gedachte. Ze heeft telepathische krachten alleen met haar tweelingbroer, omdat hun een tweeling zijn. Verder kan zij moleculen versnellen of vertragen.
    Uiterlijk + Foto: Amare is een lang meisje, 1.77, heeft lang, kastanje bruin haar en bruine ogen met een gouden rand. Ze is getint en heeft een slank figuur, verder veranderen ook haar ogen in grijs/bruin als ze haar gave om stemming en gedachte te veranderen gebruikt.


    Innerlijk: Amare is een lief meisje die toch nog erg gesloten is. Ze verteld niet veel en houdt haar gevoelens voor zich, opgesloten in een kooitje. Hierdoor is ze geen bitch of koud persoon. Je ziet gewoon minder emoties. Ze kan er ook heel slecht mee omgaan. Ze voelt altijd de emoties van andere aan en kan die beheersen, even als hun gedachte. Maar die van zichzelf, daar kan ze vrij weinig mee. Verder is ze toch een behulpzaam en zorgzaam meisje. Ze zal je altijd helpen als je ook echt wat voor haar betekent. Amare heeft dus een schild op haar gezicht. Niemand, of bijna niemand zal haar ware ik zien, het breekbare en verwarde meisje die niet kan omgaan met haar gevoelens. Als ze je eenmaal mag doet ze iets opener, maar voor de rest is het nog steeds een gesloten meisje. Ze zal altijd wel bereidt zijn om wat te doen voor je en zal altijd klaarstaan, ondanks haar koppigheid en eigenwijsheid.
    Verleden: Voordat ze bij het circus kwam hebben veel mensen misbruik van haar gemaakt en nu vertrouwt ze vrij weinig mensen. Ze heeft veel verdriet, door alles wat ze heeft meegemaakt is ze namelijk ook nog haar ouders kwijtgeraakt. Ze zijn vermoord, omdat zij anders waren dan andere. Voordat dat gebeurde hebben haar ouders haar en haar broer nog net in veiligheid kunnen brengen. Ze waren 3 toen ze bij het circus aankwamen.
    Extra: Ze kan telepathisch contact hebben met haar broer, en bij te veel blootstelling aan de 'volle maan of een eclipse' krijgen ze de krachten van een weerwolf. Verschrikkelijk sterk, snel alles komt overheen behalve hun uiterlijk, hun ogen veranderen en deels hun gebit.

    Volledige naam: Cameron Dustin Jackson
    Bijnaam/ stage name:
    Leeftijd: 18 [ is 10 minuten ouder dan Amare ]
    Circus Act (als je al bij het circus hoort): Samen met Amare laten zij mensen hun stemming veranderen en hebben ze een act dat ze voorwerpen, maar ook mensen kunnen laten bewegen, bevriezen als in bevriezen in de tijd en ontploffen.
    Gave: Telekinese, hij kan voorwerpen besturen door middel van ogen, handen of gedachten.
    Uiterlijk + Foto: Cameron is vrij lang, 1.93 heeft een gespierd lichaam en is getint. Hij heeft donkerbruine ogen die in bruin/groen veranderen wanneer hij zijn hypnose gebruikt. Verder heeft hij donkerbruin dat bijna tegen zwart aan komt haar en heeft een tandpasta witte lach.


    Innerlijk: In tegenstelling tot Amare is Cameron juist een open persoon, hij kan zijn gevoelens goed onder bedwang houden. Hij heeft bijna nooit een schild op. Hij is een zorgzaam typje en ziet Amare dan ook als zijn kleine zusje, die twee zijn echt erg close en dat vinden sommige best irritant. Verder is hij erg beschermend over zijn dierbare en moet je ook niet aan ze zitten, wie aan hun zit, zit aan hem. Hij kan dan soms ook een beetje agressief uit de hoek komen, maar voor de rest is het een lieve jongen.
    Verleden: Zijn ouders zijn vermoord toen hij drie was. Simpel weg omdat zij anders waren dan andere. Freya en Samuel. Hun ouders hebben ze nog in veiligheid kunnen brengen voordat ook zij zouden worden vermoord. Ze brachten hun naar het circus waar ze nu een thuis hebben.
    Extra: Hij kan telepathisch contact hebben met Amare, en bij te veel blootstelling aan de 'volle maan of een eclipse' krijgen ze de krachten van een weerwolf. Verschrikkelijk sterk, snel alles komt overheen behalve hun uiterlijk, hun ogen veranderen en deels hun gebit.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 12:14 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @IHeartMusicc de gaves van jouw personages lijken heel erg op die van mijn meisje...Dus zou je ze misschien aan kunnen passen? Het is niet heel erg logisch dat er twee dezelfde circusacts zijn namelijk

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gave: Éen woord; slangen. Ze heeft een goede band met slangen, en heeft er zelfs zelf één; Zuko. Het is een heuse Boa Constrictor, iets wat veel mensen afschrikt. Hij is heel gehoorzaam, Maddy kan hem makkelijk commanderen. Hierdoor kan ze er gemakkelijk voor zorgen dat hij je wurgt, en doodt in één simpele beweging..

    Weet iemand een bijnaam/circus act voor haar? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Gave: Éen woord; slangen. Ze heeft een goede band met slangen, en heeft er zelfs zelf één; Zuko. Het is een heuse Boa Constrictor, iets wat veel mensen afschrikt. Hij is heel gehoorzaam, Maddy kan hem makkelijk commanderen. Hierdoor kan ze er gemakkelijk voor zorgen dat hij je wurgt, en doodt in één simpele beweging..

    Weet iemand een bijnaam/circus act voor haar? :c


    Eh,, iets met slang xd? Ik zal even nadenken

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha ja, zo ver kwam ik ook al :'). Meh ik ben zo inspiratieloos atm, ik zit al de hele tijd te denken x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wacht even.. Het is toch een circus geen bovennatuurlijke bende? Of heb ik het nou mis?

    Je kan nog altijd Nagini doen a. Naar de slang van Voldemort xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    Haha ja, zo ver kwam ik ook al :'). Meh ik ben zo inspiratieloos atm, ik zit al de hele tijd te denken x'D


    Ik denk met je mee! (: