• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    10
    ..
    9
    ..
    8
    ..
    7
    ..
    6
    ..
    5
    ..
    4
    ..
    3
    ..
    2
    ..
    1
    ...........

    De gong gaat en mijnen worden uitgeschakeld.
    De hongerspelen zijn begonnen!
    Happy hungergames, may the odds be ever in your favor!


    El Diablo.

    [Mijn topics!]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Als ik de gong hoor ren ik snel van mijn plaat, naar de hoorn.
    Dat is wel een stuk moeilijker met het zand en deze hitte. Maar ik ben snel genoeg om een van de eersten te zijn. Ik pak een van de grote rugzakken, 2 2 liter waterflessen, 2 messen en een zwaard. Een mes een het zwaard stop ik in mijn riem, en ga dan uit op moorden..


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Langzaam gingen mijn ogen langs alle tributen. Ik wist niet hoe lang het zou duren voordat de gong zou gaan, maar nam alle tijd die ik krijgen kon om alles goed te bekijken. Sommige tributen waren nog zo klein, zo jong dat ik alleen al bij de gedachte om hen te moeten vermoorden kokhalsde. En toch zou ik het moeten, als ik ooit weer levend en wel naar huis zou willen keren. Terug naar mijn familie, terug naar Samuel.
    Na alle tributen ging mijn blik naar de Hoorn des Overvloeds. Daar, ergens naar het midden toe, lagen mijn messen te glanzen in het zonlicht. En ik wist dat die er lagen voor mij.


    Net op dat moment ging de gong en sprintte ik meteen naar de Hoorn, die baadde in de hitte. Lopen in het losse zand ging moeilijk, maar ik slaagde er toch in om het begin van de berg spullen te bereiken. Achter me hoorde ik gegil, een schreeuw van woede en een lichaam dat op de grond viel. Mooi, hoe minder tributen, hoe sneller ik hieruit kon. Ik gritste een zwarte rugzak met me mee, sleurde die op mijn rug en greep naar de messen. Het vertrouwde lemmet voelde heet aan, maar ik negeerde het brandende gevoel en draaide me om. Het bos, daar wou ik heen. Maar een jongere tribuut - ik schatte 14 - versperde me de weg en stond klaar om haar pijl op me af te schieten. Voor ze daar de kans toe kreeg gooide ik mijn mes in haar hoofd, recht op haar slaap. Een korte pijn. Ik rukte het mes meteen weer los en rende naar het bos.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Grijnzend steek ik wat messen in luchtpijpen en draai wat nekken aan.
    Ja, je kan zowat zeggen dat ik dit leuk vind. Wat stiekem ook zo is. Grijnzend kijk ik rond en zie nog net iemand in het bos verdwijnen. Grijnzend ren ik erachteraan. De andere beroeps zoeken me maar weer op..


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Sneller, vlugger, ren! Die 3 woorden herhaal ik keer op keer terwijl mijn hart tegen mijn borstkas raast en ik over de harde bosgrond vlieg. Mijn benen dragen me zo goed als ze kunnen en ongecontroleerd sprint ik door het bos, hopend dat ik snel een schuilplaats vind om te controleren wat ik te pakken heb gekregen.
    Maar al gauw merk ik dat het landschap niet verandert en dat een grot wel heel veel toeval zou zijn. Dus ren ik naar het diepste deel van het bos en klim daar in een hoge boom. Zo, hier zullen ze me niet snel vinden.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Haha, vergeet niet dat de takken soms verdwijnen hé ^^]


    El Diablo.

    Damon

    Ik zoek nog wat, maar zie haar niet meer.
    Ik haal mijn schouders op, en loop verder.
    Daarna leun ik tegen een willekeurige boom.

    [Boom waar Freya ook in zit..]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    [Haha, vergeet niet dat de takken soms verdwijnen hé ^^]


    [Nee, maar deze doet dat niet :Y) ze gaat trouwens zo weg, als jij weg bent gelopen. ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Freya Rose Jones

    Ik sla direct mijn hand voor mijn mond als een andere tribuut voor mijn boom stopt en er tegen aan leunt. Mijn hijgende ademhaling klinkt luid in het bos waar geen geluiden zijn en ik hoop met alles dat ik in me heb dat de tribuut het niet hoort.
    Hij is overduidelijk een Beroeps, dat kan ik afleiden van zijn gespierde lichaam en het bloed dat op al zijn wapens zit.
    Langzaam aan begint mijn ademhaling terug rustig te worden en probeer ik naar een hogere tak te klimmen. Net op tijd, want de tak onder me begint langzaam te vervagen en verdwijnt dat helemaal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik kijk even kort omhoog, maar zie niks.
    Na ja, niet mijn probleem verder.
    Ik loop verder en veeg het bloed af aan mijn shirt.


    El Diablo.

    [ER KOMT EEN OVERSTROMING VANAF DE BERG!

    HET MEESTE VAN HET ROTSGEBIED KOMT ONDERWATER TE STAAN!
    DE JUNGLE EN HET STUK GROND BIJ HET MEER OOK!


    Groetjes, de spelmakers..]


    El Diablo.

    [Gosh, ik post echt teveel]


    Freya Rose Jones

    Opgelucht zak ik een beetje onderuit als de tribuut langzaam wegloopt. Als hij uit het zicht is laat ik me uit de boom glijden en loop verder het bos in. Er moet toch ergens een schuilplaats zijn?
    En inderdaad, als ik in de verte tuur zie ik een rotsig gedeelte en loop er meteen op af. Blij dat ik eindelijk enige vorm van bescherming heb gevonden laat ik de rugzak los en doe hem meteen open.
    Eén waterfles -die tot de helft toe gevuld is-, 5 pakken gedroogd voedsel die een week kunnen overleven, een zeil -dat jammer genoeg felblauw is- en een klein flesje met een doorzichtige substantie in. De naam ontglipt me, maar ik weet dat ik hiermee alle soorten van vervuild water helder kan krijgen.
    Al bij al een geweldig begin. Maar dan hoor ik ineens een overweldigend gebulder, dat niet al te goed klinkt...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik kijk op als ik een soort gebulder hoor, en het klopt gewoon niet.
    Ik klim heel snel een boom in, en kom op een tak terecht die niet verdwijnt. Als enige..
    Een sterke stroom water is onder mij, en grommend zucht ik.


    El Diablo.

    [eigenlijk is dit toch heel oneerlijk? Jij kiest gewoon wanneer de Spelmakers iets op de andere tributen afstuurt, dus je wint altijd. (cat) ]


    Freya Rose Jones

    Het gebulder wordt luider en luider en ik stop alles terug in mijn rugzak. Verschillende dieren zie ik voorbij lopen -waaronder ook onbekende- en ik wéét dat het mis is. Als dieren al moeten vluchten, dan zou ik dat ook moeten doen. Ik begin te rennen, terug naar mijn boom. Eenmaal daar voel ik al nattigheid aan mijn schoenen en klim zo hoog als ik kan. Telkens als ik een tak aanraak, al is het maar lichtjes, verdwijnt die. Enkel de bovenste blijft staan en ik hou me krampachtig vast aan de stam.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien