• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    [VOGEL MUTILANTEN WORDEN VERSPREID DOOR DE HELE ARENA, EN KRIJSEN KEIHARD. ALS JE HET TE LANG HOORT RAAK JE BEWUSTELOOS, EN DAN ZOEKEN ZE JE OP. HET ZIJN NAMELIJK VLEESETERS!]

    Damon

    Na een tijdje ben ik helemaal op de top, en vul ik de waterflessen met het ijskoude water. Lekker water dus. Opeens hoor ik een hard gekrijs, en zie dat vogelgeval mutilanten de arena vullen..


    El Diablo.

    [Hmm, nu moet ik natuurlijk alles weer inhalen.]

    || Vintain Leroy O'Connor ||
    Als de platen omhoog schuiven, raak ik even verblind door de felle zon die in mijn ogen schijnt. Snel probeer ik me te oriënteren. Zand, zand en nog eens zand. En daar, in het midden, de Hoorn met al zijn rugzakken. Seconden tikken voorbij en ik ga klaarstaan. De gong klinkt en zo snel als mijn benen me kunnen dragen ren ik richting de Hoorn. Mijn voeten zakken af en toe weg in het mulle zand en met een snelle blik om me heen merk ik dat mijn tegenstanders daar ook last van hebben. Gelukkig ben ik snel en kom ik ongeveer tegelijk met een beroeps aan bij de rugzakken. Hij ziet me niet, dus ik gris een rugzak weg en sprint de jungle in. Achter me hoor ik verscheidene kreten, maar ik negeer ze. Sluit mijn oren ervoor af.
    Mijn hart klopt in mijn keel als uitgeput in een diep stukje jungle kom. Ik heb zo snel gerend als ik kon.
    Dan hoor ik plots gebulder. En aangezien ik zo'n waterrat ben, weet ik natuurlijk gelijk wat dat geluid betekend: water. Mijn problemen zijn dus nog niet voorbij. Als ik in de dichstbijzijnde boom klim, verdwijnt de tak waar ik op sta plotseling en val ik omlaag, in het water. Het is nog niet zo heel hoog, maar ik moet opschieten. Wadend door het water zoek ik een nieuwe boom, hijs de rugzak op mijn rug en klim erin. Dit keer heb ik geluk en de takken blijven waar ze horen. Ik zit hoog en kijk uit over de jungle. Geruststellend genoeg is er niemand te zien. Nu ik rustig ben, valt het me op dat ik nu al uitgeput ben, terwijl mijn conditie normaal optimaal is. Met het touw dat ik in mijn rugzak is maak ik mezelf vast aan een sterke tak waar ik op kan liggen en sluit even mijn ogen.
    Ik schrik wakker van vogelgekrijs. Mutilanten, weet ik gelijk. Mijn oren doen er pijn van. De vingers die ik in mijn oren stop werken voor geen meter, het brandende geluid lijkt er dwars doorheen te gaan. Gepijnigd bijt ik op mijn lip en mijn blik dwaalt af naar onderen, waar het water gedaald is. Dan heb ik plots een idee. Vingervlug maak ik het touw los en stop het terug in mijn rugzak. Ik hurk op de tak en duik dan in het water. Het koele water is als een onmiddelijk werkende pijnstiller voor mijn oren. Het lijkt het gekrijs buiten te sluiten, als een soort natuurlijk krachtveld. Met pijn in mijn hart moet ik af en toe naar boven om adem te halen, maar longen die sterk zijn geworden door het vele zwemmen rekken deze tijd uit. Ik wacht gewoon tot de mutilanten genoeg slachtoffers hebben gemaakt en de spelmakers ons met rust laten. En dan maar wachten op de volgende uitdaging..


    I can't define who I am.

    Damon

    'Tering beesten' grom ik, en hou mijn handen tegen mijn oren.
    Opeens komt er een zilver parachuutje naar beneden. Ik open het snel, en er zitten twee paar oordopjes in. Ik doe ze in, en gelijk hoor ik geen gekrijs meer. Perfect. Ik zie ook een briefje.
    Zoek Lilith en geef haar het andere paar..
    Ik zucht, en begin haar te zoeken.
    Uiteindelijk vind ik haar, en duw de oordopjes in haar oren.
    Met tegenzin blijf ik toch even staan, een bedankje kan er wel af. Toch?


    El Diablo.

    Lilith

    Verbaasd kijk ik op als Damon de oordopjes in mijn oren duwt, ik had het vreselijke gekrijs van de mutilanten wel opgemerkt en het was vreselijk, maar ik wist dat op een gegeven moment mijn sponsors me wel zouden helpen. Blijkbaar hadden ze Damon de instructies gegeven om mij de oordopjes te geven.
    Hij blijft afwachtend staan en ik glimlach lichtjes, als hij een bedankje verwacht kan hij lang wachten, aangezien hij me ook geen moment bedankt heeft toen ik hem uit de valkuil hielp.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Damon

    Ik rol kort met mijn ogen, en loop weer weg.
    Ugh, niet te geloven dat ík haar moest helpen.
    Volgende keer sturen ze die dingen maar dubbel.
    Want nu moet ik ook weer helemaal terug..


    El Diablo.

    || Vintain Leroy O'Connor ||
    Ik moet toegeven dat dit wel erg vermoeiend is. Steeds sneller moet ik weer naar boven om naar adem te happen. Laat ze weggaan... Als ik onder water ben en ik alles even op een rijtje zet, word ik iets rustiger. De kans dat ik de spelen win is niet erg groot. Ondanks dat ik weet hoe ik moet overleven zou ik nooit een gevecht kunnen winnen. De beroeps zouden me waarschijnlijk ook niet winnen, omdat ik niet met wapens kan omgaan. Misschien kan ik een bondgenootschap sluiten met iemand uit een ander district, maar dan moet ik er wel voor zorgen dat diegene me niet eerst vermoord als ik iemand tegenkom..
    En waar blijven mijn sponsoren? Voor mijn gevoel was ik redelijk geliefd bij mijn district, (grotendeels omdat ik de plek van mijn gehandicapte broertje had ingenomen. Hoe zou Drew in godsnaam kunnen overleven in de arena met maar één been? Hij zou amper van zijn plaat kunnen komen en afgemaakt worden in het bloedbad. Ik daarontegen zou nog wel een tijdje kunnen overleven) maar er waren nu al twee dingen gebeurt en ik had nog geen één zilveren glimp opgevangen.
    Misschien kwam het later, als ik het echt nodig had. Want die situaties had/heb ik immers onder controle.
    Ik moest gewoon een paar wapens maken en dan en paar dieren doden, en uiteindelijk zou ik het ook wel met een mens kunnen.. In de rugzak had een kleine dolk gezeten, die kon van pas komen.
    Verdomme, de rugzak. Die lag nog in de boom. Ondanks het mutilanten-gekrijs zou er vast wel iemand zijn die hier nog rondliep/zwom en mijn rugzak kon stelen.
    Ik zwem naar boven. Niet om de rugzak te halen, maar om adem te happen. Het gekrijs lijkt niet minder geworden, zelfs wel erger. Snel laat ik mijn blik naar boven vallen en zie ik inderdaad de rugzak op de tak liggen. Dan duik ik weer naar beneden. Hoe lang kan ik dit nog volhouden?


    I can't define who I am.

    Damon

    Na een korte tijd weet ik dat er niks meer is op het gebergte.
    En loop ik maar naar beneden. Ik loop verder en zie opeens iemand in het water. Die hapt steeds naar water, grappig gezicht eigenlijk. Ik ga naast hem staan en wacht tot hij me opmerkt..

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:31 ]


    El Diablo.

    || Vintain Leroy O'Connor ||
    Uit mijn ooghoeken zie ik in het water iets bewegen. Mijn zicht word wat vertroebeld maar ik kan prima zien dat het benen zijn. Shit. Wegzwemmen of praten? Of misschien wel vechten? In dat geval kies ik liever voor het eerste. Zo snel als ik kan zwem ik bij hem vandaan.

    [ik ga nu zo ongeveer weg tot zessen]


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik grijns kort, en ga er snel achteraan.
    Al snel heb ik hem bij de kraag te pakken, en trek hem omhoog.
    'Zo zo, wie hebben we hier? Naam en district!' zeg ik grijnzend.


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Ineens komt er van uit het niets, een hard gekrijs mijn kant op. Het is overal en snijdt in mijn oren. Ik sla mijn handen rond mijn hoofd, maar het helpt niets. Zo snel als ik kan haal ik het zeil uit mijn rugzak, graaf me onder zoveel mogelijk droge bladeren en leg het zeil eroverheen. Het kan me even niets schelen dat het knalblauw is en iedereen me zo kan opmerken. Zo lig ik daar, met het gekrijs dat nog steeds door mijn hoofd gaat, maar gelukkig wel een stuk minder.
    De Spelmaker zal zich wel aan het vervelen zijn...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Whoops, ik heb 't gemist. Ik heb mijn personage's al aangepast etc. ]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:27 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Mag Cat bij de Hoorn een kleine schoudertas met een slaapzak, een mesje, een fles en wat verband hebben gepakt? En moet ik vanaf de hoorn spelen of er gewoon inspringen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Mag Cat bij de Hoorn een kleine schoudertas met een slaapzak, een mesje, een fles en wat verband hebben gepakt? En moet ik vanaf de hoorn spelen of er gewoon inspringen?)


    [Gewoon inspringen :p]


    El Diablo.

    Catlyn Grayna

    Kleddernat loop ik door de jungle. Normaal gesproken houd ik van water, maar nu mijn kleren helemaal nat zijn, word ik er niet zo vrolijk van. Ik wilde ook eigelijk naar de berg, maar hier zijn de planten en daar niet echt. Ik heb al flink wat eetbare geplukt en bij een meertje dat ik tegen ben gekomen, stonden heel veel giftige soorten. Er moet iets mis zijn geweest met het water.
    In de verte hoor ik gekrijs. Het komt steeds dichterbij, dus ik besluit bladeren in mijn oren te stoppen, om het geluid te dempen. Als de bomen verder uit elkaar komen te staan en een heel groot meer in zicht kom, kan ik het niet helpen te grijnzen. Drinken en goede rietsoorten. Mijn dag kan niet meer stuk.

    (Waar is iedereen eigenlijk en welke bondgenootschappen zijn al gesloten?)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:45 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Nog geen bondgenootschappen en Damon is nu bij Vintain..]


    El Diablo.